Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Ogłoszenie o zamówieniu (PL/UE) Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2019 13:01:00
Składania : 08-05-2019 12:00:00
Otwarcia : 08-05-2019 12:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1) Ogłoszenie.pdf pdf 510.7 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
2) SIWZ olej napędowy ON.docx docx 67.97 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
3) Formularz ofertowy - zal nr 1.docx docx 30.33 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
4) Instrukcja wypelniania JEDZ - zał. nr 2.pdf pdf 1221.79 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
5) Jednolity Europejski Dokument Zamowienia - zał. nr 3.doc doc 186 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
6) Zrealizowane zamowienia - zał. nr 4.docx docx 16.63 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
7) Wzór umowy - zał. nr 5 popr.docx docx 34.51 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
8) Oswiadczenie o grupie kapitalowej na 2017 - zał. nr 6.docx docx 16.5 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
Zmiana treści SIWZ, odpowiedz na zapytanie.docx docx 24.55 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
ogłoszenie po modyfikacji.docx docx 19.86 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
SIWZ modyfikacja 08.04.2019.docx docx 69.4 2019-04-08 13:01:00 Postępowanie
Odpowiedz na zapytanie, zmiana treści SIWZ 17.04.2019.docx docx 30.71 2019-04-17 10:27:21 Postępowanie
SIWZ modyfikacja 17.04.2019.docx docx 73.34 2019-04-17 10:27:28 Postępowanie
Formularz ofertowy - modyfikacja 19.04.2019 zal nr 1.docx docx 30.44 2019-04-19 11:39:17 Postępowanie
Odpowiedz na zapytanie, zmiana treści SIWZ 19.04.2019.docx docx 30.78 2019-04-19 11:39:17 Postępowanie
SIWZ-modyfikacja-19.04.2019.docx docx 74.75 2019-04-19 11:39:17 Postępowanie
Wzór-umowy-zał.-nr-5-modyfikacja 19.04.2019.docx docx 29.43 2019-04-19 11:39:17 Postępowanie
Odpowiedz na zapytanie 26.04.2019.docx docx 18.72 2019-04-26 14:56:29 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 304.51 2019-05-08 14:10:26 Publiczna wiadomość
Odpowiedz na zapytanie, zmiana treści SIWZ 19.04.2019.docx docx 30.78 2019-04-19 11:38:15 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 404.94 2019-05-27 12:25:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-05-27 12:26 Marek Dakus Biała Podlaska 27.05.2019

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. na podstawie art. 92 z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. z 2018r. poz. 1986 z późn. zm.) zawiadamia że w postepowaniu nr: MZK/DT/01/2019 na „Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8” dla Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. Działając na podstawie art. 91 ust.1 ustawy PZP, jako najkorzystniejszą ofertę wybrał ofertę złożoną przez:

Petrodom Paliwa Sp. z o.o.
21-500 Biała Podlaska
ul. Sidorska 61

Uzasadniając dokonany wybór informujemy, że oferta ta uzyskała 100 punktów zgodnie z kryterium oceny oferty określonym w SIWZ.

Nr oferty Nazwa firmy i adres. Liczba punktów w kryterium Ceny
1. Orlen Paliwa Sp. z o.o.
36-145 Widełka 869 99,61 pkt.
2. Petrodom Paliwa Sp. z o.o.
21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 61 100 pkt.
3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski ul. Sokołowska 159a, 08-110 Siedlce 96,52 pkt.
4. PETROJET SP. Z O.O.
KIESZEK 52 , 26-670 PIONKI 98,84 pkt.
5. PH CONKRET SP. Z O.O.
21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 59 98,73 pkt


Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2019-05-08 14:11 Marek Dakus Biała Podlaska, dnia 08.05.2019r


Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej Sp. z o.o.
21-500 Biała Podlaska
ul. Brzegowa 2

Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu nr MZK/DT/01/2019

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Nazwa zamówienia Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. działając na mocy art. 86 ust. 5 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), zwanej dalej ustawą Pzp, zawiadamia, że:
1. otwarcie ofert odbyło się w dniu 08.05.2019r. godz. 12:30 w siedzibie zamawiającego
2. kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 3 200 000 zł brutto.
3. do wyznaczonego terminu składania ofert, oferty złożyli następujący Wykonawcy:

