Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa utylizacji odpadów o kodzie 18 01 09 wytworzonych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach

Rafał Bartosz
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Wydział Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Kielcach
Termin:
Zamieszczenia : 04-04-2019 15:09:00
Składania : 10-04-2019 10:00:00
Otwarcia : 10-04-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty przy realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1.   Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2.   KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.   Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4.   Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia.
5.   Oferty należy składać w cenie netto + 8 % VAT.
6.   Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7.   Należność za wykonaną usługę regulowana będzie przelewem na konto wykonawcy usługi przez KWP w Kielcach w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury.
8.   KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty, tj. najniższa cena brutto.
9.   KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
10.  Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja przez Wykonawcę niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.   

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1.     Usługa polega na utylizacji /spaleniu/ odpadów o kodzie 18 01 09 w postaci leków innych niż wymienionych w 18 01 08 /środki odurzające, psychotropowe itp. / wytworzonych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach.
2.     Szacunkowa ilość odpadów planowanych do utylizacji to ok. 730,4 kg.
3.     Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia przez okres dwóch lat od dnia podpisania umowy.
4.     Odpady dostarczane będą do spalarni przez / i na koszt KWP w Kielcach. Wobec powyższego Zamawiający rozpatrywał będzie tylko spalarnie zlokalizowane w odległości maksymalnie 200 km od Kielc.
5.     Odpady dostarczane i utylizowane będą komisyjnie średnio raz / dwa razy na kwartał w dni powszednie w godzinach 8.00 – 15.00.
6.     Termin i czas odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany z Wykonawcą.
7.      Usługa zostanie wykonana w terminie 7 dni od momentu powiadomienia,
8.      Wykonawca zobowiązuje się do natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego w przypadku braku możliwości przyjęcia odpadów,
9.     Wykonawca zobowiązuje się do określenia nowego terminu przyjęcia odpadów, który nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych liczonych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności przyjęcia odpadu.
10.  Wykonawca usługi wystawi i podpisze w trakcie odbioru odpadów karty przekazania odpadu w2 egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r., o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992).
11.  Wykonawca usługi będzie gospodarował odpadami zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie.
12.  Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
13.  Należność za wykonaną usługę regulowana będzie przelewem na konto wykonawcy usługi przez KWP w Kielcach w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. Należność ta wyliczana będzie jako: ilość przyjętych odpadów pomnożonych przez stawkę za 1 kg odpadów zaproponowaną w ofercie cenowej.
14.  Oferta musi zawierać ostateczną jednostkową cenę (netto) obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług)kosztów transportu oraz ewentualnych upustów i rabatów, także koszt utylizacji odpadów.
15.  Ceny jednostkowe określone w zamówieniu, będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
16.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub nieprzekazania całego asortymentu przedmiotu zamówienia. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał zapłaty za nieprzekazany asortyment przedmiotu zamówienia, ani nie będzie dochodził innych roszczeń od Zamawiającego.
17.  Dokumenty składane do oferty:- oferta cenowa,- potwierdzony za zgodność z oryginałem skan decyzji na prowadzenie działalności w zakresie: utylizacji odpadów, który obejmować będzie odpady wyszczególnione w powyższym postępowaniu.
18.  Wykonawca zobowiązany jest do posiadania wymaganych prawem stosownych zezwoleń na wykonywanie przedmiotu umowy.
19.  Ocena ofert sporządzona zostanie z zastosowaniem następujących zasad:
a.      Ocenie podlegać będą tylko te oferty, które spełniają warunki opisu przedmiotu zamówienia.
b.      Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane dokumenty wraz z ofertą.
c.      Wszystkie dokumenty powinny być podpisane przez właściciela lub osobę upoważnioną.
d.      Rozpatrywane będą tylko spalarnie zlokalizowane w odległości maksymalnie 200 km od Kielc.
e.      Wybrana zostanie oferta gdzie łączny koszt usługi utylizacji odpadów będzie najniższy. 

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!   

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,tel. 41 349 2010
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa wart. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy.doc doc 55 2019-04-04 15:09:00 Przedmiot zamówienia
Umowa o powierzeniu przetwarzania danych osobowych.doc doc 52.5 2019-04-04 15:09:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa utylizacji odpadów o kodzie 18 01 09 wytworzonych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach 18 01 09 - Leki inne niż wymienione w 18 01 08 /środki odurzające, psychotropowe itp./

Projekt umowy.doc

Umowa o powierzeniu [...].doc

730.4 kg - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Skan decyzji - Proszę dołączyć potwierdzony za zgodność z oryginałem skan decyzji na prowadzenie działalności w zakresie utylizacji odpadów, który obejmować będzie odpady wyszczególnione w powyższym postępowaniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 295