Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej w zadaniu pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na Pl. Piastowskim w Lęborku"

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2019 13:47:00
Składania : 07-05-2019 11:45:00
Otwarcia : 07-05-2019 13:52:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zapraszam do złożenia oferty na nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno-budowlanej w zadaniu pn.„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na Pl. Piastowskim w Lęborku”.

A.Charakterystyka zadania: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w konstrukcji murowo-żelbetowej przy Pl. Piastowskim, dz. nr 321/4, 338, 341/1, obr. 3 w Lęborku wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami wodociągowym oraz kanalizacji sanitarnej. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z Funduszu Dopłat.

2. Podstawowe dane budynku:

a)liczba kondygnacji – 5 (4 kondygnacje naziemne i 1 kondygnacja podziemna);

b)liczba mieszkań – 8;

c)powierzchnia użytkowa – 315,2 m2;

d)powierzchnia zabudowy – 101,8 m2;

e)wysokość – 14,19 m;

f)kubatura 2676,1 m3. 

B.    Termin realizacji:

1. Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2020 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).

2. Za ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin zakończenia wszystkich robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane, z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 

C.    W zakresie oferty należy uwzględnić:

1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

1.1.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robót budowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;

1.2.Przeciwdziałanie nieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności;

1.3.Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

1.4.Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywanie ich do użytkowania;

1.5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego,w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót budowlanych;

2. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:

2.1.Przed rozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątem kompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego o możliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami.Zaproponowanie działań naprawczych;

2.2.Opiniowanie rozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dla przedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresie używanych materiałów, urządzeń i technologii;

2.3.W przypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowo dla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach ze spotkań roboczych dotyczących realizacji robót);

2.4.Wymagana jest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonych przez Zamawiającego;

2.5.Udział w procesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowy dot. zrealizowanej inwestycji;

2.6.Udział w pracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanej inwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych do ustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach oraz kontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym. 

D.   Uwagi formalne:

1. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest mgr inż. Romuald Babul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibie Zamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach7:00 do 17:00.

3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:

3.1. Dokumentacją projektową pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego” składającą się z następujących elementów:

3.1.1.      Projekt budowlany + projekt wykonawczy – tom I – Projekt zagospodarowania terenu - stanowiący Załącznik nr 1;

3.1.2.      Projekt budowlany – tom II – Projekt architektoniczny - stanowiący Załącznik nr 2;

3.1.3.      Projekt budowlany – tom III – Projekt konstrukcyjny - stanowiący Załącznik nr 3;

3.1.4.      Projekt budowlany – tom IV – Projekt instalacji sanitarnej - stanowiący Załącznik nr 4;

3.1.5.      Projekt budowlany – tom V – Projekt instalacji elektrycznej - stanowiący Załącznik nr 5;

3.1.6.      Projekt wykonawczy – tom II – Projekt architektoniczny - stanowiący Załącznik nr 6;

3.1.7.      Projekt wykonawczy – tom III – Projekt konstrukcyjny - stanowiący Załącznik nr 7;

3.1.8.      Projekt wykonawczy – tom IV – Projekt instalacji sanitarnej - stanowiący Załącznik nr 8;

3.1.9.      Projekt budowlany – tom V – Projekt instalacji elektrycznej - stanowiący Załącznik nr 9;

3.1.10.  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiący Załącznik nr 10;

3.1.11.  Przedmiar – zagospodarowanie terenu i przyłącza - stanowiący Załącznik nr 11;

3.1.12.  Przedmiar – roboty kubaturowe i instalacyjne - stanowiący Załącznik nr 12;

3.1.13.  Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacji sanitarnej – stanowiący załącznik nr 13.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.zip zip 57829.07 2019-04-26 13:47:00 Postępowanie
Załącznik 3.zip zip 23368.02 2019-04-26 13:47:00 Postępowanie
Załącznik 2.2.zip zip 39109.48 2019-04-26 13:47:00 Postępowanie
Załącznik 2.1.zip zip 68090.27 2019-04-26 13:47:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 8869