Nr oferty Nazwa (firma)
i adres wykonawcy Cena zł brutto
1. Orlen Paliwa Sp. z o.o.
36-145 Widełka 869 - 3 222 643,05 zł
2. Petrodom Paliwa Sp. z o.o.
21-500 Biała Podlaska ul. Sidorska 61 - 3.210.100,740 zł
3. Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski
ul. Sokołowska 159a, 08-110 Siedlce - 3 325 944,60 zł
4. PETROJET SP. Z O.O.
KIESZEK 52 , 26-670 PIONKI - 3 247 808,85 zł
5. PH CONKRET SP. Z O.O.
21-500 Biała Podlaska
ul. Sidorska 59 - 3 251 259,00 zł

informacja z otwarci [...].pdf

2019-04-26 14:55 Marek Dakus Nr postępowania: MZK/DT/01/2019 Biała Podlaska 26.04.2018r.

Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

W odpowiedzi na przedstawione poniżej zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. jako Zamawiający, udziela następujących wyjaśnień:


1. W związku z udzielonymi Państwa odpowiedziami które zostały wysłane dnia 25.04 br., w sprawie poboru próbek paliwa oraz ich plombowania iż, może dokonywać tego pracownik Wykonawcy lub Zamawiającego przy asyście drugiej strony, uprzejmie informujemy iż, Wykonawca – kierowca autocysterny dostarczający zamówione paliwo, nie dokonuje poboru próbek paliwa oraz nie dokonuje ich plombowania. Czy Zamawiający zaakceptuje powyższe?

Odp.1 Zamawiający nie ogranicza funkcji pracy Wykonawcy – kierowcy. Wykonawca może zlecić innemu pracownikowi funkcję plombowania próbek lub dobrowolnie zrezygnować z tej czynności, wówczas próbkę zaplombuje Zamawiający. Zamawiający w odpowiedzi w dniu 25.04.2019 zwraca uwagę na zapis „W powyższych przypadkach gdy Wykonawca odstąpi od czynności, uznaje się że pobór próbek został dokonany bez zastrzeżeń”.


2. Zgodnie z & 3 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji Zamawiający powinien określić dopuszczalne formaty przesyłanych danych. Informujemy iż, Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: PDF, DOC, DOCX. Prosimy zatem o informację w jakiej formie Oferta wraz z wymaganymi załącznikami ma zostać złożona.

Odp. 2 Zamawiający zamieścił formularz ofertowy wraz z załącznikami w formie dokumentu tekstowego –DOCX. Zamawiający na wskazanie w zapytaniu formatu PDF, DOC, DOCX informuje że uzna powyższe za spełniające warunek.

3. Dot. Rozdział X SIWZ. Prosimy o doprecyzowanie. Zamawiający wymaga aby Ofertę sporządzić z zachowaniem formy pisemnej elektronicznej pod rygorem nieważności, pismem czytelnym, w języku polskim. Czy Zamawiającemu chodzi aby Oferta była sporządzona w postaci elektronicznej w jednym z wymienionym
powyżej formatów podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w języku
polskim, pod rygorem nieważności?.
Odp.3 Zamawiający zgonie z odpowiedzią na pytania z dnia 19.04.2019 potwierdza że oferta ma być złożona w formie elektronicznej złożom poprzez www.platformazakupowa.pl z popisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną, w języku polskim, pod rygorem nieważności.
2019-04-26 14:55 Marek Dakus Nr postępowania: MZK/DT/01/2019 Biała Podlaska 26.04.2018r.

Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

W odpowiedzi na przedstawione poniżej zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. jako Zamawiający, udziela następujących wyjaśnień:


1. W związku z udzielonymi Państwa odpowiedziami które zostały wysłane dnia 25.04 br., w sprawie poboru próbek paliwa oraz ich plombowania iż, może dokonywać tego pracownik Wykonawcy lub Zamawiającego przy asyście drugiej strony, uprzejmie informujemy iż, Wykonawca – kierowca autocysterny dostarczający zamówione paliwo, nie dokonuje poboru próbek paliwa oraz nie dokonuje ich plombowania. Czy Zamawiający zaakceptuje powyższe?

