Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa 2 szt. preparatu chwastobójczego ROUNDUP 360 Plus o pojemność 1l oraz opryskiwaczy ręcznych według przykładu w załączniku wraz z transportem do Zamawiającego

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2019 10:56:00
Składania : 24-06-2019 10:30:00
Otwarcia : 24-06-2019 10:35:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju zaprasza wykonawców do składania ofert na "Dostawę 2 szt. preparatu chwastobójczego ROUNDUP 360 Plus o pojemności 1l oraz opryskiwaczy ręcznych według przykładu w załączniku wraz z transportem do Zamawiającego"* z podziałem na zadania:

Zadanie 1: Zakup 2 szt. preparatu chwastobójczego ROUNDUP 360 Plus o pojemności 1l

Zadanie 2: Zakup 5 szt. opryskiwaczy ręcznych o pojemności 1l według przykładu z załącznika

Zadanie 3: Zakup 1 szt. opryskiwacza ręcznego o pojemności 5l z paskiem/uchwytem na ramię według przykładu z załącznika

* Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. można złożyć ofertę na Zadanie 1 i/lub Zadanie 2 i/lub Zadanie 3.

Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) na własny koszt w terminie określonym niżej.

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.

Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.

W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.

KARY UMOWNE:

1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę;

b) 1% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.

2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.

3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.

Warunki płatności:

30 dni od otrzymania kompletnego towaru/asortymentu objętego zleceniem pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

Unieważnienie postępowania:

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. 2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,czego nie można było wcześniej przewidzieć.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32 47 87 017,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opryskiwacz ręczny 1l.pdf pdf 86.7 2019-06-18 10:56:00 Przedmiot zamówienia
Opryskiwacz ręczny 5l.pdf pdf 134.08 2019-06-18 10:56:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ROUNDUP 360 Plus Preparat o pojemności 1l 2 szt. - (0)
2 Opryskiwacz ręczny Pojemność 1l; przykładowy wzór w załączniku

Opryskiwacz ręczny 1 [...].pdf

5 szt. - (0)
3 Opryskiwacz ręczny Pojemność 5l z paskiem/uchwytem na ramię; przykładowy wzór w załączniku

Opryskiwacz ręczny 5 [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia, proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 345