Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Pustej Woli o sanitariaty na działce nr ewid. 233 położonej w Pustej Woli gm. Skołyszyn – etap 2

Maciej Jastrząb
Gmina Skołyszyn
Deadlines:
Published : 25-02-2019 12:22:00
Placing offers : 05-03-2019 12:00:00
Offers opening : 05-03-2019 12:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

Gmina Skołyszyn zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym zadania pn.: „Rozbudowa budynku Domu Ludowego w Pustej Woli o sanitariaty na działce nr ewid. 233 położonej w Pustej Woli gm. Skołyszyn – etap 2”.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie m.in. następujących robót: 

1. Rozbiórka nawierzchni asfaltowej wraz z podbudową wewnątrz przybudówki (ok. 49,5 m2); 

2. Wykonanie chudego betonu wewnątrz przybudówki (ok. 49,5 m2); 

3. Murowanie ścian działowych (ok. 29 m2) gr. 12 cm oraz uzupełnienie muru w ścianie zewnętrznej gr. 24 cm (ok. 6,5 m2) z pustaków Siporex (PUSTAKI DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY); 

4. Wykonanie przejścia z budynku istniejącego do przybudówki; 

5. Zakup i montaż drzwi wejściowych aluminiowych - 1 szt.; 

6. Montaż drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami i wyposażeniem – 8 szt. (DRZWI I OŚCIEŻNICE DOSTARCZA ZAMAWIAJĄCY); 

7. Tynkowanie ścian wewnętrznych (ok. 217 m2) i stropów (ok. 76 m2); 

8. Wykonanie izolacji termicznych i przeciwwodnych podposadzkowych oraz wylewki (ok. 76 m2); 

9. Wykonanie posadzki z paneli podłogowych na piętrze wraz z listwami (ok. 39 m2) 

10. Wykonanie na parterze posadzek z płytek (ok 35 m2) oraz okładzin ścian do wysokości 2 m (ok. 89 m2); 

11. Malowanie sufitów i ścian – na parterze powyżej 2 m, na piętrze na całej wysokości ścian(ok. 165 m2); 

12. Wykonanie instalacji c.o. zgodnie z załączonym projektem; 

13. Wykonanie instalacji wod-kan zgodnie z załączonym projektem; 

14. Wykonanie przyłącza instalacji kanalizacji; 

15. Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z załączonym projektem oraz na piętrze; 

16. Inwentaryzacja powykonawcza obiektu, przygotowanie dokumentacji i niezbędnych oświadczeń do zgłoszenia zakończenia robót i oddania budynku do użytkowania; 

17. Wywóz i utylizacja gruzu i odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót;

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do zapytania ofertowego: 

- Przedmiar robót - załącznik nr 3; 

- Projekt budowlany – załącznik nr 4; 

- Projekt instalacji sanitarnych – załącznik nr 5; 

- Projekt instalacji elektrycznej – załącznik nr 6; 

 W przypadku braku środków na sfinansowanie całości zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z części zamówienia. 

Wszystkie niezbędne materiały niezbędne do wykonania robót budowlanych w Domu Ludowym dostarcza Wykonawca na własny koszt, który należy uwzględnić  w złożonej ofercie.

Wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty powinni dokonać oględzin oraz uzyskać dodatkowe informacje w godzinach pracy urzędu tj. pn 7:30-17:00, wt-czw 7:30-15:30, pt 7:30-14:00 (informacje pok. nr 19).

Termin wykonania zamówienia: 
Zamówienie należy wykonać w terminie: do 30 czerwca 2019 r. 

Sposób złożenia i sporządzenia oferty:
Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez platformę zakupową Gminy Skołyszyn,  do dnia:  5 marca 2019 r. do godz. 12:00. Należy wypełnić wszystkie pozycje oferty. Kryterium oceny ofert: cena 100%. Oferta spełniająca wymagania i zawierająca najniższą cenę zostanie wybrana do udzielenia zamówienia. Oprócz wypełnienia formularza na stronie platformy zakupowej Wykonawca jest zobowiązany dołączyć jako załącznik skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego, wykazu cen oraz projektu umowy, które są dostępne pod nw. adresem postępowania jako załączniki do zapytania ofertowego.

