Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa gazu ziemnego do obiektu oczyszczalni ścieków. Sygn. sprawy: FZ.38.166.2019.WW

Wojciech Walkowiak
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 07-08-2019 11:49:54
Składania : 22-08-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. w Toruniu (dalej także "Zamawiający" lub "odbiorca gazu") niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu prowadzonym w regulaminowym trybie przetargu nieograniczonego dla zadania określonego w tytule.

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostanie przeprowadzone w regulaminowym trybie przetargu nieograniczonego na podstawie § 5 pkt. 1 "Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.", który dostępny jest pod adresem:
http://www.wodociagi.torun.com.pl/pliki/za____cznik_4_pz04_wyd14_regulamin_udzielenia_zam__wie__.pdf .
Uzasadnienie faktyczne: zamówienie związane jest z główną -sektorową- działalnością Spółki, tj. m. in. z oczyszczaniem ścieków, a wartość zamówienia nie przekracza równowartości progu unijnego określonego art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zmianami – zwana dalej „PZP”), tj. kwoty 443 000, 00 €.
Postawa formalno - prawna: art. 132 ust. 2 w zw. z art. 133 ust. 1 i art. 11 ust. 8 w/w PZP.

Klauzula informacyjna dotycząca RODO w zakresie postępowania o udzielenie zamówienia:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.,
ul. Rybaki 31-35,
87-100 Toruń,
tel. +48 56 658 64 00,
faks +48 56 654 01 51,
adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl .
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail:iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania.
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej: w/w Regulamin.
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu.
W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust.4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191)
- w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

Szczegółowe informacje znajdują się w załączonych plikach:
1. Strona tytułowa specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej zwanej „SIWZ”) – plik o nazwie: st-siwz38-166.pdf .
2. Część I. SIWZ (instrukcja dla wykonawców) – plik o nazwie: idw38-166.pdf .
3. Część II. SIWZ (wzór umowy) – plik o nazwie: umowa38-166.pdf .
4. Część III. SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) – plik o nazwie: opz38-166.pdf .
5. Załączniki do Części I. SIWZ – plik o nazwie: załączniki-edyt38-166.doc .

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
st-siwz38-166.pdf pdf 218.16 2019-08-07 11:49:54 Postępowanie
idw38-166.pdf pdf 949.31 2019-08-07 11:49:54 Postępowanie
umowa38-166.pdf pdf 774.81 2019-08-07 11:49:54 Postępowanie
opz38-166.pdf pdf 626.43 2019-08-07 11:49:54 Postępowanie
załączniki-edyt38-166.doc doc 110 2019-08-07 11:49:54 Postępowanie
1-3pio241-166.pdf pdf 287.67 2019-08-19 08:44:11 Publiczna wiadomość
wynik166.pdf pdf 242.03 2019-09-03 09:27:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-09-03 09:28 Wojciech Walkowiak W załączeniu wynik postępowania.
Dziękujemy za zainteresowanie postępowaniem przetargowym.

wynik166.pdf

2019-08-22 10:27 Wojciech Walkowiak W terminie składania ofert złożono jedną ofertę:
PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 3, 01-248 Warszawa - z ceną 734 021, 60 zł netto / 902 846, 57 zł brutto.
Dziękujemy za zainteresowanie postępowaniem przetargowym.
2019-08-22 10:01 Wojciech Walkowiak Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to 900 000, 00 zł netto.
2019-08-19 08:44 Wojciech Walkowiak Dzień dobry.
W załączeniu znajduje się plik z pytaniami i odpowiedziami dot. treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Dziękuję za uwagę.

1-3pio241-166.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa gazu ziemnego dla obiektu oczyszczalni ścieków Cena oferty wynikająca ze wzoru formularza oferty uwzględniająca wszystkie pozycje formularza cenowego. Proszę załączyć wypełniony i podpisany Formularz Oferty (wraz z Formularzem Cenowym - załącznik nr 1 do Części I. SIWZ, tj. IDW), jako skan w formacie .pdf. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Brak podstaw wykluczenia z postepowania - Proszę potwierdzić, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania wpisując słowo "tak" oraz załączając obok wypełniony i podpisany skan druku oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 2 do IDW) - w formacie .pdf . (0)
2 Spełnienie warunków udziału postępowania - Proszę potwierdzić, że Wykonawca spełnia warunki udziału postępowania wpisując słowo "tak" oraz załączając obok wypełniony i podpisany skan druku oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 3 do IDW) - w formacie .pdf . (0)
3 Koncesja/oświadczenie - Proszę potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania odpowiednich uprawnień załączając obok skany odpowiednich koncesji i/lub wypełnionego i podpisanego oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 4 do IDW) - w formacie .pdf . (0)
4 Polisa ubezpieczeniowa - Proszę potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunku ekonomicznego załączając obok skan dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na minimalną sumę gwarancyjną określoną w IDW - w formacie .pdf . (0)
5 Wykonane dostawy - Proszę potwierdzić spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania odpowiedniego doświadczenia wpisując słowo "tak" i załączyć obok skany wypełnionego oraz podpisanego wykazu wykonanych/wykonywanych dostaw (wg wzoru załącznika nr 5 do IDW), a także skany dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie/wykonywanie - w formacie .pdf . (0)
6 Oświadczenie RODO - Proszę potwierdzić spełnienie warunku informacyjnego RODO wpisując słowo "tak" oraz załączając obok wypełniony i podpisany skan druku oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 6 do IDW) - w formacie .pdf . (0)
7 Oświadczenie VAT - Jestem czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Posiadam w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę -odpowiednio- (1) potwierdzić wpisując obok słowo "tak" oraz załączając obok skan wypełnionego i podpisanego druku oświadczenia (wg wzoru załącznika nr 7 do IDW) - w formacie .pdf , albo (2) zaprzeczyć wpisując obok słowo "nie". (0)
8 Tajemnica przedsiebiorstwa - Proszę wymienić, które z: elementów oferty, dokumentów, oświadczeń, itp. stanowią dla Wykonawcy tajemnicę przedsiębiorstwa i ją uzasadnić (opisać - dlaczego). (0)
9 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 701