Odp.1 Zamawiający nie ogranicza funkcji pracy Wykonawcy – kierowcy. Wykonawca może zlecić innemu pracownikowi funkcję plombowania próbek lub dobrowolnie zrezygnować z tej czynności, wówczas próbkę zaplombuje Zamawiający. Zamawiający w odpowiedzi w dniu 25.04.2019 zwraca uwagę na zapis „W powyższych przypadkach gdy Wykonawca odstąpi od czynności, uznaje się że pobór próbek został dokonany bez zastrzeżeń”.


2. Zgodnie z & 3 ust. 3 Rozporządzenia w sprawie użycia środków komunikacji Zamawiający powinien określić dopuszczalne formaty przesyłanych danych. Informujemy iż, Ofertę sporządza się w języku polskim z zachowaniem postaci elektronicznej, a do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne stosuje się: PDF, DOC, DOCX. Prosimy zatem o informację w jakiej formie Oferta wraz z wymaganymi załącznikami ma zostać złożona.

Odp. 2 Zamawiający zamieścił formularz ofertowy wraz z załącznikami w formie dokumentu tekstowego –DOCX. Zamawiający na wskazanie w zapytaniu formatu PDF, DOC, DOCX informuje że uzna powyższe za spełniające warunek.

3. Dot. Rozdział X SIWZ. Prosimy o doprecyzowanie. Zamawiający wymaga aby Ofertę sporządzić z zachowaniem formy pisemnej elektronicznej pod rygorem nieważności, pismem czytelnym, w języku polskim. Czy Zamawiającemu chodzi aby Oferta była sporządzona w postaci elektronicznej w jednym z wymienionym
powyżej formatów podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę uprawnioną, w języku
polskim, pod rygorem nieważności?.
Odp.3 Zamawiający zgonie z odpowiedzią na pytania z dnia 19.04.2019 potwierdza że oferta ma być złożona w formie elektronicznej złożom poprzez www.platformazakupowa.pl z popisem kwalifikowanym przez osobę uprawnioną, w języku polskim, pod rygorem nieważności.
2019-04-25 14:17 Marek Dakus Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej sp. z o.o.
ul. Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska.


Nr postępowania: MZK/DT/01/2019 Biała Podlaska 25.04.2018r.

Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

W odpowiedzi na przedstawione poniżej zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. jako Zamawiający, udziela następujących wyjaśnień:


1. Dot. Odpowiedzi na pytanie nr 4 i 5. W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi prosimy o informację, kto będzie dokonywał pobrania próbek paliwa, kto będzie plombował próbki? Ponadto zwracamy się z prośbą do Zamawiającego o udzielenie odpowiedzi, kto będzie odpowiedzialny za dostarczenie pojemników w celu pobrania próbek paliwa tak aby zostały przekazane do kontroli laboratoryjnej?
Odp. 1
Pobór próbek paliwa może dokonywać pracownik Wykonawcy lub Zamawiającego przy asyście drugiej strony.
Plombowanie próbek paliwa może dokonywać pracownik Wykonawcy lub Zamawiającego przy asyście drugiej strony.
Próbki mogą być pobrane przez niezależne laboratorium.
Za dostarczenie próbki paliwa do laboratorium będzie odpowiedzialny Zamawiający. Zamawiający może poinformować o zamiarze dostarczenia do laboratorium drugiej lub trzeciej próbki, a Wykonawca może asystować podczas transportu.
Zamawiający posiada 3 szklane pojemniki o pojemności 1litra. W przypadku braku ich akceptacji lub zwiększenia ilości Wykonawca może celem spełnienia wymagań ( oraz t.j. Dz. U. 2014, poz. 1035) nieodpłatnie na czas trwania umowy wyposażyć Zamawiającego w wymagane elementy.
W powyższych przypadkach gdy Wykonawca odstąpi od czynności, uznaje się że pobór próbek został dokonany bez zastrzeżeń.
2019-04-19 11:38 Marek Dakus Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej sp. z o.o.
ul. Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska.


