Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie opracowania dokumentacji projektowej i inwentaryzacji budowlanej w branży architektonicznej budynku głównego Zespołu Opieki Zdrowotnej „Szpitala Powiatowego” w Sochaczewie składającego się z zespolonych budynków A,B,C,D,E z jego dostosowaniem do aktualnych przepisów bhp i p.poż

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2019 08:57:00
Składania : 22-07-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Zespołu Opieki Zdrowotnej "Szpitala Powiatowego" w Sochaczewie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie opracowania dokumentacji projektowej iinwentaryzacji budowlanej  w branżyarchitektonicznej budynku głównego Zespołu Opieki Zdrowotnej „SzpitalaPowiatowego” w Sochaczewie składającego się z zespolonych budynków A,B,C,D,E  z jego dostosowaniem do aktualnych przepisów bhp i p.poż. 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zakres dokumentacji projektowej powinien obejmować:

1)      Projektbudowlany obiektu wraz z rysunkami

2)      Inwentaryzacjaarchitektoniczna  w formacie dwg.

3)      Wykonanie inwentaryzacji istniejącegobudynku w zakresie objętym przedmiotem zamówienia niezbędnymdo sporządzenia przedmiarów robót i dokumentacji projektowej.

4)      Wykonanie mapy do celów projektowych.

5)      Uzyskanie niezbędnych do celówprojektowych warunków i/lub opinii.


Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 60 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- termin realizacji: max 3 miesiące od dnia zawarcia umowy; 

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; 

Wizji lokalnej obiektu oraz dodatkowych informacji można uzyskać pod numerem: 046 864 95 56, kom:  696 847 947, do dnia 17 lipca 2019 roku do godziny 15:00

W ofercie proszę podać cenę netto oraz cenę brutto wraz z należnym podatkiem VAT.

W przypadku pytań:

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rosztrzygnięcie postępowania.pdf pdf 68.75 2019-07-24 12:53:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-07-24 12:53 Joanna Nawłatyna Rozstrzygnięcie postępowania. Pismo w załączeniu

Rosztrzygnięcie post [...].pdf

2019-07-19 11:16 Joanna Nawłatyna Zamawiający dokonuje zmiany zakresu wykonania dokumentacji projektowej poprzez usunięcie:

Punktu 4. Wykonanie mapy do celów projektowych
Punktu 5. Uzyskanie niezbędnych pozwoleń do celów projektowych warunków i/lub opinii

W wyniku dokonanej zmiany Zamawiający zmienia termin składania ofert na dzień 24 lipiec 2019 rok do godziny 10:00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew ... dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - min. ….. Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
6 Referencje - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 860