Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu użytkowania w istniejącym piętrowym budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa (GOKiCZ) na potrzeby powstania klubu „Senior+

Grzegorz Szański
Gmina Skołyszyn
Termin:
Zamieszczenia : 25-06-2019 07:39:00
Składania : 01-07-2019 10:00:00
Otwarcia : 01-07-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

GMINA SKOŁYSZYN 38-242 SKOŁYSZYN 12

powiat jasielski     województwo podkarpackie

tel./fax (13) 4491062 – 064 www.bip.skolyszyn.pl   e-mail: gmina@skolyszyn.pl           

                                                                                                                                                      Skołyszyn, dn. 12.06.2019

GPIR.271.2.43.2019 


ZAPYTANIE OFERTOWE            

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym wykonania zadania pn.: „Przebudowa pomieszczeń wraz ze zmianą sposobu użytkowania w istniejącym piętrowym budynku Gminnego Ośrodka Kultury i Czytelnictwa (GOKiCZ) na potrzeby powstania klubu „Senior+”

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowypomieszczeń budynku GOKiCZ w Skołyszynie na potrzeby powstania klubu „Senior+”. 

Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in następujących robót:

1.   Roboty demontażowe:·         Rozebranie ścian murowanych (ok. 18m2)wraz z ościeżnicami i skrzydłami drzwiowymi (3 szt.);·         Rozebranie ściany z płyt GK (ok. 5,50 m2)wraz z ościeżnicą i drzwiami (1 szt.);·         Demontaż WC (2 szt.), zlewozmywaka (1 szt.)oraz umywalki (1 szt.);·         Skucie posadzek z płytek (ok. 85m2)z cokolikami;·         Skucie okładziny ściennej z płytek (ok. 40m2);·         Wykucie w posadzce pochylni w celu wykonania zjazdu dla niepełnosprawnych;·         Demontaż istniejącej okładziny korkowej (ok.15m2);

2.   Roboty budowlane:·         Wykonanie dwóch nadproży z belki stalowej2xC220 wraz z obróbką;·         Murowanie ścian z pustaków SIPOREX gr. 12cm(ok. 17m2);·         Obsadzenie ościeżnic wraz z drzwiami zgodnie z projektem (4 szt.);

3.   Roboty budowlane wykończeniowe:·         Ułożenie posadzek z płytek wraz z cokolikami w pomieszczeniach: WC z przedsionkami (męski, damski, dla niepełnosprawnych), korytarzu, szatni,kuchni oraz pomieszczeniu magazynowym (łącznie ok. 75m2);·         Wykonanie okładziny ściennej z płytek w pomieszczeniach WC i przedsionkach do wysokości 2,0m (ok. 43m2);·         Szpachlowanie i malowanie ścian (ok. 122m2)i sufitów (ok 95m2);·         Montaż luster na ścianie w korytarzu(2,00x4,00m);

4.   Wykonanie aneksu kuchennego wraz z zabudowanymi urządzeniami AGD (urządzenia powinny posiadać certyfikat CE oraz klasę energetyczną nie gorszą niż A+):·  Meble – rozmieszczenie zgodnie z rzutem będącym częścią załączonej dokumentacji projektowej, zabudowa dolna i górna;· Lodówka - wymiary dostosowane do zabudowy aneksu kuchennego (wysokość min. 185cm), z zamrażarką;·  Zmywarka – wymiary dostosowane do zabudowy aneksu kuchennego (szerokość min. 60 cm):·         Zlewozmywak – dwukomorowy ceramiczny;·         Kuchenka elektryczna z piekarnikiem:·    Piekarnik elektryczny – wymiary dostosowane do zabudowy aneksu kuchennego (pojemność ok. 70 l);·     Okap z wentylatorem wyciągowym;

5.   Wentylacja:·    Wykonanie wentylacji z wykorzystaniem istniejących przewodów wentylacyjnych zgodnie z załączonym projektem (4 szt.);·  Wykonanie nowych otworów wentylacyjnych zgodnie z załączonym projektem (w pomieszczeniach WC) (2 szt.);·         Wykonanie kurtyny powietrznej o parametrach wynikających z wielkości pomieszczenia do którego jest przeznaczona (szatnia);

