Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-04-2019 15:22:00 |
Składania : | 15-04-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 15-04-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawęwody pitnej w butelkach o pojemności 0,5 l., wody pitnej w butlach opojemności od 18 do 20 l., dzierżawę dystrybutorów w siedzibie Urzędu Miejskiego w SzklarskiejPorębie oraz jednostkach podległych, a także dostawę kubeczków jednorazowych do dystrybutorów wody w okresie od15 kwietnia 2019 r. do 30 kwietnia 2022 r.
1. Zamówienieobejmuje:
a. dostawęwody źródlanej niskosodowanej, niskozmineralizowanej o poziomiezasadowości do 8,2 pH w butlach o pojemności od 18 do 20 l.,
b. dzierżawę5 szt. dystrybutorów wody pitnej (w butlach o pojemności od 18 do 20 l.) owysokości (z butlą) od 100 do 160 cm,
c. dostawęwody pitnej niskozmineralizowanej w butelkach o pojemności 0,5l (gazowaneji niegazowanej).
d. dostawękubeczków jednorazowych o pojemności 200 ml. do dystrybutorów wody pitnej.
2. Dostawywody oraz kubeczków jednorazowych będą odbywać się cyklicznie po uprzednimzłożeniu przez Zamawiającego zamówienia drogą elektroniczną w ciągu 3 dni odzłożenia zamówienia. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego nie częściej niż co 40 dni kalendarzowych.
3. Szacunkowailość dostawy na cały okres rozliczeniowy (do 30 kwietnia 2022 roku) wynosi:
a. wodyw butlach 18-20 l: 150 szt.,
b. wodyw butelkach 0,5 l gazowanej: 1200 szt.,
c. wodyw butelkach 0,5 l niegazowanej: 1000 szt.
d. kubeczkówjednorazowych o pojemności 200 ml do napojów zimnych: 1200 szt
e. kubeczkówjednorazowych o pojemności 200 ml do napojów gorących: 900 szt.
4. Pierwsządostawę butli z wodą oraz 5 szt. dystrybutorów (wraz z ustawieniem i montażem) Wykonawcazrealizuje do dnia 19 kwietnia 2019 r.; następne dostawy wody zgodnie ze zleceniemZamawiającego.
5. Sanityzacjabędzie przeprowadzana przez Wykonawcę 2 razy w roku; pierwsza sanityzacjazostanie przeprowadzona w okresie od 2 do 6 września 2019 r.; kolejne co 6miesięcy; ostatnia sanityzacja zostanie przeprowadzona w pierwszej połowie stycznia2022 r.
6. Dostawywody wykonywane przez Wykonawcę będą odbywać się w dni robocze, tj. w poniedziałki w godz. od 9:00 do 14:00 oraz od wtorkudo czwartku od 8:00 do 14:00.
7. Wykonawcakażdorazowo będzie wnosił pełne butle z wodą do wskazanego pomieszczenia (napierwszym piętrze budynku Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie, ul. Granitowa2) oraz wynosił butle puste.
8. Wykonawcabędzie na bieżąco serwisował i dokonywał napraw urządzeń – dystrybutorów wciągu 3 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia.
9. Wszelkieinne prace związane z obsługą dystrybutorów muszą być wykonywane przezWykonawcę w godzinach pracy urzędu, tj. w dni robocze w poniedziałki w godz. od9:00 do 15:00 oraz od wtorku do piątku w godz. od 8:00 do 14:00.
10. Cena oferty podana w PLN w kwocie brutto powinna zawierać sumę cen wszystkich wymienionych artykułów z uwzględnieniem podanych ilości (za cały okres obowiązywania umowy) wraz z z kosztem transportu i dostawy do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, ul. Granitowa 2, pok. nr 8 Sekretariat (1 piętro) a także inne niezbędne koszty związane z realizacją zamówienia. Ceny podane w formularzu cenowym będąobowiązywały przez cały okres rozliczeniowy, bez względu na zmniejszenie lubzwiększenie ilości zapotrzebowania na butle z wodą lub dystrybutory.
11. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia:
- Oświadczenie, że naturalna woda mineralna posiadaatest Państwowego Zakładu Higieny - Zakładu Badania Żywności i PrzedmiotówUżytkowych, spełnia wymagania rozporządzenia MinistraZdrowia z dnia 31 marca 2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wódźródlanych i wód stołowych,
- Oświadczenie, że zamawiana woda zawiera co najmniejnastępujący skład mineralny w ilości (mg/l):
1. Wapń - 30,00
2. Magnez - 6,50
3. Sód - 8,00
4. Potas - 1,30
5.Wodorowęglany - 145,00
6. Ogólnąmineralizację: 230,00
- Oświadczenie,że skład i jakość wody jest kontrolowany przez Państwowy Zakład Higieny iSanepid.
- Oświadczenie,że woda posiada aktualną ocenę oraz kwalifikację rodzajową wody, wykonaną przezPaństwowy Zakład Higieny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dn.31.03.2011 r. w sprawie naturalnych wód mineralnych, wód źródlanych i wódstołowych.
- Oświadczenie o aktualnych wynikach analizy chemiczno - fizycznej wody wykonanych przezPaństwowy Zakład Higieny.· Wykonawcazłoży podczas składania oferty oświadczenie, że na każde żądanie Zamawiającego przedstawiwszelkie aktualne atesty, oceny, analizy chemiczno-fizyczne wody wykonane przezPaństwowy Zakład Higieny.Wzór oświadczenia stanowi załącznik dozapytania ofertowego.
Informacjedodatkowe:
1. Zamawiającyzastrzega sobie, że szacowane ilości mogą być zwiększone lub zmniejszone zgodnie z zapotrzebowaniem.
2. Zamawiającyi Dostawca przekazują sobie korespondencję droga elektroniczną.
3. Ofertamusi być sporządzona w języku polskim.
4. Cenywskazane w ofercie muszą być podane w polskich złotych.
5. Złożoneoferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminuskładania ofert.
6. Zamawiającyuwzględnił możliwość doprecyzowania otrzymanych ofert w przypadku wystąpieniawątpliwości co do ich treści.
7. Powyborze najkorzystniejszej oferty cenowej zostanie podpisana umowa w powyższym temacie(wzór umowy w załączeniu).
8. Po stronie Zamawiającego osobą upoważnionądo kontaktu w sprawie przedmiotowego postępowania jest: Ewa Bartosik. tel. (75) 75 47 708.
Oferty cenowe należy przesyłać wyłącznie poprzez platformęzakupową w terminie do 15 kwietnia 2019r włącznie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. Zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2. Przeprowadzenia dodatkowych negocjacji;
3. Unieważnienia postępowania bez podaniaprzyczyny
Kryterium oceny oferty jest: cena.
W ofercienależy przedstawić oświadczenie, że zakład wprowadzający do obrotu artykułyspożywcze spełnia warunki sanitarno-higieniczne zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. obezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz. U z 2018 r. poz. 1541 zpóźn zm.)
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 3 dni od złożenia każdorazowego zamówienia;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 75 75 47 708.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty