Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Czyszczenie podczyszczalni wód deszczowych przy ul. Winnica, Turystyczna i Szosa Bydgoska oraz piaskownika i separatora oleju zlokalizowanego przy ul. Starotoruńskiej w Toruniu w 2019 i 2020 r.

Agnieszka Jasińska
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2019 11:54:50
Składania : 24-05-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: FZ.38.108.1.2019.AJ

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. niniejszym pismem zaprasza do złożenia oferty cenowej w postępowaniu w trybie zapytania ofertowego jw.
Zamawiający zgodnie z art. 132 i 133 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1186) nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia do stosowania ww. ustawy.Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 443.000,00 € i zalicza się do tzw. zamówień sektorowych.
Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował „Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).

1. Wymagania Zamawiającego:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
• Cena ofertowa powinna być podana w formie ryczałtu, cyfrowo i słownie zgodnie z formularzem oferty i powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zadania opisanego w niniejszym zaproszeniu do składania ofert, z uwzględnieniem kosztów wynikających z obowiązujących przepisów.
• Termin związania ofertą: 60 dni od daty składania ofert.
• Wymagany termin wykonania zamówienia: wrzesień 2019, wrzesień 2020
• Kryterium oceny ofert: Cena 100%
• Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
• Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu.
• Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
• Wszyscy Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu są zobowiązani do:
- załączenia skanu formularza oferty z załącznikami oraz pozostałych wymaganych w postępowaniu dokumentów.
• Wykonawca, którego oferta została wybrana, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (wypełnione załączniki – oświadczenia,
umowa) w formie papierowej na adres:

Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń
Wszelkich informacji udziela Dział Zakupów – Agnieszka Jasińska, tel. 56 65 86 444.
• W przypadku nie złożenia dokumentów w wyznaczonym terminie przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą lub rezygnacji z dalszego udziału, Zamawiający ma prawo wybrać kolejną
najkorzystniejszą ofertę.
• Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana do zawarcia umowy w terminie 7 dni od dnia powiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
• Wykonawcy nie przysługują środki ochrony prawnej („Sprzeciw”) przewidziane w Regulaminie udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. - § 9 pkt 1.
2. Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.,
informuje, że:
Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.
ul. Rybaki 31-35
87-100 Toruń
tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51
e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl
Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl
Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.
Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania
Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:
Regulamin udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).
Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.
Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

3. Zamawiający, zgodnie z art. 4 ust. 3 i ust. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno - prywatnym (Dz. U. z 2018 r. poz. 2191) w związku z art. 132 ust. 1 pkt. 4), ust. 1a, ust. 2, art. 133 ust. 1 oraz art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), wyłącza możliwość stosowania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz wysyłania i odbierania innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za pomocą Platformy Elektronicznego Fakturowania.

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dwukrotne kompleksowe czyszczenie
podczyszczalni wód deszczowych przy ul. Winnica, Turystyczna i Szosa Bydgoska oraz piaskownika i separatora oleju zlokalizowanego przy ul. Starotoruńskiej w Toruniu w 2019r. i 2020r.
Termin wykonania zamówienia: wrzesień 2019r. i wrzesień 2020 r.
2. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy obiektów:
- osadników AWAS SC 25000 i separatorów AWAS SSK 4000 wraz z urządzeniami towarzyszącymi, zlokalizowanymi w miejscach i o wielkościach j/n:
• K II – ul. Winnica – 3 ciągi technologiczne
V = (18,6 + 15,9 +2,3 + 1,4 + 1 ) x 2x3 = 235,2 m3
• K III – ul. Turystyczna – 1 ciąg technologiczny
V = (18,6 + 15,9 +2,3 + 1,4 + 1) x 2 x 1 = 78,4 m3
• K V – ul. Szosa Bydgoska – 2 ciągi technologiczne
V = (18,6 + 15,9 +2,3 + 1,4 + 1) x 2 x 2 = 156,8 m3
Razem = 470,4 m3
- piaskownika i separatora oleju zlokalizowanego przy ul. Starotoruńskiej
• Dane obiektu
V=8,5+8,5=17 m3
Razem = 17 m3
Łączna ilość odpadów : 487,4 m3
3. Zakres czynności
Kompleksowe czyszczenie urządzeń, tj. opróżnianie, oczyszczanie i konserwację w zakresie:
a) całkowite opróżnianie separatora, osadnika i studni przyłączeniowej,
b) czyszczenie separatora i osadnika,
c) kontroli stanu technicznego i konserwacji:
• komór wyłączeniowych wraz z przegrodą przelewową,
• studni kierunkowych,
• komór rozdziału z kratą,
• komór z zasuwami na wlocie,
• osadników AWAS SC 25000,
• separatorów AWAS SSK 400,
• komór połączeniowych z klapami zwrotnymi,
• studni z zasuwą na wylocie.
Szczegółowy zakres czynności serwisowych określa „Instrukcja eksploatacji i użytkowania”.
4. Warunki wykonywania prac
4.1. Opróżnianie urządzeń
Usuwanie odpadów z urządzenia należy wykonać za pomocą specjalistycznego wozu asenizacyjnego. Następnie należy dokładnie umyć ściany oraz poszczególne elementy (w tym osadniki AWAS SC 25000, separatory AWAS SSK 400). Powstałe popłuczyny należy również odebrać wozem asenizacyjnym, a zbiornik napełnić wodą.
4.2. Sprzęt do wykonywania prac
Wykonawca przystępujący do czyszczenia separatorów powinien być świadomy, że realizacja niniejszego zamówienia wymaga wykorzystania specjalistycznych wozów asenizacyjnych, wyposażonych w kompresory ciśnieniowe przystosowane do odbioru mieszanin wodno-olejowych i zanieczyszczeń z głębokości 9 m.
4.3. Transport odpadów do neutralizatorni.
Powstałe podczas czynności eksploatacyjnych odpady niebezpieczne należy przewieźć własnym transportem, który będzie spełniał wymagania Ustawy – Prawo o ruchu drogowym, a także Rozporządzenia w sprawie warunków przewozu drogowego materiałów niebezpiecznych oraz ustawy o odpadach.
4.4. Składowanie odpadów
Wg uznania Wykonawcy – zgodnie z posiadana decyzją.
4.5. Sporządzenie dokumentacji
Po wykonaniu usługi dla każdego systemu należy sporządzić dokumenty związane z odbiorem odpadów niebezpiecznych w miejscu utylizacji, tj.: protokół czyszczenia urządzeń i odbioru odpadu,
Warunkiem płatności za wykonaną usługę jest przesłanie dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów w miejscu utylizacji.
4.6. Materiały do realizacji
Materiały niezbędne do realizacji zamówienia zgodnie z „Instrukcją eksploatacji i użytkowania”, w tym woda do czyszczenia – w kosztach Wykonawcy.

