Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OZNAKOWANIE KOMUNIKACYJNE - INTERMARCHE- dostawa na jeden magazyn w SWADZIMIU

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 21-02-2019 14:46:00
Składania : 25-02-2019 12:00:00
Otwarcia : 05-02-2019 12:02:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Temat zapytania: OZNAKOWANIE KOMUNIKACYJNE - INTERMARCHE,

WSPÓŁPRACA : dostawa  na jeden magazyn w SWADZIMIU, 

Nakład : pierwsze zamówienie wg. ilości w zapytaniu, kolejne na wywołanie,

21.02.2019

Kupiec:Łukasz Sobolewski


I. Wstęp 

 Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii,Portugalii.


II. Warunki ofertowania 

 1.      Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta, 

 2.      Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA, 

 3.      ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie, 

 4.      Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.



III. Specyfikacja 

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu oznakowania komunikacyjnego dla sieci sklepów Intermarche. 

 OPIS / Specyfikacja: 

1) Wkładka za listwę cenową Cieszy Cenka (62mm szer x 50 mm wys.), Pcv 0,5 mm,  sito 2 kolor fluo, sztanca, 100szt. w opakowaniu,

2) Nadstawki na kasetkę cenową Tradycja  (75mm szer x 75 mm wys.), Pcv 0,5mm, Druk 2 kolory fluo, sztanca, 50szt. w opakowaniu,

3)Podwieszka na  Stary Konkcept OiW, Pcv 1mm  (240mm szer x 400 mm wys.), Druk 2 kolory fluo , prowadnice pcv wtrysk , sztanca, 10szt. w opakowaniu,

4) Papier perforowany A4 do tabliczek Nowy Koncept OiW, Papier ofset 120 g, Druk 2 kolory fluo, perforacja, 100szt. w opakowaniu,

5) Papier perforowany A4 do małych tablicz.cen. OiW, Papier ofset 120 g, Druk 2 kolory fluo, perforacja, 100szt. w opakowaniu,

6) Plakaty A4 Cieszy Cenka, Papier ofset 80 g, Druk 2 kolory fluo, 100szt. w opakowaniu,

7) Formatka identyfikacyjna A4, Papier ofset 120 g, Druk 4 kolory, 20szt. w opakowaniu,



Dostawa: na jednej palecie jeden rodzaj asortymentu do magazynu w Swadzimiu.

Nakład :  pierwsze zamówienie wg. ilości w zapytaniu, kolejne na wywołanie w terminie 7-21dni,

Dostawy na paletach Euro wg. zamówienia

Koszt dostawy po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu).

Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. 

Konfekcjonowanie : wg. rozdzielnika wg. kodów, w kartonach, na paletach Euro. 

Opis na produkcie: nazwa produktu, kod ITEM8 (kod nadany w zamówieniu dla produktu przez zamawiającego), kod EAN oraz cechy, pakowanie itp.

Miejsce dostawy magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim. 

Płatnik:  SCA PR Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5 Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS 0000044594, REGON 631030739, NIP 7821977018.


IV. Informacje dodatkowe / kryteria

Stałość ceny do 31 12 2019


Kryteria oceny ofert: 

1. Cena, 

2. Termin,

3. Zgodność ze specyfikacją, 

4. Zgodność z obowiązującymi w POLSCE i UE przepisami, 


V.  Wymagania formalne

1.      Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.

2.      Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:

a.      Nazwa firmy,

b.      Adres siedziby,

c.      Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,

d.      Wycenę w walucie PLN,

3.     Warunki płatności: 

a.     Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,

b.     Termin płatności – nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT,

4.     Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,

5.    Zalecane załączniki do oferty:

a.    Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)

b.    Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,

d.    Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,

e.    Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,

f.      Ewentualnie: pełnomocnictwo, 

Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.


VI. Klauzula poufności

Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.


VII.  Termin 

1.     Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy  złożone do dnia 25.02.2019 do godz. 12.00

2.     Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

3.     W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,

4.     Proces przetargowy planujemy zakończyć do 28.02.2019r,

5.     Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 31 03 2019r.


VIII. Załączniki

1) Proszę o  wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz".


