Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.35.2019 „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2019 14:18:00
Składania : 28-06-2019 09:00:00
Otwarcia : 28-06-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019.- Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

II. Opis przedmiotu zamówienia:„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

Zakres projektu:

-prace przygotowawcze,

-budowa małej architektury.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Plac Zabaw:

a) Dostawa i montaż wraz z fundamentami:

- Urządzenie sprawnościowe składające się z masztu o wysokości 5metrów, na którym rozpięto liny, stanowiące podstawę konstrukcyjną dla bocznych ścianek linowych: Piramida Megam (Standard) lub równoważne,

- Konstrukcja sprawnościowa: Aquarius 61 (Premium) lub równoważne,

- Wieża z dachem dwuspadowym, zjeżdżalnia głęboka, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, dwie platformy, pomost z belką oraz pomost wiszący: Zestaw 10 (Standard Plus) lub równoważne,

- Huśtawka typu "przeciwwaga": Huśtawka Ważka (Extra Plus ocynk) lub równoważne,

- Wahadłowa huśtawka Podwójna z belką metalową, siedziskiem gumowym bez oparcia oraz z 1 siedziskiem dla najmłodszych, typu "Koszyk" (Standard Plus) lub równoważne,

- Stojak na rowery (6 stanowisk),

- 1 x tablica informacyjna (Tablica informacyjna z nadrukiem regulaminu placu zabaw, telefonami alarmowymi i miejscem na uzupełnienie danych administratora/zarządcy obiektu),

- 1xtablica informacyjna dotycząca źródła dofinansowania zgodna z wytycznymi Programu OSA MSIT.

b) Wykonanie nawierzchni piaskowej 30 cm atest PZH (m2) wraz z korytowaniem, ściągnięciem humusu.

Strefa relaksu:

c) Dostawa i montaż :

-Ławka parkowa z oparciem ( 4 szt.),

-Stół do gry w szachy, składający się ze stolika do gier i czterech krzesełek.

Siłownia plenerowa:

d) dostawa i montaż wraz z fundamentami:

-Motyl,

-Prasa nożna i prasa ręczna,

-Przywodziciel, odwodziciel,

-Urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha + prostownik pleców (na jednym słupie),

-Koła tai chi (jedno duże i dwa małe).

Urządzenia zabawowe i sprzęt rekreacyjny powinny być wykonane i zamontowane spełniając warunki:

- wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów,

- powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów,

- być rozmieszczony na sprawnościowym placu zabaw w sposób umożliwiający zachowania bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami,

- wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa zgodne z normą PN- EN 1176:2009 oraz PN_EN 16630:2015-06 (Fitness) wydane przez jednostkę posiadającą akredytację PCA.

- nawierzchnia piaskowa – piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 0,2-2mm.

- na sprawnościowym placu zabaw oraz części Fitness powinna znajdować się tablica informacyjna zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze placu zabaw, numery telefonów alarmowych.

Parametry techniczne dla nawierzchni placu zabaw:

- Nawierzchnia piaskowa:

Nawierzchnię piaskowa, przepuszczalna. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ~1,0 %.

Nawierzchnia odpowiadająca wymaganiom norm: PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabawi nawierzchnie, PN-EN 1177:2009 nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki.

Nawierzchnia winna być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych,technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu.

- Nawierzchnia trawiasta:

Powierzchnia biologicznie czynna – trawnik siewem. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren (usunięcie kamieni, śmieci,korzeni itp.).

Zakupu darni lub nasion pod zasiew należy dokonać w ilości większej o 5%niż wynika to z obliczeń powierzchni trawiastej.

W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do zaproszenia do składania ofert pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia bądź równoważne.

Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót ( załącznik nr 3) i projekcie budowlanym (załącznik nr 4) stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.

Zadanie jest realizowanie wraz z dofinansowaniem ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym– Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019.

termin wykonania zamówienia: 15.10.2019r.

okres gwarancji: minimum36 miesięcy

warunki płatności :

a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.

b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy,jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

-Kryteria oceny ofert: Cena(brutto) - 100%,

-Forma wynagrodzenia –ryczałtowe,

Załączniki do zapytania :

- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,

- Druk oferty - Załącznik nr 2,

- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,

- Projekt budowlany - Załącznik nr 4.

