- Strona główna
- Postępowanie ID 196314
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Przeglądy elektryczne budynków Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze 0801-ILN.213.7.2019.1
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Galińska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2019-02-21 13:59:00
-
Składania2019-03-11 07:00:00
-
Otwarcie ofert2019-03-11 07:05:00
-
Tryb
-
Rodzaj-
Wymagania i specyfikacja
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na usługę dot. przeglądów elektrycznych budynków Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze, na terenie woj. lubuskiego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków przewidzianych na realizację zadania.
Postępowanie obejmuje:
1) dla 18 lokalizacji – jeden przegląd 5-letni instalacji elektrycznej i piorunochronnej,
2) dla 1 lokalizacji – jeden przegląd okresowy
3) dla 26 lokalizacji – jeden przegląd Głównego wyłącznika prądu.
UWAGA: Pozycja 11. Dla budynku magazynowego nr 2 o pow. 2.155,45 m2 - cena powinna zawierać przegląd okresowy w I półroczu oraz przegląd 5 letni w II półroczu, Gwp wyceniany jest w odrębnej pozycji.
Wykonawca zobowiązuje się do terminowego powiadomienia Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego dla Powiatu Słubickiego o wykonanych przeglądach budynku magazynowego nr 2, mieszczącego się w Rzepinie, ul. Zachodnia 1 oraz przekazania Zamawiającemu kserokopii powiadomienia.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: nie później niż do 30.11.2019 r.
- posiadanie uprawnień w zakresie realizacji przedmiotu umowy
- protokoły zostaną przekazane w formie papierowej oraz elektronicznej PDF
W przypadku pytań:
- w zakresie przedmiotu zamówienia, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2019-02-25
11:58:58
|
Katarzyna Galińska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowane - błąd w formularzu ofertowym |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?