Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji prokjektowo- kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonanie i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. "Przebudowa budynku przy ul. Braterstwa Narodów 65 w zakresie p-poz."

Justyna Terpiłowska
Urząd Miejski w Kwidzynie Oddział: Zespół ds. Rozwoju Miasta i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 12-02-2019 11:12:00
Składania : 22-02-2019 10:00:00
Otwarcia : 22-02-2019 10:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 UWAGA!!!

Dołączono załącznik PROJEKT- Dokumentacja projektowa


Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla inwestycji pn. ”Przebudowa budynku przy ul. Braterstwa Narodów 65 w zakresie p-poż.”

1. W ramach zamówienia należy wykonać:

a)     Aktualizację ekspertyzy technicznej stanu ochrony przeciwpożarowej dla budynku przedszkola Jedyneczka,

b)      Dokumentację projektowo-kosztorysową uwzględniającą wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynku przedszkola,

c)     Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę,

d)     Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 

Dla budynku przedszkola sporządzona została Ekspertyza techniczna ( Załącznik nr 1)zatwierdzona przez  PKW PSP postanowieniem WZ.5595.320.4.2017.PW z dnia 15 lutego 2018 r(Załącznik n 2). Część prac ujętych w ww. postanowieniu została zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej (Załącznik PROJEKT) . Dodatkowo KP PSP Decyzją PZ.051.7.14.2017 z dnia 13 sierpnia 2018 r. nakazał wypełnienie 2 obowiązków dotyczących kondygnacji poddasza (Załącznik nr 3). Decyzja PPIS z dnia 20 grudnia 2017 r.stanowi załącznik nr 4. Z uwagi na fakt, że Zamawiający rezygnuje z użytkowania pomieszczeń na poddaszu należy przeanalizować zakres wykonanych prac ujętych w dokumentacji projektowej, zapisów Ekspertyzy technicznej oraz decyzji i postanowień Straży pożarnej w celu wykonania dokumentacji technicznej uwzględniającej wszelkie niezbędne prace dostosowujące obiekt do przepisów ochrony przeciwpożarowej. Zaktualizowana ekspertyza techniczna musi być zatwierdzona przez PKW PSP i na jej podstawie należy wykonać dokumentację projektowo- kosztorysową dostosowującą obiekt do przepisów przeciwpożarowych wraz z ostateczną decyzją pozwolenia na budowę.  

2. Termin realizacji zamówienia: Do określenia przez oferenta

Pożądany termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz potwierdzeniem złożenia wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę nie później niż 20.05.2019r.

3. Okres gwarancji: uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji poprawności wykonania dokumentacji projektowej wygasają w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót realizowanych na podstawie tej dokumentacji.

4. Warunki płatności:Rozliczenie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. Faktura końcowa będzie wystawiona po odbiorze przez Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę. Wypłata należności za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi z konta Zamawiającego przelewem niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14-dni, licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. Koszty i opłaty związane z uzgodnieniami dokumentacji projektowej, uzyskaniem danych lub warunków technicznych, a także koszty wizyt roboczych, delegacji i innych obciążają Wykonawcę.

 5. Inne istotne warunki zamówienia:

a)     Zamówienie obejmuje wykonanie:

·       Aktualizacje ekspertyzy technicznej,

·       sporządzenie projektów budowlanych w formie papierowej (7 egz.) oraz w formie elektronicznej,

·       sporządzenie projektów wykonawczych branżowych – w formie papierowej (7 egz.) i formie elektronicznej

·       przedmiaru robót - w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej, 

·       kosztorysu inwestorskiego- w formie papierowej (2 egz.) oraz w formie elektronicznej,

·       specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w formie papierowej (4 egz.) oraz w formie elektronicznej,

·       informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (7 egz.),

·       uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, decyzji, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia /zgłoszenia robót budowlanych,

·       Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę.

 Uwaga: Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentacji projektowej do akceptacji przed złożeniem wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę.

 b)     Na wskazanym terenie obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego „Mylna- Podgórna”.

c)     Budynek przedszkola przy ul. Braterstwa Narodów 65 wpisany jest do rejestru zabytków wraz z otaczającą go działką

d)     Dokumentację projektową,przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne, należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym(Dz. U. 2004 r. Nr 130,poz.1389) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2004 r.Nr 202, poz.2072 z późn. zmianami).

e)     Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pod kątem zakresu opracowania objętego zamówieniem.

f)      Formę elektroniczną dokumentacji należy zapisać w formacie PDF oraz w formatach plików źródłowych(np.doc,.docx,.xls,.xlsx,.kst,.dwg, itp.).

g)     Wykonawca na bieżąco będzie uzgadniał z Zamawiającym wszystkie proponowane rozwiązania materiałowo-funkcyjne.

6. Kryterium oceny ofert –  cena90%, Termin wykonania 10%  - a w szczególnych wypadkach  również inne kryteria, m.in. wiedza i doświadczenie Wykonawcy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 1.pdf pdf 3903.57 2019-02-12 11:12:00 Postępowanie
Załacznik nr 3.pdf pdf 598.32 2019-02-12 11:12:00 Postępowanie
Załacznik nr 4.pdf pdf 984.29 2019-02-12 11:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 4995.51 2019-02-12 11:12:00 Postępowanie
Umowa - wykonanie projektu.docx docx 33.97 2019-02-12 11:12:00 Postępowanie
PROJEKT.pdf pdf 13709.68 2019-02-19 08:52:44 Postępowanie

Komunikaty

2019-02-19 09:01 Justyna Terpiłowska Informuję, że do postępowania została dołączona dokumentacja projektowa robót wykonanych oraz została wydłużony termin składania ofert do dnia 22.02.2019 r. do godz. 10:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2891 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 90% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 10% przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 465