Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa mebli dla nowego Ośrodka Opiekuńczo – Wychowawczego dla CZĘŚCI III - Meble do salonu, pokoju wychowawców i wychowanków

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2019 11:21:35
Składania : 06-02-2019 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

WZP.271.2.6.2019.DR

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym o wartości do 30.000 euro

ZAMAWIAJĄCY-Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1,09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia publicznego na:Dostawę mebli dla nowego Ośrodka Opiekuńczo – Wychowawczego dla CZĘŚCI III w ramach realizacji projektu pn.: „Mój dom – Moje Miejsce”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata2014-2020 oraz mebli biurowych dla Wydziału Funduszy Europejskich

CZĘŚĆ III – Meble do salonu, pokoju wychowawców i wychowanków

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 3) oraz wzór umowy (zał. nr 4).

II.Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty stanowiącej Załącznik nr 1, do której należy, w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.

III.Kryterium oceny ofert-cena 100%

IV.W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.

V.W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnienia lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

VI.W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

VII.Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

VIII.Ogłoszenie,a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.

IX.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

X.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i pisemnej.

XI.W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

XII.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V, VI.

XIII.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:Dominika Rucińska Wydział Zamówień Publicznych 24 367 15 77 przetargi@plock.eu

W załączeniu przekazujemy:

1.Formularz oferty- załącznik nr 1

2.Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3

4.Wzór umowy - załącznik nr 4

5.RODO- załącznik nr 5

Uwaga!Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty zał. 1.doc doc 116 2019-01-25 11:21:35 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia zał 2.pdf pdf 125.7 2019-01-25 11:21:35 Postępowanie
RODO- zał. 5.pdf pdf 100.12 2019-01-25 11:21:35 Postępowanie
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - CZĘŚĆ 3 zał. 2.pdf pdf 392.94 2019-01-25 11:21:35 Postępowanie
wzór umowy zał. 4.pdf pdf 139.83 2019-01-25 11:21:35 Postępowanie
Formularz oferty zał. 1.doc doc 116 2019-01-25 11:21:35 Kryterium
NOWY WZÓR UMOWY - CZĘŚĆ 3.doc doc 138.5 2019-01-29 11:02:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-08 11:32 Dominika Rucińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Do Zamawiającego, w terminie składania ofert tj. do 06.02.2019 r. do godz. 12.00, wpłynęło 7 ofert:
Oferta 1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa cena brutto 151.652,85 zł
Oferta 2.„DRZEWIARZ-BIS” Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno cena brutto 47.391,90 zł
Oferta 3. PHU DOMAR Lech Dejnecki Sp. J., ul. Chopina 57/1, 09-400 Płock cena brutto 51.540,46 zł
Oferta 4. F.H.U.ANEX Wiesław Stanuszek, ul. Braci Żmudów 35B, 33-100 Tarnów cena brutto 71.721,30 zł
Oferta 5. „KARIAN” Sp.j., Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin cena brutto 45.786,75 zł
Oferta 6. P.P.H.U. AS POMORZANKA Andrzej Szarmach, ul. Prusa 7, 83-220 Skórcz cena brutto 46.153,29 zł
Oferta 7. Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy „JAWOR” Zbigniew Świadek, Linowiec 22, 83-200 Stargard Gdański cena brutto 63.812,40 zł

Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez „KARIAN” Sp.j., Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin z ceną brutto 45.786,75 zł, oferta spełnia warunki udziału postawione w ogłoszeniu o zamówieniu.
2019-02-04 08:59 Anna Koperska Zamawiający Gmina Miasto Płock przesuwa termin składania ofert do dnia 06.02.2019 r. do godz. 12:00.

