Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawę mebli dla nowego Ośrodka Opiekuńczo – Wychowawczego dla CZĘŚCI II-Pozostałe meble kuchenne

Dominika Rucińska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 25-01-2019 11:08:11
Składania : 06-02-2019 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

WZP.271.2.6.2019.DR

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym o wartości do 30.000 euro

ZAMAWIAJĄCY-Gmina-Miasto Płock z siedzibą Stary Rynek 1,09-400 Płock zaprasza do składania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia publicznego na:Dostawę mebli dla nowego Ośrodka Opiekuńczo – Wychowawczego dla CZĘŚCI II w ramach realizacji projektu pn.: „Mój dom – Moje Miejsce”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata2014-2020 oraz mebli biurowych dla Wydziału Funduszy Europejskich

CZĘŚĆ II – Pozostałe meble kuchenne

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 2), szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał.nr 3) oraz wzór umowy (zał. nr 4).

II.Oferta winna zawierać dane jak w załączonym formularzu oferty stanowiącej Załącznik nr 1, do której należy, w przypadku reprezentowania oferenta przez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę.

III.Kryterium oceny ofert-cena 100%

IV.W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.

V.W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnienia lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.

VI.W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

VII.Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

VIII.Ogłoszenie,a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.

IX.Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.

X.Postępowanie wszczęte na podstawie niniejszego ogłoszenia prowadzi się z zachowaniem formy elektronicznej i pisemnej.

XI.W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

XII.Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V, VI.

XIII.Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:Dominika Rucińska Wydział Zamówień Publicznych 24 367 15 77,e-mail przetargi@plock.eu

W załączeniu przekazujemy:

1.Formularz oferty- załącznik nr 1

2.Opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 2

3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- załącznik nr 3

4.Wzór umowy - załącznik nr 4

5.RODO- załącznik nr 5

Uwaga!Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz oferty zał. 1.doc doc 86.5 2019-01-25 11:08:11 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia zał 2.pdf pdf 125.7 2019-01-25 11:08:11 Postępowanie
RODO- zał 5.pdf pdf 100.09 2019-01-25 11:08:11 Postępowanie
szczególowy opis przedmiotu zamówienia- CZĘŚĆ 2 zał. 3.pdf pdf 350.27 2019-01-25 11:08:11 Postępowanie
wzór umowy zał. 4.pdf pdf 139.83 2019-01-25 11:08:11 Postępowanie
Formularz oferty zał. 1.doc doc 86.5 2019-01-25 11:08:11 Kryterium
NOWY WZÓR UMOWY - CZĘŚĆ 2.doc doc 138.5 2019-01-29 11:12:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-02-08 11:28 Dominika Rucińska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Do Zamawiającego, w terminie składania ofert tj. do 06.02.2019 r. do godz. 12.00, wpłynęły 4 oferty:
Oferta 1. TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa cena brutto 50.304,54 zł
Oferta 2. PHU DOMAR Lech Dejnecki Sp. J., ul. Chopina 57/1, 09-400 Płock cena brutto 10.699,82 zł
Oferta 3. „DRZEWIARZ-BIS” Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno cena brutto 8.979,00 zł
Oferta 4. P-W WIRD cena brutto 18.450,00 zł
Za najkorzystniejszą uznano ofertę złożoną przez „DRZEWIARZ-BIS” Sp. z o.o., ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a, 87-600 Lipno z ceną brutto 8.979,00 zł, oferta spełnia warunki udziału postawione w ogłoszeniu o zamówieniu.
2019-02-04 08:58 Anna Koperska Zamawiający Gmina Miasto Płock przesuwa termin składania ofert do dnia 06.02.2019 r. do godz. 12:00.

Zamawiający przypomina o możliwości edycji złożonych już ofert i dokonania stosownych zmian (jeśli istnieje taka konieczność).
2019-01-29 11:12 Anna Grumanowska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, że dokonuje następujących zmian we wzorze umowy.
Nowe brzmienie otrzymują:
§ 2
ust.1. Wykonawca ustali z Dyrektorem Ośrodka Opiekuńczo - Wychowawczego w Płocku (ul. Ignacego Mościckiego 27, 09-409 Płock) ostateczne kolory mebli (dla których kolory nie zostały ustalone w opisie przedmiotu zamówienia) w terminie do 2 dni od dnia podpisania umowy. Ostateczna decyzja koloru mebli należy do Zamawiającego.
§ 3
ust.1.Wykonawca deklaruje gotowość dostawy (w tym wykonania i montażu) przedmiotu zamówienia w okresie 18.02.2019 r.- 15.03.2019 r., przy czym:
ust.1 lit. d) Przewidywany termin realizacji zamówienia to 18.02.2019 r. -15.03.2019 r. Termin ten może ulec zmianie tj. wydłużeniu, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego,

Zamawiający informuje, że Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu przed dokonaniem niniejszej zmiany mają możliwość edytowania ofert i dokonania zmian - jeśli istnieje taka konieczność.

NOWY WZÓR UMOWY - CZ [...].doc

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pozostałe meble kuchenne należy podać cenę zgodną z formularzem ofertowym 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Formularz oferty zał [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wzór umowy - akceptacja warunków umowy (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 557