Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-06-2019 14:18:00 |
Składania : | 28-06-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 28-06-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019.- Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”
o wartości poniżej 30 000 euro
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i adres Zamawiającego:Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
II. Opis przedmiotu zamówienia:„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”
Zakres projektu:
-prace przygotowawcze,
-budowa małej architektury.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Plac Zabaw:
a) Dostawa i montaż wraz z fundamentami:
- Urządzenie sprawnościowe składające się z masztu o wysokości 5metrów, na którym rozpięto liny, stanowiące podstawę konstrukcyjną dla bocznych ścianek linowych: Piramida Megam (Standard) lub równoważne,
- Konstrukcja sprawnościowa: Aquarius 61 (Premium) lub równoważne,
- Wieża z dachem dwuspadowym, zjeżdżalnia głęboka, przeplotnia drewniana, drabinka krzyżakowa, dwie platformy, pomost z belką oraz pomost wiszący: Zestaw 10 (Standard Plus) lub równoważne,
- Huśtawka typu "przeciwwaga": Huśtawka Ważka (Extra Plus ocynk) lub równoważne,
- Wahadłowa huśtawka Podwójna z belką metalową, siedziskiem gumowym bez oparcia oraz z 1 siedziskiem dla najmłodszych, typu "Koszyk" (Standard Plus) lub równoważne,
- Stojak na rowery (6 stanowisk),
- 1 x tablica informacyjna (Tablica informacyjna z nadrukiem regulaminu placu zabaw, telefonami alarmowymi i miejscem na uzupełnienie danych administratora/zarządcy obiektu),
- 1xtablica informacyjna dotycząca źródła dofinansowania zgodna z wytycznymi Programu OSA MSIT.
b) Wykonanie nawierzchni piaskowej 30 cm atest PZH (m2) wraz z korytowaniem, ściągnięciem humusu.
Strefa relaksu:
c) Dostawa i montaż :
-Ławka parkowa z oparciem ( 4 szt.),
-Stół do gry w szachy, składający się ze stolika do gier i czterech krzesełek.
Siłownia plenerowa:
d) dostawa i montaż wraz z fundamentami:
-Motyl,
-Prasa nożna i prasa ręczna,
-Przywodziciel, odwodziciel,
-Urządzenie do ćwiczeń mięśni brzucha + prostownik pleców (na jednym słupie),
-Koła tai chi (jedno duże i dwa małe).
Urządzenia zabawowe i sprzęt rekreacyjny powinny być wykonane i zamontowane spełniając warunki:
- wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów,
- powinny być zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów,
- być rozmieszczony na sprawnościowym placu zabaw w sposób umożliwiający zachowania bezpiecznych stref pomiędzy urządzeniami,
- wszystkie urządzenia zabawowe przeznaczone do zamontowania na placu zabaw muszą być fabrycznie nowe i posiadać stosowne atesty i certyfikaty bezpieczeństwa zgodne z normą PN- EN 1176:2009 oraz PN_EN 16630:2015-06 (Fitness) wydane przez jednostkę posiadającą akredytację PCA.
- nawierzchnia piaskowa – piasek płukany, bez zawartości części pylastych i iłów o frakcji od 0,2-2mm.
- na sprawnościowym placu zabaw oraz części Fitness powinna znajdować się tablica informacyjna zawierająca regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz wskazujący, na wypadek zaistnienia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu osób korzystających ze placu zabaw, numery telefonów alarmowych.
Parametry techniczne dla nawierzchni placu zabaw:
- Nawierzchnia piaskowa:
Nawierzchnię piaskowa, przepuszczalna. W celu ułatwienia spływu wód opadowych należy zastosować na nawierzchni spadek ~1,0 %.
Nawierzchnia odpowiadająca wymaganiom norm: PN-EN 1176:2009 Wyposażenie placów zabawi nawierzchnie, PN-EN 1177:2009 nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki.
Nawierzchnia winna być realizowana w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawa o wyrobach budowlanych,technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu.
- Nawierzchnia trawiasta:
Powierzchnia biologicznie czynna – trawnik siewem. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren (usunięcie kamieni, śmieci,korzeni itp.).
Zakupu darni lub nasion pod zasiew należy dokonać w ilości większej o 5%niż wynika to z obliczeń powierzchni trawiastej.
W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do zaproszenia do składania ofert pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia bądź równoważne.
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarze robót ( załącznik nr 3) i projekcie budowlanym (załącznik nr 4) stanowiące załączniki do niniejszego zaproszenia.