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 28.06.2019r. do godziny 09:00w formie elektronicznej poprzez:

-platformę zakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz nazwę Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

IV. Do oferty należy załączyć:

-Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,

-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.doc doc 24 2019-06-18 14:18:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 21 2019-06-18 14:18:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3- Przedmiar_Klucze_Jaroszowiec Basen.pdf pdf 84.85 2019-06-18 14:18:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 4 - Projekt budowlany.zip zip 9373.88 2019-06-18 14:18:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3- Przedmiar_Klucze_Jaroszowiec Basen.pdf pdf 84.85 2019-06-18 14:18:00 Kryterium

Komunikaty

2019-07-01 14:07 Joanna Kujawa-Popowska


Klucze, dnia 01 lipca 2019 r.

Znak sprawy ZP.270.35. 2019
Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro

zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. )
ustawy nie stosuje się.
1. W celu zamówienia

„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto.

Wartość szacunkowa zamówienia 91 652,40 zł

2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 18.06.2019 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

- Playtime Group Sp. z o.o., ul. Pocztowa 1 lok. 8, 05-082 Stare Babice,

- Fit Park Sp. Z o.o. – Sp.k., Ul. Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń,

- P.P.U.FIGLER – Henryk Figler z siedzibą ul. Witosa 78, Repty Śląskie, 42-603 Tarnowskie Góry,

- „AVIS” S.C. Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki, Karina Małecka,
ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin,

- Opublikowana na BIP UG Klucze.

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*)
W terminie do dnia 28.06.2019r. do godziny 09:00 przedstawiono poniższe oferty:


Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena brutto
Uwagi
1. KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j.
Biadoliny Szlacheckie 190
32-828 Biadoliny Szlacheckie.
141 691.08 zł. Brak
2. Paweł Matera Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EPX Architektura Ogrodowa 39-205 Pustków 288
155 000,00 zł . Brak

4.Wybrano ofertę:

KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j.,
Biadoliny Szlacheckie 190, 32-828 Biadoliny Szlacheckie.

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy.

Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa- Popowska
Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk
Zatwierdzam

Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień

Klucze, dnia 01 lipca 2019 r.

2019-06-28 10:16 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.35.2019

Zestawienie ofert dla zadania p.n.:
„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze .”
Do dnia 28.06.2019 r. do godziny 09:00 wpłynęły oferty:

LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto
1 KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j.
Biadoliny Szlacheckie 190
32-828 Biadoliny Szlacheckie.
141 691.08 zł
2 Paweł Matera Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EPX Architektura Ogrodowa 39-205 Pustków 288
155 000,00 zł

Joanna Kujawa-Popowska
2019-06-25 12:13 Joanna Kujawa-Popowska Klucze, dnia 25 czerwca 2019r. Znak sprawy : ZP.270.35.2019

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Klucze na zadanie pn

„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”


W związku z otrzymanym dnia 24.06.2019 pytaniami dotyczącym przedmiotowego zadania Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:
Zamawiający w dokumentacji podaje, że na plac zabaw należy dostarczyć i zamontować piramidę pn. Megan(standard) wraz z fundamentami lub urządzenie równoważne.
Proszę o informację czy Wykonawca zaakceptuje urządzenie – Piramidę z załącznika jako równoważną.

Odpowiedź.
Zamawiający zgodnie z treścią zaproszenia do złożenia ofert wraz z przedmiarem i projektem określił wymagane urządzenia w celu realizacji przedmiotowej inwestycji.

W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do zaproszenia do składania ofert pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia bądź równoważne.

Z uwagi na zadane pytanie i specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż:

Wymiary podane w treści zapytania są jako orientacyjne.
Dopuszcza się odstępstwo od podanych wymiarów o ± 10%.


Wójt Gminy Klucze
Norbert Bień

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.” „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”

Załącznik nr 1 - Kla [...].doc

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

Załącznik nr 3- Prze [...].pdf

Załącznik nr 4 - Pro [...].zip

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz montażu urządzeń po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - 15.10.2019 r., proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Przedmiar - proszę o uzupełnienie wg. wzoru (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3- Prze [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 531