Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usunięcie awarii związanej z odpadającymi zewnętrznymi płytami okładzinowymi wejscia głownego budynku KMP w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30

Elżbieta Mroczkowska
Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 12-03-2019 11:13:00
Składania : 14-03-2019 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

1. Wykonawca winien przedstawić swoją ofertę na Formularzu ofertowym - Załącznik nr 1.

2. Ofertę należy złożyć do dnia 14.03.2019 r. do godz. 14:00.

3. Termin usunięcia awarii – 7 dni od dnia podpisania umowy / wystawienia zlecenia.

 4. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która odbędzie się w dniu 13.03.2019 r. o godz. 13:00 w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 /wejście główne do budynku/. Ofertę należy sporządzić na podstawie ww. wizji lokalnej.

5. Osoba do kontaktu - Inspektor Janusz Łuczak tel 723-655-817.

6. Przewidziany zakres robót;

- demontaż odspojonych okładzin kamiennych;

- sprawdzenie stanu technicznego dotyczącego mocowania pozostałych okładzin;

-  wykonanie wyprawy tynkarskiej w miejscu zdjętych okładzin.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

8. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.                                                                                                                              

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 96.72 2019-03-12 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.jpg jpg 2881.98 2019-03-12 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 RODO.pdf pdf 70.01 2019-03-12 11:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.jpg jpg 2881.98 2019-03-12 11:13:00 Przedmiot zamówienia
Zał. nr 1 - Formularz ofertowy.pdf pdf 96.72 2019-03-12 11:13:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 RODO.pdf pdf 70.01 2019-03-12 11:13:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usunięcie awarii związanej z odpadającymi zewnętrznymi płytami okładzinowymi wejscia głownego budynku KMP w Łodzi przy ul. Sienkiewicza 28/30 roboty budowlane

Załącznik nr 2.jpg

Zał. nr 1 - Formular [...].pdf

Załącznik nr 3 RODO. [...].pdf

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Termin usuniecia awarii - 7 dni od dnia podpisania umowy / wystawienia zlecenia, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 200