Pozdrawiam 

Łukasz Sobolewski 

Kupiec

tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625

ITM Polska sp. z o.o.Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych 

ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł 

 www.muszkieterowie.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
03_Kwestionariusz.xlsx xlsx 16.94 2019-02-21 14:46:00 Postępowanie
CieszyCenka wkładka za listwę.pdf pdf 756.3 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka trad nadstawka.pdf pdf 76.64 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka powieszka stara tabliczka OiW.pdf pdf 67.73 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka trad nadstawka.pdf pdf 76.64 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka powieszka stara tabliczka OiW.pdf pdf 67.73 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka papier wkladka OW A4.pdf pdf 154.58 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka MAŁE KASETY OiW A4.pdf pdf 162.44 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
CieszyCenka A4.pdf pdf 758.27 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
Identyfikator 2019 A.pdf pdf 360.21 2019-02-21 14:46:00 Przedmiot zamówienia
03_Kwestionariusz.xlsx xlsx 16.94 2019-02-21 14:46:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wkładka za listwe cenową Cieszy Cenka 62mm szer x 50 mm wys., Pcv 0,5 mm, sito 2 kolor fluo, sztanca, 100szt. w opakowaniu.

CieszyCenka wkładka [...].pdf

100 opak. - (0)
2 Nadstawki na kasetke cenową Tradycja 75mm szer x 75 mm wys.,Pcv 0,5mm, Druk 2 kolory fluo, sztanca, 50szt. w opakowaniu.

CieszyCenka trad nad [...].pdf

80 opak. - (0)
3 Podwieszka na Stary Koncept OiW 240mm szer x 400 mm wys., Pcv 1mm, Druk 2 kolory fluo , prowadnice pcv wtrysk , sztanca, 10szt. w opakowaniu.

CieszyCenka powieszk [...].pdf

20 opak. - (0)
4 Papier A4 do tabliczek Nowy Koncept OiW A4, Papier ofset 120 g, Druk 2 kolory fluo, perforacja,100szt. w opakowaniu.

CieszyCenka papier w [...].pdf

100 opak. - (0)
5 Papier A4 do małych tablicz.cen. OiW A4, Papier ofset 120 g, Druk 2 kolory fluo, perforacja, 100szt. w opakowaniu.

CieszyCenka MAŁE KAS [...].pdf

50 opak. - (0)
6 Plakaty A4 Cieszy Cenka A4, Papier ofset 80 g, Druk 2 kolory fluo, 100szt. w opakowaniu.

CieszyCenka A4.pdf

100 opak. - (0)
7 Formatka identyfikacyjna A4 A4, Papier ofset 120 g, Druk 4 kolory, 20szt. w opakowaniu.

Identyfikator 2019 A [...].pdf

50 opak. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0688 PLN, EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym. Termin płatności – nie krótszy niż 45 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT. Proszę potwierdzić i zaproponować termin. (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (tj. w cenie produktu). Miejsce dostawy magazyn GRUPY MUSZKIETERÓW: ITM Baza Poznańska sp. z o.o., Ul. Św. Mikołaja 3, 62-080 Swadzim. Proszę potwierdzić (0)
4 Referencje - Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
5 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "03_Kwestionariusz KOSZULKI IM" i go załączyć.

03_Kwestionariusz.xl [...].xlsx

(0)
6 Termin ważności oferty - Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 31 03 2019r. Proszę potwierdzić. (0)
7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
9 Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
10 Stałość ceny do 31 12 2019 - Stałość ceny do 31 12 2019 po podpisaniu umowy współpracy. Proszę potwierdzić. (0)
11 Pierwsza dostawa (wg. ilości w zapytaniu) do 21 03 2019r., po złożenia zamówienia do 28 02 2019r. Kolejne na wywłoanie w termieni 7-21 dni. - Pierwsza dostawa (wg. ilości w zapytaniu) do 21 03 2019r., po złożenia zamówienia do 28 02 2019r. Kolejne na wywłoanie w termieni 7-21 dni. Proszę potwierdzić. (0)
12 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
13 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
14 Pakowanie : - Pakowanie w kartonach na paletach Euro. Jeden asortyment na jednej palecie. Proszę podać dane logistyczne: tj. ile ilość sztuk danego produktu mieści się w kartonie, jego wymiary, waga oraz ile takich kartonów mieści się na palecie EURO (ile szt. kartonów na warstwie i ile warstw. Proszę o informacje. (0)
15 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić gotowość podpisania takiego porozumienia jeżeli będzie taka konieczność. (0)
16 Próbki - Proszę potwierdzić możliwość dostarczenia bezpłatnych próbek produktów na życzenie na adres siedziby ITM POLSKA: Proszę potwierdzić. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1447