Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.21.2019 Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 08-04-2019 09:58:00
Składania : 12-04-2019 09:00:00
Otwarcia : 12-04-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

Załadunek,transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.

o wartości poniżej 30 000 euro

(nazwa i rodzaj zamówienia)

I. Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze

II. Opis przedmiotu zamówienia: Załadunek,transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z załadunkiem,transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest zdeponowanych w obrębie nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego położonych na terenie Gminy Klucze złożonych w opakowaniach dostarczonych przez Wykonawcę (big-bagów, foli),zgodnie z ustalanym na bieżąco harmonogramem. Przewidywana ilość wyrobów zawierających azbest to około 100 Mg – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji.Wykonawca zapewnia utylizacje zebranych odpadów azbestowych na składowisku odpadów, które ma zezwolenie na przyjmowanie takiego rodzaju odpadów. Wykonawca zapewnia transport odpadów przy użyciu samochodów o różnym tonażu ze względu na dojazd również do miejsc trudno dostępnych (wąskie drogi). Każdy właściciel posesji będzie potwierdzał odbiór odpadów z danej nieruchomości. Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisku zostanie potwierdzone„Kartą przekazania odpadu”. Wykonawca musi posiadać wymagane przepisem prawa zezwolenia na świadczenie tego rodzaju usługi ( kserokopię aktualnych zezwoleń należy dołączyć do oferty ).

terminy wykonania zamówienia: 30.11.2019 r.

warunki płatności :

a) Za wykonaną usługę ustala się wynagrodzenie w za 1 tonę razy ilość odebranych ton azbestu przez Wykonawcę . Przewidywana ilość wyrobów zawierających azbest to około 100 Mg – Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do utylizacji.

b) Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie protokołu odbioru zleconych prac oraz faktury wystawionej przez Wykonawcę, każdorazowo po realizacji pisemnego jednostkowego zlecenia Zamawiającego – w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT – w formie przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 –dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

c) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

3. Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a) Kryteria oceny ofert: 100% cena,

b) Posiadanie zezwolenia na transport odpadów zawierających azbest.

c) Posiadanie ważnej umowy ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub w przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko decyzja dla właściciela składowiska,zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Kserokopię zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.

d) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z terminem ważności na dzień zawarcia umowy. W przypadku jej wygaśnięcia zobowiązuję się do jej przedłużenia z terminem ważności przekraczającym co najmniej dwa miesiące termin końcowy wykonania przedmiotu umowy i przedłożyć tak przedłużoną polisę OC Wykonawcy, której potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

4. Istotne postanowienia umowne:

4.1. Podstawą przystąpienia do odbioru przedmiotu umowy będzie przedłożenie Zamawiającemu przez Wykonawcę następujących dokumentów:

a) oświadczeń Wykonawcy potwierdzonych przez właścicieli nieruchomości, zktórych zebrano odpady zawierające azbest wg wzoru stanowiącego do nin. Umowy,

b) kart przekazania odpadów,

c) dokumentów wagowych ze składowiska,

d) pisemnych zleceń Zamawiającego.

4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do stałego nadzorowania prac objętych niniejszą umową przez swoich przedstawicieli.

Załączniki do zapytania :

- Druk oferty załącznik nr 1,

III. Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 12.04.2019r.do godziny 09:00 w formie:

-pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.

Lub:-platformę zakupową.

Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:

Załadunek,transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w2019 r.

Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.

W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska,In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

IV. Do oferty należy załączyć:

- Druk oferty- wzór załącznik nr 1 ,

- Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

- Polisa OC – kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem.

- Kserokopię zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty.

W przypadku pytań:

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 druk oferty 21.doc doc 19.5 2019-04-08 09:58:00 Przedmiot zamówienia
spis ofert BIP.odt odt 7.02 2019-04-12 10:46:30 Publiczna wiadomość
notatka z wyboru ZP 270 21 2019 platforma_bip.doc doc 64.5 2019-04-15 15:28:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-04-15 15:29 Joanna Kujawa-Popowska W załączeniu dokumentacja z wyboru najkorzystniejszej oferty
2019-04-15 15:29 Joanna Kujawa-Popowska W załączeniu dokumentacja z wyboru najkorzystniejszej oferty

notatka z wyboru ZP [...].doc

2019-04-12 10:46 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.21.2019
W załączeniu zestawienie ofert dla zadania p.n.: Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.

spis ofert BIP.odt

2019-04-11 08:45 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.21.2019 Klucze dnia11.04.2019r.


W związku z otrzymanym dnia 10.04.2019r. pytaniem dotyczącym zadania pn:
Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.
Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Pytanie:

1. W SIWZ jest następujący zapis „każdy właściciel posesji będzie potwierdzał odbiór odpadów z danej nieruchomości. Przekazanie odpadów do unieszkodliwienia na składowisku zostanie potwierdzone ,,Kartą przekazania odpadu". Wykonawca musi posiadać wymagane przepisem prawa zezwolenia na świadczenie tego rodzaju usługi”. Bardzo proszę o udzielenie informacji, czy w związku z wymienionym zapisem od oferenta wymagany jest wpis do RDR na kod 17 06 01* i 17 06 05* w gminie Klucze.

Wyjaśnienie:

Wykonawca do rozliczenia za zrealizowaną usługę wraz z kartą przekazania odpadów azbestowych do unieszkodliwienia na składowisku, przedkłada oświadczenie, dotyczące odebrania azbestu z danej posesji ( z podaniem ilości Mg), które przy odbiorze eternitu podpisuje właściciel posesji (wzór oświadczenia stanowi załącznik do umowy).
Wymagane zezwolenia na świadczenie tego rodzaju usługi zgodnie z ustawą o odpadach tj. zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. W przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko - decyzję dla właściciela składowiska, zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest.
Zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach wpis do rejestru działalności regulowanej wymagany jest na działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Azbest nie jest odpadem komunalnym w związku z czym od oferenta nie jest wymagany wpis do RDR.

Joanna Kujawa-Popowska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r. Załadunek, transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Klucze w 2019 r.

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 14 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin wykonania zamówienia - 30.11.2019 r. (0)
4 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
5 Kserokopie zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem - Posiadanie ważnej umowy ze składowiskiem odpadów na przyjęcie odpadów zawierających azbest lub w przypadku przedsiębiorstwa posiadającego własne składowisko decyzja dla właściciela składowiska, zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. Kserokopię zezwoleń potwierdzonych za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1041