Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-07-2019 22:43:00 |
Składania : | 08-07-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-07-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
wykonania usługi: ….. (max 7) tygodni od dniazawarcia umowy
W imieniu ZZOZ w Wadowicach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanieusługi czyszczenia i dezynfekcji instalacji wentylacyjneji klimatyzacyjnej w oddziałach szpitalnych wrazz dostawą i wymianą filtrów absolutnych HEPA dlaZZOZ w Wadowicach,znak: 24/RC/ZP/ZZOZ/2019.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 60 dni od daty dostarczenia faktury VAT dosiedziby Zamawiającego w formie przelewu.
- termin wykonania usługi: max 7 tygodni od dniazawarcia umowy
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
- referencje: wykaz (min 2) osób skierowanych przez Wykonawcędo realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami(wzór stanowi załącznik nr 3 dozapytania ofertowego)
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeńokresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, narzecz których usługi zostały wykonane (wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 33 82 322 30
- technicznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 33 87 21 240 lub 33 87 21 343
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-07-15 11:30 | Katarzyna Rokowska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty