Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 25-02-2019 12:22:00 |
Placing offers : | 05-03-2019 12:00:00 |
Offers opening : | 05-03-2019 12:05:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Pustej Woli o sanitariaty na działce nr ewid. 233 położonej w Pustej Woli gm. Skołyszyn – etap 2”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1. Rozbiórka nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową wewnątrz przybudówki (ok. 49,5 m2);
2. Wykonanie chudego betonu wewnątrz przybudówki (ok. 49,5 m2);
3. Murowanie ścian działowych (ok. 29 m2) gr. 12 cm oraz uzupełnienie muru w ścianie zewnętrznej gr. 24 cm (ok. 6,5 m2) z pustaków Siporex (PUSTAKI DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY);
4. Wykonanie przejścia z budynku istniejącego do przybudówki;
5. Zakup i montaż drzwi wejściowych aluminiowych - 1 szt.;
6. Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami i wyposażeniem – 8 szt. (DRZWI I OŚCIEŻNICE DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY);
7. Tynkowanie ścian wewnętrznych (ok. 217 m2) i stropów (ok. 76 m2);
8. Wykonanie izolacji termicznych i przeciwwodnych podposadzkowych oraz wylewki (ok. 76 m2);
9. Wykonanie posadzki z paneli podłogowych na piętrze wraz z listwami (ok. 39 m2)
10. Wykonanie na parterze posadzek z płytek (ok 35 m2) oraz okładzin ścian do wysokości 2 m (ok. 89 m2);
11. Malowanie sufitów i ścian – na parterze powyżej 2 m, na piętrze na całej wysokości ścian(ok. 165 m2);
12. Wykonanie instalacji c.o. zgodnie z załączonym projektem;
13. Wykonanie instalacji wod-kan zgodnie z załączonym projektem;
14. Wykonanie przyłącza instalacji kanalizacji;
15. Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z załączonym projektem oraz na piętrze;
16. Inwentaryzacja powykonawcza obiektu, przygotowanie dokumentacji i niezbędnych oświadczeń do zgłoszenia zakończenia robót i oddania budynku do użytkowania;
17. Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do zapytania ofertowego:
- Przedmiar robót - załącznik nr 3;
- Projekt budowlany – załącznik nr 4;
- Projekt instalacji sanitarnych – załącznik nr 5;
- Projekt instalacji elektrycznej – załącznik nr 6;
W przypadku braku środków na sfinansowanie całości zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia.
Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić w złożonej ofercie.
Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).
Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 czerwca 2019 r.
Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn, do dnia: 5 marca 2019 r. do godz. 12:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.
Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.
Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-03-08 11:06 | Maciej Jastrząb | W załączniku informacja o unieważnieniu postępowania. |
Announcements