Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa z montażem rolet okiennych wewnętrznych w budynku Wydziału Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego

Mirosław Łatka
Uniwersytet Szczeciński
Termin:
Zamieszczenia : 14-06-2019 10:20:00
Składania : 27-06-2019 11:00:00
Otwarcia : 27-06-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Uniwersytetu Szczecińskiego informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Dostawę  z montażem  rolet okiennych wewnętrznych  w budynku Wydziału Kultury Fizycznej i Promocji Zdrowia Uniwersytetu Szczecińskiego".

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w każdym terminie  bez konieczności podawania przyczyn.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności:   przelew 21 dni po wykonaniu dostawy z montażem potwierdzonej podpisanym przez strony umowy                                                protokółem odbioru i otrzymaniu faktury; 

- termin realizacji: lipiec 2019 r.  

- referencje:  proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych : wykonanie dostawy z montażem rolet na kwotę min. 25.000                               złotych brutto każda dostawa  w okresie ostatnich 5 lat

Wartość zaproponowanej oferty winna obejmować wszystkie składniki cenotwórcze niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamowienia rolety budynek 6.docx docx 13.44 2019-06-14 10:20:00 Postępowanie
Wykaz rolet .pdf pdf 360.89 2019-06-14 10:20:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 61.57 2019-06-25 09:43:21 Postępowanie
formularz oferty - rolety.docx docx 109.85 2019-06-14 10:20:00 Kryterium
raport-uproszczony-233231 (1).pdf pdf 53.62 2019-06-28 12:14:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-28 12:15 Mirosław Łatka W załączeniu raport z wyboru oferty.
Łatka Mirosław
Sekcja Zaopatrzenia Uniwersytet Szczeciński

raport-uproszczony-2 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa z montażem rolet okiennych wewnętrznych zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia i wykazem rolet 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz oferty - r [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 21 dni po wykonaniu dostawy z montażem potwierdzonej podpisanym przez strony umowy protokółem odbioru i otrzymaniu faktury - proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min 24 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
4 Listy referencyjne - proszę o załączenie min. 2 listów referencyjnych : wykonanie dostawy z montażem rolet na kwotę min. 25.000 złotych brutto każda dostawa w okresie ostatnich 5 lat (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 743