Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.44.2019 1. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku. 2. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2019 09:14:00
Składania : 01-08-2019 10:15:00
Otwarcia : 01-08-2019 10:20:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY 

 1. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku. 

 2. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku – FunduszSołecki.

 o  wartości poniżej30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia) 

 I.      Nazwa i adresZamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów1, 32-310 Klucze              

 II.    Opis przedmiotu zamówienia: 

 1.Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku. 

 2. Modernizacjadrogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki.  

 Szczegółowyopis przedmiotu zamówienia: 

 Przedmiotemzamówienia publicznego jest wykonanie  modernizacji drogi ul. Skalna  w Hucisku zgodnie z załączonym przedmiaremrobót i kosztorysem nakładczym.  

Roboty budowlanenależy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczymz zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymiw przedmiarach i kosztorysach nakładczych. 

 terminy wykonania zamówienia:  15 października 2019 r. 

 okres gwarancji: minimum  36miesięcy. 

 warunki  płatności : 

 a)    Za wykonane roboty ustala się wynagrodzeniekosztorysowe. 

 b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez   Zamawiającego, na podstawie pisemnegobezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez     obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionejfaktury. 

 c)    Za roboty niewykonane lubroboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody       Zamawiającego, Wykonawca nie otrzymawynagrodzenia. 

 d)   Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu   prawidłowowystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści.     Błędniewystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 –    dniowego terminu płatności liczonego od dniadostarczenia prawidłowych dokumentów    rozliczeniowych. 

 e)    Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa siędzień obciążenia rachunku bankowego   Zamawiającego.  

 3.     Warunki: Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu:

 - Kryteria ocenyofert: 100 % cena, 

 - Formawynagrodzenia – kosztorysowe, 

 - Wykonawcaudziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, 

 - Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zterminem ważności na dzień      zawarciaumowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia zterminem    ważności przekraczającym  co najmniej dwa miesiące termin końcowywykonania przedmiotu            umowy iprzedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność   z oryginałem przez Wykonawcę  


 4.    Istotnepostanowienia umowne: 

 4.1. W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawcaobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania      zgłoszonychwad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 

 4.2. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminiewskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający       możezlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze      powierzenia usunięcia wad innemupodmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co  najmniej14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną       w wysokości 10 % wynagrodzeniaumownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad.    Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięciausterek Zamawiający jest uprawniony           potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.4.3. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okresusuwania wad w przedmiocie umowy. 

 Załączniki do zapytania : 

 -  Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

 -  Druk oferty - Załącznik nr 2, 

 -  Przedmiar i kosztorys nakładczy – załączniknr 3.  

 III.  Formazłożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 01.08.2019r.do godziny 10:15 w formie: 

 - pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

 Lub: - platformę zakupową.  

 Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotuzamówienia oraz  pieczęcią firmowąWykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: 

 1.Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku.

 2. Modernizacjadrogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki. 

 Nie otwierać przedgodziną 10:15 dnia 01.08.2019 r.   

 Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowegooznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych wniniejszym punkcie. Wprzypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp)lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje datai godzina wpływu oferty do Zamawiającego. 

 IV.    Dooferty należy załączyć: 

 -Druk oferty- wzór załącznik nr 2 , 

 -Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

 -Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej, 

 -Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem. 

  - Klauzulainformacyjna RODO ( załącznik nr 1). 



W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 32 642 85 08 wew 36

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO (2).doc doc 40.5 2019-07-26 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 druk oferty 270 44 2019.doc doc 37 2019-07-26 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 przedmiar.doc doc 61.5 2019-07-26 09:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 druk oferty 270 44 2019.doc doc 37 2019-07-26 09:14:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 przedmiar.doc doc 61.5 2019-07-26 09:14:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 druk oferty 270 44 2019.doc doc 37 2019-07-26 09:14:00 Kryterium
Załącznik nr 3 przedmiar.doc doc 61.5 2019-07-26 09:14:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 1. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku. 2. Modernizacja drogi ul. Skalna w Hucisku – Fundusz Sołecki. Robota budowlana zgodne z przedmiarem robót

Załącznik nr 2 druk [...].doc

Załącznik nr 3 przed [...].doc

1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Przedmiar/kosztorys - proszę o wypełnienie i załączenie kosztorysu wg załączonego przedmiaru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 przed [...].doc

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 562