Nr postępowania: MZK/DT/01/2019 Biała Podlaska 19.04.2018r.

Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

W odpowiedzi na przedstawione poniżej zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. jako Zamawiający, udziela wyjaśnień i zamieszcza odpowiedzi i wyjaśnienia w załączniku.


Odpowiedz na zapytan [...].docx

2019-04-17 10:24 Marek Dakus
Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej sp. z o.o.
ul. Brzegowa 2, 21-500 Biała Podlaska.


Nr postępowania: MZK/DT/01/2019 Biała Podlaska 17.04.2018r.

Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8

W odpowiedzi na przedstawione poniżej zapytania Wykonawców, dotyczące treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sporządzonej w w/w postępowaniu Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. jako Zamawiający, udziela następujących wyjaśnień:



Pytanie 1.
1. Dotyczy ustępu 3 punkt 2 podpunkt 1) rozdziału I SIWZ.
Zamawiający informuje, że ustalenie ilości dostarczonego paliwa w temperaturze referencyjnej 15
stC. będzie prowadzone na podstawie wskazań elektronicznych urządzeń pomiarowych
Zamawiającego. Legalizowane urządzenia pomiarowe montowane w zbiornikach magazynowych
posiadają odpowiednie klasy dokładności pomiaru, co ma wpływ na wielkość ubytków, które
należy uznać za normatywne. W przypadku urządzeń pomiarowych montowanych w zbiornikach
magazynowych, ubytki normatywne określa się na poziomie +/- 0,6%.
Czy urządzenia pomiarowe Zamawiającego wraz z tabelą litrażowania posiadają legalizacje
Urzędu Miar?
Czy rozliczenie dostarczonych ilości paliw będzie następowało na podstawie pomiaru ilości
dostarczonej w zbiorniku Zamawiającego w 15 stC oraz odniesienie ilości zmierzonej do ilości
zadeklarowanej w dowodzie wydania produktu z magazynu z uwzględnieniem ubytków
normatywnych +/- 0,6%?
Odpowiedź do pytania nr 1.
Czy urządzenia pomiarowe Zamawiającego wraz z tabelą litrażowania posiadają legalizacje
Urzędu Miar?
Zbiorniki posiadane przez Zamawiającego posiadają aktualne Świadectwa Legalizacji Ponownej wraz z tablicą, ważność legalizacji do dnia 31 grudnia 2029r, Zamawiający posiada również Świadectwa Wzorcowania. Urządzenia są dozorowane przez UDT. Zamawiający na prośbę zainteresowanego udzieli wglądu w w/w dokumentację.
Zamawiający jest w trakcie rozbudowy stacji paliw, urządzenia zostaną oddane do użytku po otrzymaniu odpowiednich świadectw.
Czy rozliczenie dostarczonych ilości paliw będzie następowało na podstawie pomiaru ilości
dostarczonej w zbiorniku Zamawiającego w 15 stC oraz odniesienie ilości zmierzonej do ilości
zadeklarowanej w dowodzie wydania produktu z magazynu z uwzględnieniem ubytków
normatywnych +/- 0,6%?
Rozliczenie dostawy paliwa odbywać się będzie w 15 stC na podstawie z urządzeń pomiarowych wskazanych poprzez oprogramowanie komputerowe „PCS” posiadane przez Zamawiającego które umożliwia dokonanie wydruku raportu stanu zbiorników z poziomem oleju napędowego w objętości rzeczywistej i w 15 stC. Wskazanie odczytu z sąd pomiarowych poprzez system OPW odbywa się w objętości rzeczywistej która może zostać przekształcona poprzez „petro calculator” na temp w 15 stC.. W odniesieniu do różnicy w ilości oleju napędowego w dostawach Wykonawca ponosi wszystkie różnice wynikające z dostawy, także ubytki normatywne.

