Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 08-02-2019 07:55:00 |
Placing offers : | 13-02-2019 07:42:00 |
Offers opening : | 13-02-2019 08:00:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu informujemy o zapytaniu ofertowym na zakup IBRIGHT FL1000 SMARTSTART realizowanego na podstawie art. 4d ust. 1 pkt. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 ze zm.).
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel: 618546873
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-02-11 13:38 | Marcin Baraniak |
1. "
W
§2
wzoru
umowy
Zamawiający
zapisał:
„Gwarancja obejmuje: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do funkcjonowania.“ Uprzejmie prosimy o korektę w/w zapisu tak by brzmiał: „Gwarancja obejmuje: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzenia, naprawę, wymianę części zamiennych, materiałów i elementów zużywalnych wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich przeglądów gwarancyjnych. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie usługi serwisowej przekazać Zamawiającemu urządzenie w stanie pełnej gotowości do funkcjonowania.“ Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisów umowy "2. W §2 wzoru umowy Zamawiający zapisał: „1.7. Termin podjęcia naprawy urządzenia wyznacza się na maksymalnie 2 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. 1.8. Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 5 dni liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce. 1.9. Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 14 dni od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce to jest od otrzymania na piśmie bądź faxem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować” Czy Wykonawca wyrazi zgodę na zmianę tego zapisu tak by brzmiał: „1.7. Termin podjęcia naprawy urządzenia wyznacza się na maksymalnie 5 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. 1.8. Naprawa gwarancyjna musi być wykonana w terminie – maksymalnie 10 dni roboczych liczonych od chwili powzięcia wiadomości o awarii lub usterce. 1.9. Maksymalny czas usunięcia awarii lub usterki u Zamawiającego w przypadku, gdy zaistnieje konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy nie może przekroczyć 20 dni roboczych od powzięcia wiadomości o zaistniałej awarii usterce to jest od otrzymania na piśmie bądź faxem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie zamontowanego urządzenia. Okoliczność w postaci ewentualnej konieczności sprowadzenia części zamiennych z zagranicy Wykonawca będzie zobowiązany udokumentować" Tak, Zamawiający wyraża zgodę na zmianę zapisów umowy |
Announcements