Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług związanych z systemami SSWiN oraz NOKTON w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.

Eryk Dyrka
Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu Oddział: Dział Inwestycyjno-techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2019 14:01:00
Składania : 17-07-2019 10:00:00
Otwarcia : 17-07-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniuzaprasza wszystkich chętnych do wzięcia udziału w postępowaniu realizowanym napodstawie art. 4 ust. 8 Ustawy PZP (Dz. U. 2018r., poz. 1986 ze zm.) oraz zgodnie z Regulaminem udzielana zamówień UMP wprowadzonym zarządzeniem Nr118/17 z dnia 6.10.2017 r., w trybie przetarguotwartego.  


Przedmiotem postępowania jest "Świadczenie usług związanych z systemami SSWiN oraz NOKTON w obiektach Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu, z podziałem na następujące zadania:

1. Konserwacja, serwis i administrowanie systemami SSWiN

2. Konserwacja i serwis systemu monitoringu NOKTON".


Szczegółowe informacjedotyczące warunków udziału w postępowaniu nr DIT/PO/2019/05, zakresu iterminów realizacji prac, kryteriów oceny ofert, warunków płatności itp.zawarte zostały w dołączonych do przedmiotowego postępowania załącznikach, a wszczególności w: 

1. Zapytaniu ofertowym. 

2. Szczegółowych opisach przedmiotów zamówienia - załączniki nr 1a i 1b.

3. Projektach umów - załączniki nr 2a i 2b.

Ponadto do postępowania dołączone są następujące załączniki:

1. Wykaz zrealizowanych usług polegających na obsłudze i konserwacji systemów NOKTON - załącznik nr 3 - należy wypełnić i odesłać jako załącznik do oferty.

