Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-04-2019 08:13:00 |
Składania : | 09-04-2019 14:45:00 |
Otwarcia : | 09-04-2019 14:50:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na:
Dostawę podchlorynu sodu stabilizowanego w ilości 750 kg w pojemnikach o wadze 35-40 kg.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 7 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 4 dni od złożenia zamówienia;
- dodatkowe koszty związane z dostawą uwzględniające m.in. rozładunek z samochodu: po stronie Wykonawcy;
- przedmiot zamówienia musi być dostarczony w pojemnikach zwrotnych;
- Wykonawca musi zapewnić odbiór pustych pojemników po dostarczonym w ramach zamówienia podchlorynie sodu stabilizowanego i wkalkulować go w cenę ofertową. Szczegóły dot. odbioru pustych pojemników będą uzgadniane telefonicznie lub drogą mailową między Zamawiającym a Wykonawcą. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o konieczności odbioru pustych pojemników, gdy ich ilość wyniesie min. 10 szt.;
- przedmiot zamówienia musi posiadać atest PZH dla wody do spożycia;
- Wykonawca musi posiadać dla przedmiotu zamówienia Decyzję –pozwolenie na obrót produktem biobójczym – zastosowanie do dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia;
- przedmiot zamówienia musi posiadać termin przydatności/okres ważności min. do 15.09.2019r.;
- zawartośćaktywnego chloru w produkcie minimum 150 g/l.
Zamawiający będzie wymagał przedłożenia wszelkich niezbędnych dokumentów dla przedmiotu zamówienia jedynie od wybranego wykonawcy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77 469 11 81 w. 24, tel. kom. 795 405 001.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty