Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-02-2019 14:38:00 |
Składania : | 12-02-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 12-02-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Wymagania i specyfikacja
1 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA przedmiotem zamówienia jest wykonaniei dostawa podświetlanego LOGO dla Oddziału Prewencji Policji w Łodzi.
2 INNE WARUNKI I POSTANOWIENIA-
Dokładnyopis przedmiotu zamówienia.
Logotypprzestrzenny o szer 130 cm. Montowany na dystansie od ściany 4-5 cm. Zpodświetleniem LED tworząc efekt „hallo”, instalacja elektryczna montowana odtyłu, tło logotypu frezowane CNC z dibondu – biały połysk, gwiazda nadrukowanana płycie w technologii UV, element granatowy z tarczą frezowany z dibondu imontowany przestrzennie, detale wycinane laserowo z białej plexi, napisydookoła wycinane laserowo z czarnej plexi montowane przestrzennie, napis OPPwraz z ramką wycinany z plexi białejmontowany przestrzennie-wszelkiekoszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy leżą po stronieWykonawcy- rozliczenie za wykonaną dostawę nastąpi na podstawie wystawionejprzez Wykonawcę faktury VAT.- termin płatności faktury wynosi 30 dni od datydostarczenia faktury wystawionej na KomendaWojewódzka Policji w Łodzi 91-048 Łódź ul. Lutomierska 108/112 NIP726-000-44-58.Gwarancja nawykonane LOGO min. 24 m-ce- dostawcaponosi wszelką odpowiedzialność za szkody powstałe w trakcie wykonania usługizleconej przez Zamawiającego.Dostawa OddziałyPrewencji Policji w Łodzi ul. Pienista71 -Zamawiający wymaga przesłania/dostarczenia wraz z fakturą podpisanegooświadczenia z pkt.73
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: termin realizacji zamówienia do 08marca 2019 r.
4. DODATKOWE INFORMACJE: Dodatkowych informacji p. AndrzejSzmajda tel. Kom. 607-617-097 Zamawiający zastrzega sobie prawa doniezrealizowania zamówienia bez podania przyczyn4. KLAUZULA NR .1Zgodnie z wymaganiamiRozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danychosobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)informuję Pana/Panią o tym, wjaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Łodzi przetwarza Pana/Pani daneosobowe:1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant WojewódzkiPolicji z siedzibą przy ul.Lutomierskiej 108/112 w Łodzi, kod 91-048. 2. Dane kontaktowe InspektoraOchrony Danych (IOD) – e-mail:iod@ld.policja.gov.pl3. Dane osobowe, zwane dalej„danymi”, przetwarzane są w celu : a. wykonania obowiązku prawnego ciążącego naAdministratorze w zakresie realizacji postępowania o udzielenie przedmiotowegozamówienia prowadzonego w trybie postępowanie na Platformie Zakupowej.(podstawą przetwarzania jest art.6 ust. 1 lit. c RODO). b. w przypadku wyboruPana/Pani oferty, w celu wykonania warunków umowy zawartej z KomendantemWojewódzkim Policji bądź jego przedstawicielem prawnym lub podjęcie działań naPana/Pani żądanie przed jej zawarciem. (podstawą przetwarzania jest art. 6 ust.1 lit. b RODO)4. Obowiązek podania przez Pana/Panią danych osobowychbezpośrednio Pana/Pani dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Prawo zamówień publicznych. Konsekwencje niepodaniaokreślonych danych wynikają z ww.ustawy.27 lipca5. W związku z przetwarzaniemPana/Pani danych osobowych, przysługuje Panu/Pani prawo do: a. dostępu dotreści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane daneosobowe nie mogą ujawniać informacji niejawnych, ani naruszać tajemnic prawniechronionych, do których zachowania zobowiązany jest Komendant WojewódzkiPolicji w Łodzi ;b. sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c. ograniczeniaprzetwarzania danych, na podstawie art. 18 RODO – jeżeli kwestionuje Pan/Paniprawidłowość przetwarzanych danych, uważa, że są przetwarzane niezgodnie zprawem bądź sprzeciwia się ich przetwarzaniu ale nie zgadza się na ichusunięcie;6. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez KomendantaWojewódzkiego Policji w Łodzi Pana/Pani danych osobowych narusza przepisy RODO,przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu OchronyDanych Osobowych. 7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania - zgodnie zustawą Prawo zamówień publicznych, oraz inne jednostki Policji w celu izakresie koniecznym do realizacji umowy.8. Pana/Pani dane osobowe będąprzetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej ielektronicznej na podstawie przepisów prawa dotyczących zamówień publicznychoraz archiwizacji, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, tj.przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a wprzypadku wybrania Pani/Pana oferty i podpisania umowy, dane przechowywane będąprzez okres obowiązywania umowy, a po tym czasieprzez czas określony wprzepisach ustawy o narodowym zasobie archiwalnym iarchiwach. Sposóbkwalifikowania spraw oraz czas ich przechowywania określa Jednolity RzeczowyWykaz Akt Policji stanowiący załącznik do Zarządzenia nr 93Ministra Spraw Wewnętrznychi Administracji z dnia 17 grudnia 2007 roku9. Dane nie podlegajązautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Wykonawcy składającyofertę muszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być w treści składanejoferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/winnym dokumencie, który składają w postępowaniu Wykonawcy składający ofertęmuszą złożyć niniejsze oświadczenie, może to być wtreści składanejoferty/wycenie/formularzu cenowym/w formularzu poprzez platformę zakupową/winnym dokumencie, który składają w postępowaniu7. OŚWIADCZENIE Oświadczam, że:•dane osobowe przekazane w ofercie oraz załącznikach są przetwarzane i udostępnioneZamawiającemu zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679• wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lubart. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lubpośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wniniejszym postępowaniu /W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danychosobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączeniestosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treścioświadczenia np. przez jego wykreślenie/• przyjmuje do wiadomości i akceptujezapisy klauzuli informacyjnej zawartej w warunkach postępowania.
Komunikaty