2. Szczegółowe dane systemów SSWiN - załącznik nr 4.

3. Tabele podziału kosztów systemów SSWiN oraz NOKTON - załączniki nr 5a i 5b - należy wypełnić i odesłać jako załączniki do oferty.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1a.docx docx 68.78 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b.docx docx 63.89 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a .doc doc 167.5 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 2b.doc doc 107.5 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.docx docx 12.97 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.doc doc 77.5 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5a.doc doc 121 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
Załącznik nr 5b.docx docx 37.74 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie
zapytanie ofertowe.docx docx 46.68 2019-07-12 14:01:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja, serwis i administrowanie systemami SSWiN Konserwacja, serwis i administrowanie systemami SSWiN w obiektach UMP w zakresie zgodnym z warunkami postępowania opisanymi w dołączonych załącznikach. Przy podawaniu ceny za usługę należy wybrać stawkę zerową podatku VAT w tym formularzu, a właściwe stawki VAT dla poszczególnych obiektów należy uwzględnić przy wypełnianiu załącznika nr 5a do zapytania ofertowego. 1 komplet Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego
Aleksandra Fredry 10
61-701, Poznań
(0)
2 Konserwacja i serwis systemu monitoringu NOKTON Konserwacja i serwis systemu monitoringu NOKTON w obiektach UMP w zakresie zgodnym z warunkami postępowania opisanymi w dołączonych załącznikach. Przy podawaniu ceny za usługę należy wybrać stawkę zerową podatku VAT w tym formularzu, a właściwe stawki VAT dla poszczególnych obiektów należy uwzględnić przy wypełnianiu załącznika nr 5b do zapytania ofertowego. 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - dotyczy obu pozycji zakupowych - przelew 30 dni, proszę potwierdzić w okienku obok wpisując TAK (0)
3 Koszt dostawy - dotyczy obu pozycji zakupowych - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić w okienku obok wpisując TAK (0)
4 Cena oferty netto dla pozycji zakupowej nr 1 (SSWiN) 70% W tej pozycji należy podać cenę brutto dla całego zadania nr 1 związanego z systemami SSWiN. Zadania będą oceniane każde z osobna. Następnie sumowane będą punkty z obu zadań i wygra oferta, która uzyska największą liczbę punktów dla obu zadań łącznie. Do oferty w tej pozycji należy dołączyć załącznik nr 5a do zapytania ofertowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Czas reakcji - dotyczy pozycji zakupowej nr 1 (SSWiN) 15% Należy podać czas reakcji na zgłoszenie w ramach "pogotowia technicznego" w dni roboczy w godzinach od 6:00 do 22:00. Czas należy podać w pełnych godzinach przy czym czas minimalny nie może być on krótszy niż 1 godzina, a czas maksymalni nie może być dłuższy niż 6 godzin. (0)
6 Koszt usługi "pogotowia technicznego" - dotyczy pozycji zakupowej nr 1 (SSWiN) 15% Należy podać w okienku obok koszt jednostkowy roboczogodziny netto w ramach usługi "pogotowia technicznego" łącznie z wszystkimi narzutami, zyskiem i kosztami dojazdu. Na tej podstawie będzie wyliczany koszt usługi pogotowia technicznego jako podana kwota jednostkowa roboczogodziny razy ilość roboczogodzin i powiększona o wartość podatku VAT. (0)
7 Cena oferty netto dla pozycji zakupowej nr 2 (NOKTON) 90% W tej pozycji należy podać cenę brutto dla całego zadania nr 2 związanego z systemami NOKTON. Zadania będą oceniane każde z osobna. Następnie sumowane będą punkty z obu zadań i wygra oferta, która uzyska największą liczbę punktów dla obu zadań łącznie. Do oferty w tej pozycji należy dołączyć załącznik nr 5b (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Doświadczenie w obsłudze i konserwacji systemu NOKTON - dotyczy pozycji zakupowej nr 2 (NOKTON) 10% W tej pozycji Wykonawca załącza wypełniony załącznik nr 3 do zapytania ofertowego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Kompetencje i uprawnienia - dotyczy zadania nr 1 i 2 - Wykonawca potwierdza, w okienku obok wpisując TAK, posiadanie odpowiednich kompetencji i uprawnień. (0)
10 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - dotyczy zadania nr 1 i 2 - Wykonawca potwierdza, w okienku obok wpisując TAK, że jego sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwala na realizację zamówienia dla obu zadań. (0)
11 Zdolność techniczna i zawodowa - dotyczy zadania nr 1 i 2 - Wykonawca potwierdza, w okienku obok wpisując TAK, że dysponuje potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonania przedmiotu zamówienia dla obu zadań. (0)
12 Koncesja MSWiA - Wykonawca dołącza w formie skanu dokumentu, koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego. Brak takiej koncesji lub jej nie dołączenie będzie skutkowało odrzuceniem całej oferty. W okienku obok należy potwierdzić posiadanie takiej koncesji wpisując TAK. (0)
13 Wpis do rejestru na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego - Wykonawca dołącza w formie skanu dokumentu, wpis do rejestru na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego przez Komendanta Wojewódzkiego Policji, dla każdego pracownika Wykonawcy, który będzie uczestniczył w realizacji zadań wynikających z warunków umowy (będzie brał czynny udział w pracach związanych z konserwacją, serwisem i administrowaniem oraz ewentualnymi naprawami) . Brak tych dokumentów lub ich nie dołączenie będzie skutkował odrzuceniem całej oferty. W okienku obok należy potwierdzić posiadanie powyższych dokumentów wpisując TAK. (0)
14 Zaświadczenie o niekaralności - Wykonawca dołącza w formie skanu dokumentu, zaświadczenie o niekaralności wystawiane przez właściwy Sąd, dla każdego pracownika Wykonawcy, który będzie uczestniczył w realizacji zadań wynikających z warunków umowy (będzie brał czynny udział w pracach związanych z konserwacją, serwisem i administrowaniem oraz ewentualnymi naprawami). Brak zaświadczeń lub ich nie dołączenie będzie skutkował odrzuceniem całej oferty. W okienku obok należy potwierdzić posiadanie takich zaświadczeń, wpisując TAK. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 649