Pytanie 2
2. Dotyczy ustępu 1 punkt 1 podpunkt d) rozdziału IV SIWZ.
Zamawiający w SIWZ o zawarł warunek dotyczący posiadania przez Wykonawcę kaucji
gwarancyjnej w wysokości co najmniej jednej piątej kwoty podatku należnego przypadającej na
dostawy towarów dokonywane w danymi miesiącu na rzecz Zamawiającego. Ustawodawca
przewidział w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2011 r.,
Nr 177, poz. 1054, ze zm.) możliwość ograniczenia odpowiedzialności podmiotów nabywających
paliwa, jeżeli spełnione zostaną wskazane tam warunki (głównie 105a pkt 3 ust. 3b). Brak
obowiązku wykazania się przez każdego z wykonawców uczestniczących w postępowaniu
złożeniem kaucji gwarancyjnej w odpowiedniej wartości w oczywisty sposób rodzi ryzyko w
zakresie solidarnej odpowiedzialności VAT oraz skutkuje nierównym traktowaniem wykonawców
poprzez niezapewnienie uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami. Bezpieczeństwo
Zamawiającego jak i uczciwa konkurencja mogą być zachowane jeżeli Zamawiający wprowadzi do
projektu umowy zapisy o np. takiej treści:
A. Dostawca jest zobowiązany do terminowego wykonywania obowiązków podatkowych związanych
z realizacją niniejszej umowy i dostawami oleju napędowego na rzecz Zamawiającego, w
szczególności do zapłaty należnego podatku od towarów i usług.
B. Dostawca jest zobowiązany zapewnić, by przez cały okres realizacji niniejszej umowy Dostawca był
wymieniony w wykazie, o którym mowa w art. 105c ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o
podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2011 r., Nr 177, poz. 1054, ze zm.), zaś złożona przez
Dostawcę kaucja gwarancyjna, o której mowa w art. 105a pkt. 3 ust. 3b wskazanej ustawy,
wynosiła 10.000.000,00 PLN.
C. W przypadku naruszenia przez Dostawcę obowiązku, o którym mowa w ust. A, i doręczenia
Zamawiającemu wydanej przez właściwy organ decyzji orzekającej o odpowiedzialności
podatkowej Zamawiającego za zaległości podatkowe Dostawcy w związku z dokonanymi na rzecz
Zamawiającego na podstawie niniejszej umowy dostawami oleju napędowego, Dostawca
zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu zapłaconych przez niego kwot wynikających z
takiej decyzji organu podatkowego.
Czy Zamawiający zamierza uwzględnić w niniejszym postępowaniu swoje bezpieczeństwo oraz
w pełnym zakresie zasadę zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania
wykonawców (art. 7 pkt. 1 PZP) poprzez wymaganie od wykonawców wykazania się złożeniem
kaucji gwarancyjnej wynoszącej 10 000 000 PLN i umieszczeniem wykonawcy w wykazie, o
których mowa w art. 105a i nast. ustawy o podatku od towarów i usług?

Odpowiedz do pytania 2

Zamawiający rezygnuje z warunku posiadania przez Wykonawcę kaucji gwarancyjnej i unieważnia wszystkie zapisy w SIWZ.
Usuwa zapis z SIWZ:
rozdział IV ustęp 1 punkt 1 podpunkt d),
rozdział V ustęp 1 punkt 1 podpunkt m).

W SIWZ w rozdziale XIX w ustępie 3 dodany będzie zapis:
3. Informacje o ochronie danych osobowych.
Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnie rozporządzenie o ochronie danych) Dz.U. UE 119 z dn. 04.05.2016r. zwane dalej RODO, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zakład Komunikacyjny w Białej Podlaskiej Sp. z o.o. reprezentowany przez Prezesa Zarządu.
b) kontakt z inspektoratem danych – tel: 83 343 27 95, prawo@mzkbp.pl
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Sukcesywne dostawy oleju napędowego standardowego określonego kodem wg CPV - 09134100-8” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
d) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy Pzp.
e) Państwa dane będą przechowywane, zgodnie z art.97ust.1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść podpisane załączniki kwalifikowanym podpisem z Twoją ofertą. Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione (więcej w instrukcji). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 510