Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019

Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2019 10:38:00
Składania : 11-04-2019 10:00:00
Otwarcia : 11-04-2019 10:30:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, 

w załącznikach do postępowania na dostawę sprzętu jednorazowego użytku zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania oferty dla Wykonawcy.

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Przypominamy, że oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ.docx docx 230.04 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 626.45 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu wysłane do publikacji ENOTICES_zzoz-2019-025036-NF02-PL.pdf pdf 610.51 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SIWZ JEDZ.docx docx 54.04 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
Opublikowane ogłoszenie o zamówieniu 2019-OJS038-084820-pl(1).pdf pdf 744.55 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 espd-request.zip zip 86.36 2019-02-22 10:38:00 Postępowanie
Informacja o wpłynieciu pytan oraz modyfikacji.pdf pdf 1305.33 2019-03-27 12:05:35 Publiczna wiadomość
ogłoszenie o sprostowaniu wysłane do publikacji.pdf pdf 80.6 2019-03-27 12:17:29 Publiczna wiadomość
Sprostowanie do modyfikacji.pdf pdf 282.63 2019-04-02 08:35:15 Publiczna wiadomość
Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu.pdf pdf 79.1 2019-03-29 12:11:28 Publiczna wiadomość
Informacja o wpłynięciu pytania oraz modyfikacji SIWZ.pdf pdf 289.22 2019-04-03 12:16:04 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 252.31 2019-04-12 13:32:18 Publiczna wiadomość
Informacja o wynikach I - unieważnienie pakietów.pdf pdf 216.08 2019-04-25 13:14:03 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty II.pdf pdf 252.5 2019-05-30 12:40:05 Publiczna wiadomość
Informacja o wynikach w zakresie poszczególnych pakietów - III.pdf pdf 229.62 2019-06-07 12:46:24 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności w zakresie pak 27.pdf pdf 211.88 2019-06-17 13:16:07 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności pak 3.pdf pdf 212.93 2019-06-18 11:40:01 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie pak 3.pdf pdf 242.42 2019-06-19 09:19:09 Publiczna wiadomość
wyniki na stronę.docx docx 18.65 2019-07-03 23:17:05 Publiczna wiadomość
opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 2019-OJS153-376913-pl.pdf pdf 781.8 2019-08-09 09:59:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-08-09 10:00 Joanna Dąbrowska Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

opublikowane ogłosze [...].pdf

2019-07-03 23:17 Joanna Dąbrowska W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 na podstawie art. 92 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1986 ze zm.) informuję, że najkorzystniejsza oferta wg poszczególnych kryteriów w zakresie pakietu 27 złożyła firma:

Pakiet nr 27
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 55 43-300 Bielsko Biała, wartość oferty brutto: 4 536,00 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 60 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 100 pkt.

Ponadto w postępowaniu w zakresie Pakietu nr 27 zostały złożone następujące oferty firm:

Pakiet nr 27
ZARYS International Group Sp. z o.o. Sp. K. ul. Pod Borem 18 41-808 Zabrze, wartość oferty brutto: 10 130,40 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 26,87 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 66,87 pkt.

SINMED Sp. z o.o. ul. Graniczna 32b 44-178 Przyszowice, wartość oferty brutto: 6 048,00 zł, która wg kryterium: „cena 60%” uzyskała: 45 pkt, „termin realizacji zamówienia 10% uzyskała 10 pkt, „jakość przedmiotu zamówienia 30%” uzyskała 30 pkt. Łączna liczba uzyskanych punktów: 85 pkt.

W postępowaniu w zakresie Pakietu nr 27 wpłynęły następujące oferty podlegające odrzuceniu:

1) BIALMED Sp. z o.o. ul. płk. Leona Silickiego 1 12-200 Pisz
Pakiet nr 27
Wartość oferty brutto 5 670,00 zł, Oferta podlega odrzuceniuna podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:Zamawiający wymagał: „Worek na wymioty 1x użytku. Wykonany z przeźroczystego materiału – co pozwala na rozpoznanie najmniejszej ilości krwi w płynie, wyskalowany co 100ml, co umożliwia dokładne oszacowanie objętości płynu, uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu. Pojemność 1500ml”. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę próbki, Zamawiający stwierdził że worek zaoferowany przez Wykonawcę jest koloru mlecznego, co jest niezgodne z wymaganiami SIWZ.


