Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Nadzór inwestorski branży sanitarnej w zadaniu pn.: "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na Pl. Piastowskim w Lęborku"

Agnieszka Renka
Urząd Miasta Lębork Oddział: Wydział Realizacji Inwestycji (RI)
Termin:
Zamieszczenia : 26-04-2019 12:56:00
Składania : 07-05-2019 10:45:00
Otwarcia : 07-05-2019 11:00:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Zapraszamdo złożenia oferty na nadzór inwestorski w branży sanitarnej w zadaniu pn.„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego na Pl. Piastowskim w Lęborku”.

A.Charakterystyka zadania: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej inwestycji polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego w konstrukcji murowo-żelbetowej przy Pl. Piastowskim, dz. nr 321/4, 338, 341/1, obr. 3 w Lęborku wraz z zagospodarowaniem terenu i przyłączami wodociągowym oraz kanalizacji sanitarnej. Zadanie inwestycyjne objęte dofinansowaniem z Funduszu Dopłat.

2. Podstawowe dane budynku:

a)liczba kondygnacji – 5 (4 kondygnacje naziemne i 1 kondygnacja podziemna);

b)liczba mieszkań – 8;

c)powierzchnia użytkowa – 315,2 m2;

d)powierzchnia zabudowy – 101,8 m2;

e)wysokość – 14,19 m;

f)kubatura 2676,1 m3. 

B.    Termin realizacji:

1. Termin realizacji zamówienia: do 31.07.2020 r. (do dnia zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy).

2. Za ostateczny termin wykonania zadania uważa się termin zakończenia wszystkich robót budowlanych i uznania ich za należycie wykonane, z przekazaniem Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. 

C.    W zakresie oferty należy uwzględnić:

1. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jako inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

1.1.Reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontrolizgodności realizowanej inwestycji budowlanej z umową z wykonawcą robótbudowlanych, dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzytechnicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi;

1.2.Przeciwdziałanienieprawidłowościom na terenie budowy w związku z realizacją inwestycji orazpodejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności;

1.3.Sprawdzaniejakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególnościzapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych iniedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

1.4.Sprawdzaniei odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeńtechnicznych oraz przygotowywanie i udział w czynnościach odbioru gotowychobiektów i przekazywanie ich do użytkowania;

1.5.Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a takżekontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcęrobót budowlanych zakresu rzeczowego i finansowego zadania, w szczególności wzakresie zgodności z przyjętymi założeniami harmonogramu rzeczowo-finansowego,w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania fakturprzez wykonawcę robót budowlanych;

2. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego przyjmuje do wykonania następujące czynności:

2.1.Przedrozpoczęciem budowy kompleksowe sprawdzenie dokumentacji projektowej pod kątemkompletności i prawidłowości wykonania oraz poinformowanie Zamawiającego omożliwych trudnościach w związku z wykrytymi nieprawidłowościami.Zaproponowanie działań naprawczych;

2.2.Opiniowanierozwiązań zaproponowanych przez wykonawcę robót budowlanych jako równoważne dlaprzedstawionych w dokumentacji projektowej, w szczególności w zakresieużywanych materiałów, urządzeń i technologii;

2.3.Wprzypadku konieczności wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunkudo przewidzianych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązanyjest do opiniowania rozwiązań w terminach ustalonych każdorazowodla poszczególnych rozwiązań (terminy te ujęte będą w protokołach zespotkań roboczych dotyczących realizacji robót);

2.4.Wymaganajest obecność Wykonawcy na budowie i naradach koordynacyjnych mającychna celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegurealizacji budowy minimum 1 raz w tygodniu oraz według potrzeb określonychprzez Zamawiającego;

2.5.Udział wprocesie przygotowania, kompletowania zawiadomienia o zakończeniu budowydot. zrealizowanej inwestycji;

2.6.Udział wpracach komisji powołanych do przeglądów gwarancyjnych zrealizowanejinwestycji, o ile zajdzie taka potrzeba, w pracach komisji powołanych doustalenia przyczyn stwierdzonych wad i usterek w zrealizowanych obiektach orazkontrolowania ich usunięcia w okresie gwarancyjnym. 

D.   Uwagi formalne:

1. Uprawnionym przez Zamawiającego do kontaktówz Wykonawcami jest mgr inż. RomualdBabul – Naczelnik Wydziału Realizacji Inwestycji w siedzibieZamawiającego, tel. 59 86-37-753, tel. kom. 608 584 785.

2.W przypadku pytań związanych z obsługąplatformy, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowejOpen Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach7:00 do 17:00.

3.Przedmiot zamówienianależy wykonać zgodnie z:

3.1. Dokumentacjąprojektową pn. „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego” składającą się znastępujących elementów:

3.1.1.      Projekt budowlany + projekt wykonawczy – tom I – Projekt zagospodarowaniaterenu - stanowiący Załączniknr 1;

3.1.2.      Projekt budowlany – tom II – Projekt architektoniczny - stanowiącyZałącznik nr 2;

3.1.3.      Projekt budowlany – tom III – Projekt konstrukcyjny - stanowiącyZałącznik nr 3;

3.1.4.      Projekt budowlany – tom IV – Projekt instalacji sanitarnej - stanowiącyZałącznik nr 4;

3.1.5.      Projekt budowlany – tom V – Projekt instalacji elektrycznej - stanowiącyZałącznik nr 5;

3.1.6.      Projekt wykonawczy – tom II – Projekt architektoniczny - stanowiącyZałącznik nr 6;

3.1.7.      Projekt wykonawczy – tom III – Projekt konstrukcyjny - stanowiącyZałącznik nr 7;

3.1.8.      Projekt wykonawczy – tom IV – Projekt instalacji sanitarnej - stanowiącyZałącznik nr 8;

3.1.9.      Projekt budowlany – tom V – Projekt instalacji elektrycznej - stanowiącyZałącznik nr 9;

3.1.10.  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiącyZałącznik nr 10;

3.1.11.  Przedmiar – zagospodarowanie terenu i przyłącza - stanowiącyZałącznik nr 11;

3.1.12.  Przedmiar – roboty kubaturowe i instalacyjne - stanowiącyZałącznik nr 12;

3.1.13.  Projekt przyłącza wodociągowego i kanalizacjisanitarnej – stanowiącyzałącznik nr 13.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.zip zip 57829.07 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 3.zip zip 23368.02 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 3.zip zip 23368.02 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 2.2.zip zip 39109.48 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 2.2.zip zip 39109.48 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 2.1.zip zip 68090.27 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie
Załącznik 2.1.zip zip 68090.27 2019-04-26 12:56:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Nadzór inwestorski branży sanitarnej - 1 szt. Urząd Miejski w Lęborku
Armii Krajowej 14
84-300, Lębork
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 8807