Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej za zamknięte okresy rozliczeniowe.

Marek Wiśniewski
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2019 13:54:32
Składania : 31-01-2019 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej przez Komunikację Miejską – Płock Sp. z o. o. dalej „Spółka” lub „KMP” na podstawie umowy Nr 172/PT-III/Z/1972/2016z dnia 2 grudnia 2016r. o świadczenie na rzecz Gminy – Miasto Płock usługi w zakresie administrowania Strefą Płatnego Parkowania za okres od dnia 26 października 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. W ramach przeprowadzonego audytu Rekompensaty, Wykonawca zbada poziom wypłaconej Rekompensaty należnej KMP z tytułu Usług Powierzonych w danym roku ustalonej w drodze weryfikacji rzeczywistych Kosztów i Przychodów wygenerowanych przez KMP w związku ze świadczeniem Usługi w danym roku kalendarzowym, przy uwzględnieniu Rozsądnego Zysku dla KMP, zgodnie z zasadami określonymi w ww. Umowie, po przez ocenę i analizę pod względem ich celowości, zasadności i uzasadnionej wysokości w stosunku do zakresu wyświadczonych usług. Na podstawie przeprowadzonej analizy Wykonawca opracuje dla Zamawiającego w formie opracowania pisemnego „Raport” który zostanie sporządzony za zamknięte okresy rozliczeniowe, tj.: I okres rozliczeniowy od 26.10.2016 r. do 31.12.2016 r., II okres rozliczeniowy od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., III okres rozliczeniowy od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

Do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie poniższych warunków:Zrealizował w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 1 audyt rekompensaty ex-post(za okresy wykonane). Do oferty należy załączyć referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające spełnienie podanych warunków.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa dot. przeprowadzenia audytu Rekompensaty za administrowanie Strefą Płatnego Parkowania.odt odt 34.21 2019-01-25 13:54:32 Postępowanie
192249- protokół (raport) wyboru ofert.xlsx xlsx 25.94 2019-02-20 09:10:12 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-20 09:12 Marek Wiśniewski ID 192249 - protokół (raport) wyboru ofert - na przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej za zamknięte okresy rozliczeniowe.

192249- protokół (ra [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa w zakresie ekspertyzy i analizy Należy podać cenę za całość wykonania usługi 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30. dnia, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Doświadczenie Wykonawcy - Do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie poniższych warunków: Zrealizował w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 1 audyt rekompensaty ex-post (za okresy wykonane). Do oferty należy załączyć referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające spełnienie podanych warunków. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698