2) BERYL MED LTD. Siedziba: 1stFloor, 26 Fouberts Place, Londyn w1F 7PP Wielka Brytania,
Adres do korespondencji: ul. Sadowa 14 05-410 Józefów
Pakiet nr 27
Wartość oferty brutto 9 223,20 zł, Oferta podlega odrzuceniuna podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Uzasadnienie:Zamawiający wymagał: „Worek na wymioty 1x użytku. Wykonany z przeźroczystego materiału – co pozwala na rozpoznanie najmniejszej ilości krwi w płynie, wyskalowany co 100ml, co umożliwia dokładne oszacowanie objętości płynu, uchwyt posiada wcięcie umożliwiające higieniczne zamknięcie, odcinające przy tym źródło przykrego zapachu. Pojemność 1500ml”. Na podstawie złożonej przez Wykonawcę próbki, Zamawiający stwierdził że worek zaoferowany przez Wykonawcę jest koloru niebieskiego, co jest niezgodne z wymaganiami SIWZ.

wyniki na stronę.doc [...].docx

2019-06-19 09:19 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania w zakresie pakietu nr 3 po powtórzeniu czynności

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-06-18 11:40 Joanna Dąbrowska Informacja o unieważnieniu i powtórzeniu czynności w zakresie pakietu nr 3

Informacja o unieważ [...].pdf

2019-06-17 13:16 Joanna Dąbrowska W związku z prowadzonym postępowaniem w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 działając na podstawie art. 7 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 1986 ze zm.) informuje, że Zamawiający w zakresie Pakietu nr 27 unieważnia przeprowadzoną czynność wyboru najkorzystniejszej oferty dokonanej w dniu 07.06.2019r. oraz zawiadamia o powtórzeniu czynności badania i oceny ofert

Uzasadnienie
Zamawiający uznał, iż dokonał bezprawnego wyboru oferty firmy Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o.o. ul. Legionów 25 43-300 Bielsko -Biała nie dokonując wcześniejszego wezwania do uzupełnienia dokumentów na podstawie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp. W związku z powyższym dokona czynności zaniechanej, a następnie powtórzy czynność oceny ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie Pakietu nr 27.

Proszę o niezwłoczne potwierdzenie otrzymania pisma.

Informacja o unieważ [...].pdf

2019-06-07 12:47 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania w zakresie poszczególnych pakietów III

Informacja o wynikac [...].pdf

2019-05-30 12:41 Joanna Dąbrowska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie wybranych pakietów - II

Informacja o wyborze [...].pdf

2019-04-25 13:15 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania przetargowego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 - I

2019-04-25 13:14 Joanna Dąbrowska Informacja o wynikach postępowania przetargowego na dostawę materiałów jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019 - I

Informacja o wynikac [...].pdf

2019-04-12 13:32 Joanna Dąbrowska Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2019-04-03 12:16 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytania oraz modyfikacji

Informacja o wpłynię [...].pdf

2019-04-02 08:41 Joanna Dąbrowska Sprostowanie do modyfikacji z dnia 27.03.2019r.

Sprostowanie do mody [...].pdf

2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu
2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu
2019-03-29 12:11 Joanna Dąbrowska Opublikowane ogłoszenie o sprostowaniu

Opublikowane ogłosze [...].pdf

2019-03-27 12:17 Joanna Dąbrowska Informacja o sprostowaniu wysłana do publikacji
2019-03-27 12:17 Joanna Dąbrowska Informacja o sprostowaniu wysłana do publikacji

ogłoszenie o sprosto [...].pdf

2019-03-27 12:07 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytań oraz modyfikacji SIWZ na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019
2019-03-27 12:06 Joanna Dąbrowska Informacja o wpłynięciu pytań oraz modyfikacji SIWZ na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla ZZOZ w Wadowicach, znak: ZP/PRZET/4/2019

Informacja o wpłynie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta Wykonawcy - Tu zamieść załączniki z Twoją ofertą (zostaną one podpisane przez Ciebie w drugim kroku składania oferty). Poszczególne pliki załączone przez wykonawcę na platformę, powinny być podpisane przez upoważnione do tego osoby, zależnie od rodzaju dokumentu. np: 1) JEDZ podwykonawcy - podpisany przez osobę upoważnioną ze strony podwykonawcy 2) Pełnomocnictwo - podpisane przez osoby upoważnione. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 2943