Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2019 11:25:00 |
Składania : | 16-05-2019 11:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Gmina Miasto Płock z siedzibą w Płocku Stary Rynek 1 zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji projektu pn.„Z podstawówką w świat”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020.
1. Tryb udzielenia zamówienia:Zaproszenie do złożenia oferty o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r.poz. 1986 t. j.) określonego w art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, w związku z art. 6a ustawy. Kod CPV – 30192000-1.
2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.
3. Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty stanowiącej Załącznik nr 1, do której należy, w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.
4. Miejsce i termin składania ofert.Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, za pośrednictwem„Platformy zakupowej do 30 000 Euro” wraz z dołączeniem podpisanego i zeskanowanego formularza oferty, do dnia 16.05.2019r. do godziny 11.30.
5. Wynagrodzenie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.
6. Cena całkowita przedstawiona w formularzu oferty winna obejmować pełen zakres dostawy określonej w opisie przedmiotu zamówienia i uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
7. Cena w formularzu oferty musi wynikać i być zgodna z łączną wartością brutto wynikającą z wykazu cen jednostkowych.W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną zawartą w w formularzu oferty a ceną określoną na platformie zakupowej Zamawiający za właściwą uznaje cenę zawartą w formularzu oferty.
8. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko.
9. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Zaproszenia, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
10. Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
11. Zaproszenie, a także warunki postępowania, mogą być zmienione lub odwołane.
12. Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego zaproszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej.
13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.
14. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Justyna Witkowska –Wydział Funduszy Europejskich, tel. 24 36 61 769
15. Wykaz załączników:
a. Formularz cenowy Wykonawcy (Załącznik nr 1)
b. Opis przedmiotu zamówienia
c. Wzór umowy
16. KLAUZULA INFORMACYJNA:Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1 , 09-400Płock;
2. kontakt z inspektorem ochrony danych e- mail - iod@plock.eu;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 30 000 euro pn.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) do prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Z podstawówką w świat”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020. - postępowanie prowadzone na podstawie Kodeksu Cywilnego do 30 000,00 euro
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i2018), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
**Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
***Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
2019-05-30 11:33 | Justyna Witkowska | Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 10 ofert. Jako najkorzystniejszą uznano ofertę Firmy Top Service Technika Biurowa z ceną 1 323,48 zł brutto. |
2019-05-13 10:10 | Justyna Witkowska |
Dzień
dobry, uprzejmie informuję, iż do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie: W nawiązaniu do postępowania 222330, zwracamy się z prośbą o sprecyzowanie czy zamawiający w tabeli wskazał do wyceny po 1 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black czy po 4 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black? Zamawiający udziela odpowiedzi: Zamawiający w tabeli wskazał do wyceny po 1 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black - łącznie 4 tonery. Z poważaniem |
Komunikaty