6.   Instalacja wodna:·    Wykonanie instalacji wodnej zgodnie z załączonym projektem (włączenie do istniejącej instalacji wodnej);·   Montaż nowych podgrzewaczy przepływowych w łazienkach i kuchni (4 szt.);·Biały montaż z uzbrojeniem tj. WC (2 szt.), WC dla niepełnosprawnych wraz uchwytem dla niepełnosprawnych (1 szt.), umywalka (3szt.);

7.   Instalacja kanalizacji sanitarnej:·         Wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej tj.przeprowadzenie nowej nici kanalizacyjnej przez podłoże (konieczne wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych wewnątrz budynku) z wyprowadzeniem na zewnątrz budynku oraz wpięciem do istniejącej studzienki kanalizacyjnej(zgodnie z załączonym projektem) – roboty należy prowadzić z należytą starannością, zachowując konieczne spadki oraz przewidzieć odtworzenie podłogi (panele) w pomieszczeniu nie będącym częścią załączonego opracowania projektowego oraz odtworzenie kostki na zewnątrz budynku;    Wpięcie projektowanych urządzeń (WC, umywalki,zlewozmywak, zmywarka) oraz pionu kanalizacyjnego znajdującego się w pomieszczeniu nie będącym częścią załączonego opracowania projektowego do nowobudowanej nici kanalizacyjnej;· Inne roboty towarzyszące powstałe w wyniku prowadzonych prac związanych z wykonaniem instalacji sanitarnej;

8.   Instalacja centralnego ogrzewania:·         Przełożenie istniejących grzejników płytowych(3 szt.) z wpięciem do istniejącej instalacji centralnego ogrzewania zgodnie z załączonym projektem;

9.   Instalacje elektryczne:·         Wykonanie instalacji elektrycznych zgodnie z załączonym projektem;10. Roboty porządkowe:·         Wywóz gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót w miejsce wskazane przez Zamawiającego; 

W zapytaniu ofertowym podane są orientacyjne wartości, zaleca się aby Wykonawca dokonał własnych pomiarów przed złożeniem oferty.  Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić  w złożonej ofercie.  Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19). 

Termin wykonania zamówienia:Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 września 2019 r. 

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  1 lipca 2019 r.  do godz.10:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego oraz skan parafowanego projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.  

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.

Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania.Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa.Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone.W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona. 

Wybór najkorzystniejszej oferty:Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną.W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;- związanych z obsługą platformy,proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00. 

Niniejsze postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986).  

Załączniki:1)    Zał.Nr 1 - Formularz oferty2)    Zał.Nr 1a - Wykaz cen3)    Zał.Nr 2 - Projekt umowy4)    Zał.Nr 3 - Dokumentacja budowlana.

Bogusław Kręcisz

Wójt Gminy Skołyszyn

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.Nr 3 Projekt budowl. SENIOR+.zip zip 16525.89 2019-06-25 07:39:00 Postępowanie
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 79 2019-06-25 07:39:00 Postępowanie
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 55.15 2019-06-25 07:39:00 Postępowanie
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 183 2019-06-25 07:39:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe przebudowa GOKiC na Senior+.doc doc 80.5 2019-06-25 07:39:00 Postępowanie
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 183 2019-06-25 07:39:00 Kryterium
Zał.Nr 1 - Formularz oferty.doc doc 79 2019-06-25 07:39:00 Kryterium
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 55.15 2019-06-25 07:39:00 Kryterium
Informacja o wyborze oferty.pdf pdf 157.26 2019-07-01 16:40:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-07-01 16:40 Maciej Jastrząb W załączeniu informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozycja 1 - 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min.24 Miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Projekt umowy - Akceptuję załączony do postępowania projekt umowy - proszę o dołączenie skanu parafowanego projektu umowy (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
5 Formularz oferty i wykaz cen - Należy dołączyć skan wypełnionego i podpisanego formularza oferty (zał.nr 1) oraz wykazu cen (zał. nr 1a) - proszę potwierdzić (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Zał.Nr 1 - Formularz [...].doc

Zał.Nr 1a - wykaz ce [...].xlsx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 779