Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie kompleksowych napraw powypadkowych pojazdów służbowych Policji woj. świętokrzyskiego, uszkodzonych w wyniku zdarzeń drogowych oraz wykonywanie innych napraw blacharskich i lakierniczych zleconych przez Zamawiającego (numer postępowania ZP/331/2019)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 16-04-2019 14:57:00
Składania : 23-04-2019 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawcówskładających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej ofertyrealizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej PlatformyZakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowejwww.platformazakupowa.pl.

2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż zapośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędneinformacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzisię na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkiekoszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innychkosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni oddnia upływu terminu składania ofert.

7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacjizamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.

8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanychzaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisemprzedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówieniaoraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodnyprzedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi wpostępowaniu kryteriami wyboru oferty.

11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcachzastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyćsię wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadneroszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.

13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcyniniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przezWykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyrażazgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązujesię do ich przestrzegania.

14. Termin wykonania zamówienia: 36 miesięcy od datypodpisania umowy.

15. Warunkipłatności - przelew 30 dni. 

Zamawiający uzna ofertę za ważną tylko i wyłącznie wtedy,kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Wykonawca składając ofertęoświadcza, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału wpostępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr ZP/331/2019oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23ustawy.

Wykonawcaskładając ofertę oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronędanych osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisamiprawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełniłobowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osóbfizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celuubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 

W razie niewyrażeniazgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!                        

Klauzulainformacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego Zgodnie zart. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. wsprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniadyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policjiw Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego: §  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jestKomendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010§   Inspektorem ochrony danych osobowych w KomendzieWojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału OchronyInformacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym zpostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez KomendęWojewódzką Policji w Kielcach, numer postępowania ZP/331/2019.§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”;  §   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie zart. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania oudzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowychbezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają zustawy Pzp;  §  wodniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;§   posiada Pani/Pan:−     na podstawieart. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;−     na podstawieart. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.−     na podstawieart. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;  −     prawo downiesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących naruszaprzepisy RODO;§   nie przysługuje Pani/Panu:−     w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;−     prawo doprzenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;−     na podstawieart. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
331zp2019regulamin.docx docx 19.87 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z01.doc doc 97 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z02.doc doc 102 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z03.doc doc 52.5 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z04.doc doc 46 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z05.doc doc 36 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z06.doc doc 91 2019-04-16 14:57:00 Postępowanie
331zp2019z02.doc doc 102 2019-04-16 14:57:00 Przedmiot zamówienia
331zp2019z04.doc doc 46 2019-04-16 14:57:00 Kryterium
331zp2019z05.doc doc 36 2019-04-16 14:57:00 Kryterium
331zp2019z03.doc doc 52.5 2019-04-16 14:57:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompletnej usługi Należy załączyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę druk oferty cenowej oraz podać cenę łączną za wykonanie całości przedmiotu zamówienia

331zp2019z02.doc

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykaz narzędzi - Należy załączyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 4 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

331zp2019z04.doc

(0)
3 Wykaz osób - Należy załączyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 5 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

331zp2019z05.doc

(0)
4 Wykaz usług - Należy załączyć wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

331zp2019z03.doc

(0)
5 ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej na kwotę 50 000,00 - Należy załączyć podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualną polisę OC zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z dowodami jej opłacenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 kopie umów z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi - Wykonawca zobowiązany jest do załączenia min. 3 zawartych umów o współpracę z towarzystwami ubezpieczeniowymi, w tym w szczególności z PZU dotyczące likwidacji szkód. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Termin wykonania 30% Termin wykonania: 8 dni =30 pkt. 9 dni=20 pkt. 10 dni=10 pkt. (0)
8 Gwarancja za wykonaną usługę 10% Minimalna gwarancja za wykonaną usługę nie może być krótsza niż 12 miesięcy i nie dłuższa niż 60 miesięcy. Gwarancja musi być wskazana w miesiącach (0)
9 Marża od zakupu części 10% 1. Marża 0% – 10 pkt 2. Marża 2 % - 8 pkt 3. Marża 4 % – 6 pkt 4. Marża 6 % – 4 pkt 5. Marża 8 % – 2 pkt 6. Marża 10 % - 0 pkt. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 463