Oferty składane w formie papierowej lub elektronicznej na adresy e-mail Zamawiającego nie będą brane pod uwagę.Adres platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_skolyszynw zakładce POSTĘPOWANIA w części dotyczącej niniejszego postępowania. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie rejestracji na platformie zakupowej w zakładce „zostań wykonawcą”. Uprości to Wykonawcy składanie ofert oraz otrzymywanie na bieżąco informacji o statusie postępowania. Rejestracja jest całkowicie darmowa. Wykonawca posiadając konto na platformie zakupowej, gdzie sam fakt bycia zalogowanym użytkownikiem automatycznie potwierdza ofertę - jeżeli nie jest zalogowany zostanie poproszony o zalogowanie się do konta, które zostało przez Wykonawcę utworzone. W przypadku gdy Wykonawca nie posiada konta na platformie zakupowej, po wypełnieniu formularza składania oferty Wykonawca zostanie przekierowany do kroku drugiego, gdzie zostanie poproszony o podanie danych kontaktowych. Po wykonaniu tego procesu system generuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu, który zawiera link potwierdzający złożenie oferty - wystarczy raz kliknąć i oferta zostaje potwierdzona.

Wybór najkorzystniejszej oferty:
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z najniższą ceną. W postępowaniu ocena ofert dokonana będzie wyłącznie w oparciu o poprawnie złożone poprzez platformę zakupową oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 13 4491734 od poniedziałku do piątku w godzinach: poniedziałek: 7:30 – 17:00, wtorek-czwartek: 7:30 – 15:30, piątek:7:30 – 14:00; 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał.Nr 3 - przedmiar robót.pdf pdf 1426.31 2019-02-25 12:22:00 Proceeding
Zał.Nr 4 - Projekt budowlany.pdf pdf 15565.33 2019-02-25 12:22:00 Proceeding
Zał.Nr 5 - Projekt instalacji sanitarnych.pdf pdf 7406.7 2019-02-25 12:22:00 Proceeding
Zał.Nr 6 - Projekt instalacji elektrycznej.pdf pdf 1830.25 2019-02-25 12:22:00 Proceeding
Zał.Nr 7 - Skan pozwolenia na budowę.pdf pdf 1325.07 2019-02-25 12:22:00 Proceeding
Zał.Nr 1 - formularz oferty.doc doc 63 2019-02-25 12:22:00 Criterion
Zał.Nr 1a - wykaz cen.xlsx xlsx 48.65 2019-02-25 12:22:00 Criterion
Zał.Nr 2 - projekt umowy.doc doc 78.5 2019-02-25 12:22:00 Criterion
Informacja o unieważnieniu postępowania - DL Pusta Wola Sanitariaty.doc doc 38.5 2019-03-08 11:06:17 Public message

Announcements

2019-03-08 11:06 Maciej Jastrząb W załączniku informacja o unieważnieniu postępowania.

Informacja o unieważ [...].doc

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Całość zamówienia Proszę podać koszt całości zamówienia 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Gwarancja - min. 24 miesiące, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
4 Formularz oferty - proszę o załączenie skanu wypełnionego i podpisanego formularza oferty oraz potwierdzenie Attachment required

Zał.Nr 1 - formularz [...].doc

(0)
5 Wykaz cen/kosztorys - proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego wykazu cen oraz potwierdzenie Attachment required

Zał.Nr 1a - wykaz ce [...].xlsx

(0)
6 Projekt umowy - proszę o załączenie wypełnionego i podpisanego projektu umowy oraz potwierdzenie Attachment required

Zał.Nr 2 - projekt u [...].doc

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 547