Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-07-2019 09:14:00 |
Składania : | 01-08-2019 10:15:00 |
Otwarcia : | 01-08-2019 10:20:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
1. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku.
2. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku – FunduszSołecki.
o wartości poniżej30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adresZamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów1, 32-310 Klucze
II. Opis przedmiotu zamówienia:
1.Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku.
2. Modernizacjadrogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki.
Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotemzamówienia publicznego jest wykonanie modernizacji drogi ul. Skalna w Hucisku zgodnie z załączonym przedmiaremrobót i kosztorysem nakładczym.
Roboty budowlanenależy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczymz zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymiw przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
terminy wykonania zamówienia: 15 października 2019 r.
okres gwarancji: minimum 36miesięcy.
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzeniekosztorysowe.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnegobezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionejfaktury.
c) Za roboty niewykonane lubroboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzymawynagrodzenia.
d) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowowystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędniewystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dniadostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
e) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa siędzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. Warunki: Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria ocenyofert: 100 % cena,
- Formawynagrodzenia – kosztorysowe,
- Wykonawcaudziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy,
- Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zterminem ważności na dzień zawarciaumowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia zterminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowywykonania przedmiotu umowy iprzedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
4. Istotnepostanowienia umowne:
4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawcaobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonychwad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminiewskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający możezlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemupodmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzeniaumownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięciausterek Zamawiający jest uprawniony potrącić z wynagrodzenia Wykonawcy.4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okresusuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Przedmiar i kosztorys nakładczy – załączniknr 3.
III. Formazłożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 01.08.2019r.do godziny 10:15 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
Lub: - platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotuzamówienia oraz pieczęcią firmowąWykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
1.Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku.
2. Modernizacjadrogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki.
Nie otwierać przedgodziną 10:15 dnia 01.08.2019 r.
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowegooznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych wniniejszym punkcie. Wprzypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp)lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje datai godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
IV. Dooferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,
-Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
- Klauzulainformacyjna RODO ( załącznik nr 1).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 32 642 85 08 wew 36
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty