Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta. Doposażenie placów zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim w urządzenia sprawnościowe”

Termin:
Zamieszczenia : 14-03-2019 12:38:49
Składania : 21-03-2019 11:51:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Nowy Dwór Mazowiecki, 11-03-2019 r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie zadania

„Modernizacja placów zabaw na terenie miasta. Doposażenie placów zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim w urządzenia sprawnościowe”
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro
III. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta. Doposażenie placów zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim w urządzenia sprawnościowe”
Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje dostarczenie i dokonanie montażu urządzeń zgodnie z wskazanymi lokalizacjami tj. przy ul. Legionów, ul. 3 maja , os. Dębowy Park, w Nowym Dworze Mazowieckim dodatkowo przedmiotem zamówienia jest przestawienie i zamontowanie istniejącego urządzenia fitness podwójnego na jednym pylonie na odległość 3 m i karuzeli na odległość 10 m. Na zamówienie składają się zakup, transport i montaż urządzeń.
Szczegółowy opis urządzeń w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

W PROGRAMIE FUNKCJONALNO – UŻYTKOWYM przyjęto ze względów technicznych konkretne wyroby, na które Wykonawca może stosować wyroby zamienne pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Do oferty wykonawca jest zobowiązany załączyć karty techniczne oraz certyfikaty proponowanych urządzeń.
Termin wykonania zamówienia :Usługę należy wykonać w terminie: do 10 maja 2019
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 30 000 Euro. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .

VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 30 000 Euro, do dnia 21.03.2019 roku.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.

VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.
2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.

VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
2) Program Funkcjonalno-użytkowy
3) Wzór umowy
Z up. Burmistrza Miasta
Naczelnik Wydziału
Gospodarki Komunalnej
Dariusz Tabęcki

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FormularzOferty-urz.zabawowe2019 (1).docx docx 19.47 2019-03-14 12:38:49 Postępowanie
umowaplaczabaw2019.docx docx 34.06 2019-03-14 12:38:49 Postępowanie
Opis zamowienia -urz.fitness2019.doc doc 1108.5 2019-03-15 15:02:38 Postępowanie
zapytanie_ofertowe-urzadzenia2019.docx docx 33.03 2019-03-15 15:06:04 Postępowanie
FormularzOferty-urz.zabawowe2019 (1).docx docx 19.47 2019-03-14 12:38:49 Przedmiot zamówienia
umowaplaczabaw2019.docx docx 34.06 2019-03-14 12:38:49 Przedmiot zamówienia
Opis zamowienia -urz.fitness2019.doc doc 1108.5 2019-03-15 15:02:51 Przedmiot zamówienia
zapytanie_ofertowe-urzadzenia2019.docx docx 33.03 2019-03-15 15:06:18 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja placów zabaw na terenie miasta. Doposażenie placów zabaw w Nowym Dworze Mazowieckim w urządzenia sprawnościowe” opis przedmiotu zamówienia w załączniku

FormularzOferty-urz. [...].docx

umowaplaczabaw2019.d [...].docx

Opis zamowienia -urz [...].doc

zapytanie_ofertowe-u [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2678 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 20 maja, proszę potwierdzić (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
3 Warunki płatności - przelew 14 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby zamawiającego, proszę potwierdzić (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 272