I. Gmina Pruszcz Gdański
ul. Wojska Polskiego 30
83-000 Pruszcz Gdański
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie okresowej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych w lokalach komunalnych i świetlicach wiejskich.
(Załącznik nr 1 i nr 2)
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem przeglądu rocznego są:
1.Instalacje gazowe zasilane z sieci gazowej na gaz ziemny i gaz propan ,
Instalację stanowi układ przewodów za kurkiem głównym, prowadzonych na zewnątrz lub wewnątrz budynku, wraz z armaturą, kształtkami i innym wyposażeniem, a także urządzeniami do pomiaru zużycia gazu, urządzeniami gazowymi oraz przewodami spalinowymi lub powietrzno-spalinowymi, jeśli są one elementem wyposażenia urządzeń gazowych.
2. Instalacje gazowe zasilane gazem płynnym z indywidualnej butli, znajdującej się wewnątrz budynku,
Instalację stanowi butla gazowa, urządzenie redukcyjne przy butli, przewód z armaturą, kształtkami i innym wyposażeniem, a także urządzenie gazowe wraz z przewodami spalinowymi lub powietrzno-spalinowymi, jeśli stanowią one element składowy urządzeń gazowych.
3.Przeglądowi należy poddać urządzenia takie jak :
kuchnie, kuchenki gazowe,
grzejniki gazowe wody przepływowej,
taborety grzewcze, ogrzewacze pomieszczeń
kotły grzewcze.
4.ZAKRES PRZEGLĄDU:
Sprawdzić szczelność przewodów instalacji gazowej z rur bez szwu lub z rur ze szwem przewodowym zgodnym z PN, łączonych przez spawanie lub z zastosowaniem połączeń gwintowanych lub z miedzianych łączonych lutem twardym. Zabezpieczenie przewodów z rur stalowych przed korozją, czy są pomalowane na kolor żółty.
Sprawdzić działanie zaworów odcinających przed urządzeniami – ich typ kulowe gazowe.
Przegląd lokali w których zlokalizowane są instalacje, dostęp do zaworów i kurków, przejście przewodów przez zewnętrzne ściany budynków, stężenie gazu w tych lokalach, szczelność połączeń gwintowanych i kurków, stężenie gazu we wnękach gazomierzowych, szczelności połączeń, gazomierza i aparatów gazowych w lokalach, stan kratek wentylacyjnych, oznakowania przyłączy.
Przeglądy instalacji gazowej - w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), art. 62. ust. 1 pkt 1c z wyłączeniem przewodów kominowych.
Sprawdzić czy instalacje gazowe wraz z urządzeniami w obiektach spełniają wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12.04.2002 r w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, dział IV, rozdział 7 Instalacja gazowa na paliwa gazowe.
5. Wymagana dokumentacja kontrolna :
- protokół kontroli instalacji dla każdego lokalu,
- protokół dla każdego budynku.
IV. Termin składania ofert i realizacji:
1. Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez Platformę Zakupową openNEXUS
1. Termin składania ofert: do dnia 21.03.2019 r. do godz. 800
2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
3. Termin realizacji zamówienia do dnia 30.04.2019 r.
V. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają prawo do wykonania określonej działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
VI. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w zł). Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę (tj. ofertę z najniższą ceną).
W załączniku nr 3 istotne warunki umowy.
VII. Sposób przygotowania oferty:
1.Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
2.Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegać zmianom.
3.Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia i określenia wartości we wszystkich pozycjach formularza cenowego. Oferta z niekompletnym formularzem cenowym nie będzie brana pod uwagę podczas oceny ofert.
4. Wykonawca przed złożeniem oferty zobligowany jest do zapoznania się z zakresem prac w terenie.
VIII. Badanie ofert:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Dostawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
2) Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Dostawcy o udzielenie wyjaśnień, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
3) Oferta zostanie odrzucona jeśli:
- jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym,
- Dostawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.
IX. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Dostawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Dostawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.
2) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Dostawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
3) W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Dostawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
4) Jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5) Zapytania dotyczące zamówienia oraz wszelką korespondencję proszę składać przez Platformę Zakupową openNEXUS.
6) Podstawą do wystawienia faktury jest podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru.
7) Termin płatności faktury – 30 dni od daty wpływu.
8) Płatność nastąpi jednorazowo po wykonaniu usługi oraz po dostarczeniu prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego.
9) Zamawiający nie dopuszcza przedpłat.
X. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
XI. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Dostawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.).
XII. Osoba uprawniona do kontaktów :
Dodatkowych informacji udziela: Arkadiusz Kloskowski pod numerem telefonu 058 6929459
e-mail: akloskowski@pruszczgdanski.pl
XIII. W sprawie problemów technicznych związanych z obsługą platformy Open Nexus proszę kontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta – tel. 61 6791900.Zamawiający:
Komunikaty