Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-05-2019 09:56:00 |
Składania : | 14-05-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Gminy Skoki zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę fabrycznie nowego sprzętu komputerowego z listy poniżej.
7 szt. Dell Komputer Optiplex 5260AIO W10Pro i3-8100/8GB/256GB/Intel UHD 630/21.5 FHD/Adj Stand/Cam/WLAN + BT/KB216/MS116/3Y NBD (N028O5260AIO) plus KYH na 3 lata
7 szt. BK500EI APC BACK-UPS CS 500VA 230V USB/SERIAL (BK500EI)
1 szt. Dell Inspiron 3780 17.3" Full HD i5-8265U 8GB 128GB SSD + 1TB HDD Windows 10 Pro AMD® Radeon™ 520 2 lata gwarancji (1 rok Basic Next Business Day + 1 rok Collect and Return (Producenta)) (P/N: 3780-5128)
8 szt. Microsoft Office 2019 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm (T5D-03205) Win10/Mac lub MS Office dostarczony przez producenta komputera..
Informujemy, że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Gminy Skoki lub jednostek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Gminę Skoki. Zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie, akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki nie zostanie podpisana umowa o współpracy.
Zamawiający wymaga:
- doświadczenia w branży min 3 lata, poświadczone odpowiednim wpisem do CEIDG,
- dostawa: do 7 dni roboczych od zamówienia na koszt sprzedającego do siedziby zamawiającego, niedotrzymanie terminu realizacji zamówienia skutkować będzie karą 200zł za każdy dzień opóźnienia lub odstąpieniem od zamówienia z winy dostawcy.
- gwarancja: pisemną gwarancje producenta na dostarczony sprzęt, opieczętowana z datą dostawy wraz z książką serwisową,wersja w języku polskim,
- kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mójkomentarz do oferty” kontaktowego / służbowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą,
- forma oferty: akceptujemy oferty złożone tylko za pomocą platformy zakupowej openNexus z lub bez podpisu elektronicznego w PLN brutto,
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury i zrealizowania przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 618925825-związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty