Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonywanie usługi naprawy suszarek, pralek, pralko-suszarek oraz pralek przemysłowych na terenie Poznania z dojazdem dla Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu

Dorota Wiśniewska
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Obsługi Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 30-07-2019 14:14:00
Składania : 20-08-2019 11:04:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na wykonywanie sukcesywnego świadczenia usługi naprawy suszarek,pralek, pralko-suszarek oraz pralek przemysłowych.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 

Zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich  3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to  w tym okresie wykonał przynajmniej 3  podobne usługi dla minimum 3 firm  o wartości nie mniejszej niż 10.000zł netto dla każdej  tych firm w tym okresie.  - Załącznik - Formularz usług podobnych


SPOSÓB OBLICZENIA CENY

Robocizna - 50% wartości oferty

Średnia cena części zamiennych - 50% wartości oferty

W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu

Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.



Zamawiający wymaga:

- warunki płatności:  30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji zamówienia 12 miesięcy od podpisania umowy;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;


W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   


Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.


Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,

c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.

Zamawiający może unieważnić postępowanie na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wykaz usług.docx docx 14.42 2019-07-30 14:14:00 Postępowanie
pralki 2019 - wzor umowy.pdf pdf 222.37 2019-07-30 14:14:00 Postępowanie
pralki naprawa formularz.pdf pdf 488.41 2019-08-06 13:30:58 Postępowanie
pralki naprawa formularz.xlsx xlsx 10.12 2019-08-06 13:30:58 Postępowanie

Komunikaty

2019-08-06 13:32 Dorota Wiśniewska Zaktualizowano listę części zamiennych do wyceny.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Robocizna cena za 1 roboczogodzinę 1 szt. - (0)
2 Średnia cena częsci zamiennych wynik kalkulacji 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dojazdu - Po stronie wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. - Proszę załączyć jeśli wymagane (0)
5 Oświadczamy, że: - a. Posiadamy uprawnienia oraz licencje do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b. Dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania umowy; c. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie umowy (0)
6 Oświadczamy, że: - uważamy się za związanych niniejszą ofertą przez okres 30 dni od daty składania ofert. (0)
7 Oświadczamy, że: - w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. (0)
8 Formularz usług podobnych - proszę załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Średnia cena części zamiennych - proszę załączyć kalkulację (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Darmowa ekspertyza - proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 888