Zadanie jest realizowanie wraz z dofinansowaniem ze środków funduszu rozwoju kultury fizycznej ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym– Otwarte Strefy Aktywności (OSA) EDYCJA 2019.
termin wykonania zamówienia: 15.10.2019r.
okres gwarancji: minimum36 miesięcy
warunki płatności :
a) Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
c) Bezusterkowe protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy,jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
d) Za roboty niewykonane lub roboty dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
-Kryteria oceny ofert: Cena(brutto) - 100%,
-Forma wynagrodzenia –ryczałtowe,
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO – Załącznik nr 1,
- Druk oferty - Załącznik nr 2,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
- Projekt budowlany - Załącznik nr 4.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w terminie do dnia 28.06.2019r. do godziny 09:00w formie elektronicznej poprzez:
-platformę zakupową.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz nazwę Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:„Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.”
Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
IV. Do oferty należy załączyć:
-Druk oferty- wzór załącznik nr 2 ,
-Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,
-Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-07-01 14:07 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze, dnia 01 lipca 2019 r. Znak sprawy ZP.270.35. 2019 Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm. ) ustawy nie stosuje się. 1. W celu zamówienia „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.” które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę: rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40 000,00 zł do 30 000,00 euro netto. Wartość szacunkowa zamówienia 91 652,40 zł 2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 18.06.2019 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców: - Playtime Group Sp. z o.o., ul. Pocztowa 1 lok. 8, 05-082 Stare Babice, - Fit Park Sp. Z o.o. – Sp.k., Ul. Powstańców Wielkopolskich 74, 87-100 Toruń, - P.P.U.FIGLER – Henryk Figler z siedzibą ul. Witosa 78, Repty Śląskie, 42-603 Tarnowskie Góry, - „AVIS” S.C. Ekologiczne Place Zabaw Marek Małecki, Karina Małecka, ul. Turystyczna 106, 20-230 Lublin, - Opublikowana na BIP UG Klucze. poprzez: zaproszenie do złożenia ofert, poprzez platformę zakupową, procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*) W terminie do dnia 28.06.2019r. do godziny 09:00 przedstawiono poniższe oferty: Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena brutto Uwagi 1. KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j. Biadoliny Szlacheckie 190 32-828 Biadoliny Szlacheckie. 141 691.08 zł. Brak 2. Paweł Matera Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EPX Architektura Ogrodowa 39-205 Pustków 288 155 000,00 zł . Brak 4.Wybrano ofertę: KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j., Biadoliny Szlacheckie 190, 32-828 Biadoliny Szlacheckie. Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty : Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, zawiera wszystkie elementy. Osoby odpowiedzialne za przeprowadzone postępowanie: Joanna Kujawa- Popowska Osoby merytorycznie odpowiedzialne za zamówienie: Andrzej Grzegorczyk Zatwierdzam Wójt Gminy Klucze Norbert Bień Klucze, dnia 01 lipca 2019 r. |
2019-06-28 10:16 | Joanna Kujawa-Popowska |
ZP.270.35.2019 Zestawienie ofert dla zadania p.n.: „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze .” Do dnia 28.06.2019 r. do godziny 09:00 wpłynęły oferty: LP. Nazwa i adres Wykonawcy Cenę brutto 1 KORA Jamer i Wspólnicy Sp. j. Biadoliny Szlacheckie 190 32-828 Biadoliny Szlacheckie. 141 691.08 zł 2 Paweł Matera Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa EPX Architektura Ogrodowa 39-205 Pustków 288 155 000,00 zł Joanna Kujawa-Popowska |
2019-06-25 12:13 | Joanna Kujawa-Popowska |
Klucze,
dnia
25
czerwca
2019r.
Znak
sprawy
:
ZP.270.35.2019 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Gminy Klucze na zadanie pn „Utworzenie Otwartej Strefy Aktywności w Gminie Klucze.” W związku z otrzymanym dnia 24.06.2019 pytaniami dotyczącym przedmiotowego zadania Zamawiający udziela następujących wyjaśnień: Pytanie: Zamawiający w dokumentacji podaje, że na plac zabaw należy dostarczyć i zamontować piramidę pn. Megan(standard) wraz z fundamentami lub urządzenie równoważne. Proszę o informację czy Wykonawca zaakceptuje urządzenie – Piramidę z załącznika jako równoważną. Odpowiedź. Zamawiający zgodnie z treścią zaproszenia do złożenia ofert wraz z przedmiarem i projektem określił wymagane urządzenia w celu realizacji przedmiotowej inwestycji. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem innych materiałów i elementów niż podane w opisie przedmiotu zamówienia i załącznikach do zaproszenia do składania ofert pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w opisie przedmiotu zamówienia bądź równoważne. Z uwagi na zadane pytanie i specyfikę zamówienia Zamawiający informuje, iż: Wymiary podane w treści zapytania są jako orientacyjne. Dopuszcza się odstępstwo od podanych wymiarów o ± 10%. Wójt Gminy Klucze Norbert Bień |
Komunikaty