Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu do kontroli dostępu. Sygn. sprawy: FZ.38.164.2019.WW

Wojciech Walkowiak
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2019 11:28:21
Składania : 11-07-2019 13:20:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (Zwana dalej „Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus,

Zamówienie nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. – dalej zwanej „PZP”) na podstawie art. 133 ust. 1 PZP w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust.1a oraz ust. 2 PZP,
tj. przedmiot zamówienia związany jest działalnością przedsiębiorstwa wod – kan. w rozumieniu przepisów wymienionych w art. 132 PZP, a wartość w/w zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 443 tys. € .
Zgodnie z § 2 pkt. I „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o. ”, który jest dostępny pod adresem:
http: //www.wodociagi.torun.com.pl/ w zakładce „PRZETARGI / REGULACJE WEWNĘTRZNE” i dalej zwany "Regulaminem", wartość szacunkowa zamówienia -pon. 3 500 zł- nie obliguje Zamawiającego do zastosowania w/w Regulaminu.

Niniejsze postępowanie rozeznania rynku nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego oraz w/w regulacji.
Wobec powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty i udzielenie ewentualnego zamówienia bądź unieważnienia niniejszego rozeznania rynku bez podania przyczyny.

Należy zaznaczyć, że najbardziej zależy nam na niskiej cenie oraz terminie dostawy wymienionego sprzętu.
Nie zgadzamy się na zamienniki (lub produkty równoważne).

W przypadku dokonania wyboru danej oferty i chęci udzielenia ewentualnego zamówienia, będą obowiązywały następujące zasady jego realizacji:
- zamówienie zastanie zrealizowane na podstawie przesłanego Wykonawcy (wygenerowanego poprzez platformę zakupową) druku zamówienia drogą elektroniczną,
- płatność nastąpi w terminie 30 dni po dostarczeniu Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku,
- miejscem dokonania odbioru przedmiotu ewentualnego zamówienia będzie siedziba Spółki:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
Dział Administracji - Kancelaria.
ul. Rybaki 31/35
87-100 Toruń

W sprawach tutaj nieuregulowanych mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego.

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji rozeznania rynku.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia procedury rozeznania rynku
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu.
W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust.4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191)
- w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.) wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2019-07-11 13:17 Wojciech Walkowiak Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia
2019-07-11 09:04 Wojciech Walkowiak Dokonano edycji następujących elementów postępowania: data zakończenia

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Czytnik biometryczny Czytnik biometryczny do kart zbliżeniowych BioEntry Plus Mifare SUPREMA 1 szt. - (0)
2 Wewnętrzny kontroler dostępu Wewnętrzny kontroler dostępu dla czytnika BFZ-RCP/KD SECURE I/O SUPREMA 1 szt. - (0)
3 Zasilacz buforowy wraz z baterią akumulatorową 7Ah. Zasilacz buforowy PULSAR 13.8VDC AWZ200 wraz z baterią akumulatorową 7Ah 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin realizacji - Proszę wpisać obok proponowany termin realizacji ewentualnego zamówienia (w dniach od daty otrzymania informacji o udzieleniu ewentualnego zamówienia) (0)
2 Warunki płatności - Przelewem w terminie od 14 do 30 dni od daty dostarczenia faktury / rachunku. Fakturę / rachunek można wystawić i dostarczyć po dostarczeniu kompletu produktów. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" (0)
3 RODO - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art.13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałam w przedmiotowym rozeznaniu rynku. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK" (0)
4 Oświadczenie VAT - Jestem czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Proszę wpisać odpowiednio "TAK" lub "NIE" (0)
5 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 538