Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) do prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Z podstawówką w świat”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020.

Justyna Witkowska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2019 11:25:00
Składania : 16-05-2019 11:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Miasto Płock z siedzibą w Płocku Stary Rynek 1 zaprasza do złożenia oferty na dostawę materiałów eksploatacyjnych (tusze i tonery) do prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji projektu pn.„Z podstawówką w świat”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020.

1. Tryb udzielenia zamówienia:Zaproszenie do złożenia oferty o wartości szacunkowej nieprzekraczającej progu stosowania Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z  2018 r.poz. 1986 t. j.)  określonego w art. 4 pkt 8 wymienionej ustawy, w związku z art. 6a ustawy. Kod CPV – 30192000-1.

2. Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy.

3. Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty stanowiącej Załącznik nr 1, do której należy, w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.

4. Miejsce i termin składania ofert.Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej, za pośrednictwem„Platformy zakupowej do 30 000 Euro” wraz z dołączeniem podpisanego i zeskanowanego formularza oferty, do dnia 16.05.2019r. do godziny 11.30.

5. Wynagrodzenie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020.

6. Cena całkowita przedstawiona w formularzu oferty winna obejmować pełen zakres dostawy określonej w opisie przedmiotu zamówienia i uwzględniać wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

7. Cena w formularzu oferty musi wynikać i być zgodna z łączną wartością brutto wynikającą z wykazu cen jednostkowych.W przypadku rozbieżności pomiędzy ceną zawartą w w formularzu oferty a ceną określoną na platformie zakupowej Zamawiający za właściwą uznaje cenę zawartą w formularzu oferty.

8. Wykonawca dokonuje wyceny przedmiotu zamówienia określonego w opisie przedmiotu zamówienia na własną odpowiedzialność i ryzyko.

9. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Zaproszenia, Zamawiający może wezwać do ich uzupełnienia. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

10. Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

11. Zaproszenie, a także warunki postępowania, mogą być zmienione lub odwołane.

12. Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego zaproszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej.

13. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

14. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą jest: Justyna Witkowska –Wydział Funduszy Europejskich, tel. 24 36 61 769

15. Wykaz załączników:

a. Formularz cenowy Wykonawcy (Załącznik nr 1)

b. Opis przedmiotu zamówienia

c. Wzór umowy

16.  KLAUZULA INFORMACYJNA:Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1 , 09-400Płock;

2. kontakt z inspektorem ochrony danych e- mail - iod@plock.eu;

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego  poniżej 30 000 euro pn.: Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) do prowadzenia zajęć dla potrzeb realizacji projektu pn.: „Z podstawówką w świat”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014 – 2020. - postępowanie prowadzone na podstawie Kodeksu Cywilnego do 30 000,00 euro

4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i2018), dalej „ustawa Pzp”;

5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;

6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. posiada Pani/Pan:

a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;

c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;

d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

**Wyjaśnienie:skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

***Wyjaśnienie:prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
formularz cenowy _sp 22.docx docx 56.2 2019-05-09 11:25:00 Postępowanie
OPIS tonery_sp22.doc doc 101 2019-05-09 11:25:00 Postępowanie
Wzór umowy - tonery.odt odt 76.48 2019-05-09 11:25:00 Postępowanie
klauzula informacyjna RODO.odt odt 32.27 2019-05-09 11:25:00 Postępowanie

Komunikaty

2019-05-30 11:33 Justyna Witkowska Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 10 ofert. Jako najkorzystniejszą uznano ofertę Firmy Top Service Technika Biurowa z ceną 1 323,48 zł brutto.
2019-05-13 10:10 Justyna Witkowska Dzień dobry,
uprzejmie informuję, iż do Zamawiającego wpłynęło następujące pytanie:

W nawiązaniu do postępowania 222330, zwracamy się z prośbą o sprecyzowanie czy zamawiający w tabeli wskazał do wyceny po 1 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black czy po 4 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black?

Zamawiający udziela odpowiedzi:
Zamawiający w tabeli wskazał do wyceny po 1 szt. każdego z kolorów Cyan, Magenta, Yellow, Black - łącznie 4 tonery.
Z poważaniem

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów i tuszy) - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 715