1.W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców doskładania ofert na zadanie pn.: „Zakup materiałów biurowych wraz z dostawą do Zamawiającego” - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrany asortyment.
1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Zaproszeniu do złożenia oferty.
1.2. Szczegółowy wykaz materiałów biurowych w Załączniku nr 1 do Zaproszenia.
2.Szczegóły zamówienia:
1)Wszystkiedostarczone przez Wykonawcęmateriały biurowebędą nowe.
2)Dostawa na koszt Wykonawcy.
3)Wykonawcazrealizuje dostawę dosiedziby Zamawiającego tj. do MiejskiegoZarząduNieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1Maja 55, zgodnie z Zaproszeniem do złożeniaoferty i na własny kosztw terminie określonym w pkt 3niżej.
4)Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jegoewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu domiejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakośći ilość przekazanego towaru.
5)Wprzypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Dostawcazobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad wterminie do2dni roboczych od daty zgłoszenia.
3.TERMIN DOSTAWY ZAMÓWIENIA: maksymalniedo 7 dni roboczychod daty podpisania zlecenia na wykonanie zamówienia.
-merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku wprawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lubpod nr tel. (32) 47 63 633 / 47 525 97 wewn. 28
- związanychz obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klientaplatformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02,czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do17:00.
Zapytaniadotyczące zamówienia należy składać przez Platformę ZakupowąOpen Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu„Pytania do specyfikacji” do dnia 13.05.2019r. do godz 12:00.
Oficjalnympotwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającegojest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.
Wiadomościz platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Zamawiającyzastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdymetapie, bez podania przyczyny.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
Zaproszenie do złożenia oferty.pdf
pdf
1654.5
2019-06-03 14:24:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 Oświadczenie Wykonawcy.pdf
pdf
469.04
2019-06-03 14:24:00
Postępowanie
Załącznik nr 1 Wykaz materiałów biurowych.pdf
pdf
1114.39
2019-06-03 14:24:00
Postępowanie
Komunikaty
2019-06-05 09:42
Daria Izdebska
Postępowanie
zostało
anulowane.Uzasadnienie:
Zamawiający
anuluje
postępowanie
z
powodu
błędnie
określonych
ilości
w
formularzu
ofertowym.
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty