Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup wraz z dostawą kompletów odzieży i obuwia ochronnego dla uczestników staży zawodowych w ramach projektu: „Kariera i Kompetencje – zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy w subregionie zachodnim województwa śląskiego” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny).

Iwona Kapustka
Urząd Miasta Żory Department: "Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żorach"
Deadlines:
Published : 07-06-2019 10:37:00
Placing offers : 13-06-2019 12:00:00
Offers opening : 13-06-2019 12:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

1. Kody CPV:

- 18113000-4 Odzież przemysłowa

- 18110000-3 Odzież branżowa

2. Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego:

a) 2(słownie: dwóch) kompletów odzieży roboczej dla uczestników staży zawodowych.Każdy komplet składa się z niżej wymienionych elementów:

- 1 szt.spodni typu ogrodniczki z możliwością regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami,

- 1 szt.koszuli flanelowej na długi rękaw, z kołnierzem, zapinana na guziki,

- 1 szt.koszulki typu t-shirt, na krótki rękaw, dekolt okrągły, kolor: czarny,

- 1 para butów antyelektrostatycznych i olejoodpornych z podnoskiem metalowym,

- 1 szt.okularów ochronnych;

Towar musi być fabrycznie nowy. 

b) 2(słownie: dwóch) kompletów odzieży roboczej dla uczestników staży zawodowych.Komplet składa się z niżej wymienionych elementów:

- 1 szt.spodni typu ogrodniczki z możliwością regulacji w pasie dzięki dodatkowym guzikom oraz w długości szelkami,

- 1 szt. koszulki typu t-shirt, na krótki rękaw, dekolt okrągły, kolor: czarny,

- 1 szt.bluzy polarowej zapinanej zamkiem błyskawicznym, kolor: czarny,

- 1 para butów antyelektrostatycznych i olejoodpornych z podnoskiem metalowym,

- 1 szt.okularów ochronnych,

- 1 para rękawic skórzano-tkaninowych, 5 palcowych,

- 1 para zatyczek do uszu wielokrotnego użytku. 

Towar musi być fabrycznie nowy. 


Podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, jakich dostarczenia wymaga Zamawiający. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania zmian ilościowych zakresu zamówienia.Kolor odzieży ochronnej zostanie ustalony z Wykonawcą po podpisaniu umowy.  

Komplety odzieży roboczej przeznaczone będą dla uczniów: Zespołu Szkół Budowlano-Informatycznych w Żorach, Zespołu Szkół nr 2 w Żorach oraz Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Żorach, którzy biorą udział w stażach zawodowych w ramach ww. projektu. 

Dodatkowe informacje: każdy element ww. kompletów powinien zawierać odpowiednie certyfikaty i/lub atesty, przewidziane dla odzieży ochronnej pracowniczej.Rozmiary ww. odzieży oraz butów będą podane Wykonawcy przed bezpośrednim ich zamówieniem. Wykonawca powinien dysponować taką ilością odzieży i butów, by bezproblemowa była ich dostępność w momencie zamówienia – odnosi się to do sytuacji,w której np. wszystkie elementy kompletu odzieży roboczej będą w jednym rozmiarze. Planuje się jednak zamówienie zróżnicowanych rozmiarowo kompletów. 

3.Harmonogram realizacji zamówienia: Podpisanie umowy z Wykonawcą planuje się do maksymalnie 7 dni od momentu wyboru jego oferty. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego w terminie do 25 czerwca 2019 roku. Czas obowiązywania umowy – do zakończenia realizacji dostawy i rozliczenia płatności. Okres gwarancji: 12 miesięcy. 

4. Warunki zmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania,jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków: a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego; Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, oraz innych przyczyn,których Zamawiający nie mógł przewidzieć. 

5. Dodatkowe informacje:

1) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.

2). Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury, maksymalnie w terminie 14(słownie: czternastu) dni od dnia wpływu do Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury. Faktury będą wystawiane na koniec danego miesiąca. Do faktur Wykonawca zobowiązany jest dołączyć imienny wykaz opłat za poszczególne osoby z wyszczególnieniem przeprowadzonych badań.

3) O wynikach rozeznania Zamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów zaproszonych do składania ofert.

4). Zamawiający udzieli niniejszego zamówienia temu Wykonawcy,którego oferta zawierała będzie najniższą cenę. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takich samych cenach, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przez Zamawiającego okoliczności, o których Oferenci zostaną powiadomieni mailowo lub telefonicznie,a Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego w takim przypadku żadne roszczenie.

6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferentów.

7) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego – Urzędzie Miasta Żory, al. Wojska Polskiego 25, pokój 205, lub telefonicznie pod numerem tel.: (32) 43 48 402. Osoba do kontaktu: Adam Pander.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Komplet odzieży ochronnej nr 1 Zgodnie z opisem zapytania ofertowego. 2 pc. - (0)
2 Komplet odzieży ochronnej nr 2 Zgodnie z opisem zapytania ofertowego. 2 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2817 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 358