Zamawiający przypomina o możliwości edycji złożonych już ofert i dokonania stosownych zmian (jeśli istnieje taka konieczność).
2019-01-30 12:07 Anna Grumanowska Poniżej zamieszczamy pytania jakie wpłynęły do Zamawiającego w związku z ogłoszeniem oraz odpowiedzi:

Pytanie 1.
„W części nr III- dostawa mebli do salonu, pokoju wychowawców i wychowanków w opisie przedmiotu zamówienia w spisie widnieje w pkt. 1 kanapa w ilości 2 szt. Dalej w specyfikacji szczegółowej oraz na formularzu oferty liczba sztuk tej samej kanapy jest określona jako 1. Czy mamy wycenić 1 szt. tej kanapy tak jak jest zapisane w formularzu ofertowym?”

Odpowiedź:
Zamawiający pod szczegółowym opisem zamówienia zbiorczo wymienił rodzajowo tożsame meble i ich ilości jakie znajdują się w zamówieniu. W tabelach znajdują się szczegółowe opisy zamówienia. W ramach części III występują 2 kanapy tj. kanapa z poz. 1 oraz kanapa z poz. 20., co znajduje także swoje odzwierciedlenie w formularzu oferty. Oferent wycenia zatem w formularzu ofertowym 1 sztukę szafy w poz. 1 oraz 1 sztukę szafy w poz. 20.

Pytanie 2.
„Mam kolejne pytania odnośnie postępowania - część III
1) Poz. nr 4 - komoda. Czy komoda ma być podzielona na 3 równe części (szafka, szuflady, szafka). Jeśli nie, proszę podać wymiary poszczególnych części.
2) Poz. nr 5 - komoda z witryną. Jak wyżej. Czy część z szufladami ma być takiej samej szerokości jak szafka z witryną?
3) Poz. 9 - tapczan. Proszę podać wysokość zagłówka. Czy tapczan ma posiadać wyłącznie jeden szczyt (zagłówek, bez przynóża) czy dwa szczyty (zagłówek i przynóże)?
4) Poz. 13 - krzesło obrotowe - czy określenie "regulowana wysokość" dotyczy podłokietników czy siedziska?
5) Poz. 23 i 24 - szafy z drzwiami przesuwnymi. Proszę o podanie mniejszych zakresów dotyczących szerokości bądź wysokości szaf. Np. szafa z pozycji 23 o szerokości 180 cm będzie dużo droższa niż ta o szerokości 120 cm. Wykonawca nie wie, który wariant brać pod uwagę przy wycenie.”

Odpowiedź:
Ad 1 Komoda ma być podzielona na 3 równe części.
Ad 2 Część z szufladami ma być takiej samej szerokości jak szafka z witryną
Ad 3 Tapczan powinien posiadać jeden szczyt (zagłówek) – wys. zagłówka 60 cm
Ad 4 Regulowana wysokość dotyczy siedziska.
Ad 5 Szafa z poz. 23 preferowana szerokość 120 cm, szafa z poz. 24 preferowana szerokość 80 cm.




2019-01-29 11:03 Anna Grumanowska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że dokonuje następujących zmian we wzorze umowy.
Nowe brzmienie otrzymują:

§ 2
ust.1.Wykonawca ustali z Dyrektorem Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Płocku (ul. Ignacego Mościckiego 27, 09-409 Płock) ostateczne kolory mebli (dla których kolory nie zostały ustalone w opisie przedmiotu zamówienia) w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy. Ostateczna decyzja koloru mebli należy do Zamawiającego.

§ 3
ust.1. Wykonawca deklaruje gotowość dostawy (w tym wykonania i montażu) przedmiotu zamówienia w okresie 18.02.2019 r.-15.03.2019 r., przy czym:
ust.1 lit d) Przewidywany termin realizacji zamówienia to 18.02.2019 r. -15.03.2019 r. Termin ten może ulec zmianie tj. wydłużeniu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,

Zamawiający informuje, że Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przed dokonaniem niniejszej zmiany mają możliwość edytowania ofert i dokonania zmian - jeśli istnieje taka konieczność.

NOWY WZÓR UMOWY - CZ [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Meble do salonu, pokoju wychowawców i wychowanków należy podać cenę zgodną z formularzem ofertowym 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Formularz oferty zał [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wzór umowy - akceptacja warunków umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 563