Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 25-01-2019 13:54:32 |
Składania : | 31-01-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej przez Komunikację Miejską – Płock Sp. z o. o. dalej „Spółka” lub „KMP” na podstawie umowy Nr 172/PT-III/Z/1972/2016z dnia 2 grudnia 2016r. o świadczenie na rzecz Gminy – Miasto Płock usługi w zakresie administrowania Strefą Płatnego Parkowania za okres od dnia 26 października 2016 r. do 31 grudnia 2018 r. W ramach przeprowadzonego audytu Rekompensaty, Wykonawca zbada poziom wypłaconej Rekompensaty należnej KMP z tytułu Usług Powierzonych w danym roku ustalonej w drodze weryfikacji rzeczywistych Kosztów i Przychodów wygenerowanych przez KMP w związku ze świadczeniem Usługi w danym roku kalendarzowym, przy uwzględnieniu Rozsądnego Zysku dla KMP, zgodnie z zasadami określonymi w ww. Umowie, po przez ocenę i analizę pod względem ich celowości, zasadności i uzasadnionej wysokości w stosunku do zakresu wyświadczonych usług. Na podstawie przeprowadzonej analizy Wykonawca opracuje dla Zamawiającego w formie opracowania pisemnego „Raport” który zostanie sporządzony za zamknięte okresy rozliczeniowe, tj.: I okres rozliczeniowy od 26.10.2016 r. do 31.12.2016 r., II okres rozliczeniowy od 01.01.2017 r. do 31.12.2017 r., III okres rozliczeniowy od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
Do oferty należy załączyć dokumenty poświadczające spełnienie poniższych warunków:Zrealizował w okresie ostatnich 2 lat, co najmniej 1 audyt rekompensaty ex-post(za okresy wykonane). Do oferty należy załączyć referencje, protokoły odbioru lub inne dokumenty poświadczające spełnienie podanych warunków.
2019-02-20 09:12 | Marek Wiśniewski | ID 192249 - protokół (raport) wyboru ofert - na przeprowadzenie audytu Rekompensaty uzyskanej za zamknięte okresy rozliczeniowe. |
Komunikaty