Kontrola jakości wykonania i odbioru prac
1. Kontrola w czasie wykonywania prac
W czasie wykonywania prac przeprowadzana będzie ciągła wizualna kontrola poprawności oczyszczenia urządzeń, zgodnie z pkt. 4. B. 4. 4.1. „Instrukcji eksploatacji i użytkowania”,
2. Jednostka obmiarowa
Jednostką obmiarową jest – 1 m3 odpadów pobranych z urządzeń (osadniki, separatory).
3. Cena jednostki obmiarowej
Ceną jednostki obmiarowej oraz rozliczeniowej jest 1 m3 odpadu i obejmuje:
• dojazd ekipy serwisowej wraz z cysterną asenizacyjną,
• prace przygotowawcze,
• kontrolę drożności przepływu (wlot-wylot) oraz czyszczenie końcówek,
• całkowite opróżnienie separatora i osadnika,
• kontrolę stanu technicznego i konserwację urządzeń zgodnie z pkt. 4. B. 3. II. c) „Instrukcji eksploatacji i użytkowania”,
• napełnienie zbiornika wodą,
• transport odpadów do neutralizacji,
• unieszkodliwianie odebranych odpadów niebezpiecznych.

4. Odbiór prac
Prace uznaje się za wykonane, jeżeli potwierdzona zostanie wizualne ocena, że prace zostały wykonane zgodnie z wymaganiami pkt 4. B. 4. „Instrukcji eksploatacji i użytkowania”,
5. Osoby odpowiedzialne
Ze strony Zamawiającego osobą odpowiedzialną za nadzór i odbiory będzie pracownik Wydziału Sieci Kanalizacyjnej Zamawiającego. – Pan Grzegorz Świetlikowski.

Inne postanowienia
1. Wykonawca usługi jest wytwórcą odpadów powstających podczas opróżniania i oczyszczania osadników i separatorów.
2. Zgodnie z Ustawą z dnia 14.12.2012r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 poz. 21 z późn. zm), Wykonawca powinien posiadać : aktualne Decyzje na postępowanie z odpadem niebezpiecznym o kodzie 13.05.08* - mieszanina
odpadów z piaskowników i z odwodnienia olejów w separatorach, oraz pozwolenie na transport i zezwolenie na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających substancje ropopochodne lub wskazać składowiska
odpadów niebezpiecznych gdzie będą one transportowane.
3. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie zawinione szkody, wynikające ze złej organizacji i sposobu prowadzenia tych prac.
4. Wykonawca powiadomi Zamawiającego do końca sierpnia 2019 r. o dokładnym terminie przyjazdu do Torunia i wskaże imiennie - w tymże powiadomieniu- osobę odpowiedzialną za wykonanie prac będących przedmiotem
zamówienia.




Załączniki
1. Formularz oferty (zał. nr 1 ).
2. Oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 2, 3, 4,5 ).
3. Wzór umowy (zał. nr 6).
4. Instrukcja eksploatacji i użytkowania – do wglądu w siedzibie Zamawiającego
5. Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.
6. Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa wzór zał. nr 6.doc doc 242.5 2019-05-17 11:54:50 Postępowanie
POLITYKA JiŚ_2019.pdf pdf 744.18 2019-05-17 11:54:50 Postępowanie
Załacznik nr 1,2,3,4,5 2018_AJ.doc doc 93.5 2019-05-17 11:54:50 Postępowanie
WYTYCZNE 2019.docx docx 158.9 2019-05-17 11:54:50 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena ofertowa zgodnie z Formularzem oferty 974.8 m^3 - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 802