Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-05-2019 13:02:00 |
Składania : | 31-05-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 31-05-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiotem zapytania jest usługa zorganizowania iprzeprowadzenia kursu dla zaawansowanych – obsługa Adobe Photoshop dla dwóch osób. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w szkołach w miastach: Bytom i Żory" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
1. Kody CPV:
- 80000000-4 Usługi edukacyjne i szkoleniowe.
2. Opisprzedmiotu zamówienia (zapytania ofertowego):
Przedmiotemzamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu dlazaawansowanych – obsługa Adobe Photoshop dla dwóch osób. Cena kursu musi uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia, w tym m.in.:
a) przeprowadzenie kursu zgodnie z wymogamiprzepisów prawa;
b) zapewnienie sali szkoleniowej i materiałówdydaktycznych;
c) certyfikat potwierdzający kwalifikacje rynkowe w zakresie obsługi programugraficznego;
d) inne opłaty konieczne do ukończenia kursui zapewniające możliwość przystąpienia do egzaminu, w tym samego egzaminu.
Łączna ilość godzin szkolenia: minimum 24 h, przy czym w ciągu jednego dnia szkolenie nie może trwać więcej niż 8 h.
Kwota obejmuje cenę za cały kurs razem z egzaminem.
Kurs może odbyć się w miejscu określonym przez Wykonawcę,jednakże nie dalej niż 100 km od granicy miasta Żory, lub w siedzibieZamawiającego. W przypadku, gdyby kurs miał odbyć się w siedzibie Zamawiającego sala będzie udostępniona bezpłatnie.
Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia na czas trwaniakursu niezbędnego sprzętu komputerowego wraz z odpowiednim oprogramowaniemgraficznym, z którego uczestnicy kursu będą szkoleni.
3. Harmonogram realizacjiusługi:Kurs wraz z egzaminem musi zakończyć się najpóźniej do dnia 30czerwca 2019 r.
4. Warunkizmiany umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowypodpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania,jeżeli spełniony zostanie któryś z poniższych warunków:
a) zmianauzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytąstarannością, nie mógł przewidzieć;
b) zmianabędzie korzystna dla Zamawiającego. Zmianymogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminówpłatności, oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
5. Dodatkowe informacje:
1) W toku badania ofertZamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty;
2) Zapłata zazrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę faktury,maksymalnie w terminie 14 (słownie: czternastu) dni od dnia wpływudo Zamawiającego poprawnie sporządzonej faktury;
3) Podstawą wystawienia faktury będzieprotokół zdawczo-odbiorczy, podpisany przez upoważnionego przedstawicielaZamawiającego i Wykonawcy, z którego będzie wynikać, że usługa została dokonanazgodnie z umową;
4) O wynikach rozeznaniaZamawiający zawiadomi wszystkich Oferentów zaproszonych do składaniaofert;
5) Zamawiający udzielininiejszego zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta zawierała będzienajniższą cenę. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyborunajkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takichsamych cenach, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, dozłożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnieniapostępowania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych przez Zamawiającegookoliczności, o których Oferenci zostaną powiadomieni mailowo, a Wykonawcy nie przysługuje wobec zamawiającego w takim przypadkużadne roszczenie;
7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia wtekście przesłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych,niezwłocznie zawiadamiając o tym Oferentów.
Informacjedotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibieZamawiającego – Urzędzie Miasta Żory, al. Wojska Polskiego 25, pokój 205, lubtelefonicznie pod numerem tel.: (32) 43 48 402. Osoba do kontaktu – JakubRaczkiewicz.
2019-06-07 13:13 | Iwona Kapustka |
Dzień
dobry W nawiązaniu do zapytania ofertowego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu dla zaawansowanych - obsługa Adobe Photoshop dla dwóch osób w ramach projektu pn. "Wysoka jakość kształcenia zawodowego w szkołach w miastach: Bytom i Żory" chciałbym poinformować, że postępowanie zostanie unieważnione, ponieważ jeden z oferentów dokonał wyceny bez uwzględnienia faktu, iż egzamin ma zakończyć się uzyskaniem przez uczestników szkolenia certyfikatu Adobe Certified Associate (ACA) dla programu Adobe Photoshop. Natomiast drugi z oferentów wycenił organizację kursu na kwotę, która w rażący sposób przekracza pulę środków zarezerwowanych na ten cel. -- Pozdrawiam, Jakub Raczkiewicz Wydział Strategii i Rozwoju Miasta Biuro Obsługi Inwestorów i Projektów Urząd Miasta Żory |
2019-05-27 14:53 | Iwona Kapustka | Zamawiający pisząc o egzaminie miał na myśl taki, który skończy się uzyskaniem przez uczestników szkolenia certyfikatu Adobe Certified Associate (ACA) dla programu Adobe Photoshop. |
Komunikaty