Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2019 14:22:34 |
Składania : | 24-01-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na sukcesywną dostawę do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie artykułów biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 1.
Artykuły biurowe dostarczane będą dosiedziby Zamawiającego tj.: sekretariat, I piętro budynku Urzędu Miejskiegoprzy ul. Granitowej 2 w Szklarskiej Porębie, w terminie do 3 dni od datyzłożenia zamówienia.
Zakup artykułów biurowychnastępować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie zjednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej,faksowej, mailowej lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego.
Zamówione artykuły biurowepowinny być dostarczone do Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniachfabrycznych.
Termin ważności artykułów(przydatności do użycia) musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostarczeniado siedziby Zamawiającego.Wprzypadku dostarczenia artykułów biurowych niezgodnych z warunkami zamówieniaZamawiający zastrzega sobie prawo reklamacji, która powinna być zrealizowana wciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest wymienićwadliwy asortyment na nowy, wolny od wad.
Zaoferowana cena musizawierać ceny wszystkich wymienionych w załączniku nr 1 artykułów zuwzględnieniem podanych ilości.
Cena ofertowa zostanie zamieszczona w umowie nawykonanie przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie realizowane będzie na podstawiefaktur, wystawianych na podstawie każdorazowego zamówienia składanego przezZamawiającego.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: w okresie od podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 r.;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Dodatkowe informacje:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego.
Zamawiający zastrzega sobie, że ilości artykułówwskazane w załączniku Nr 1 do niniejszego zapytania są ilościami szacunkowymi,służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyborunajkorzystniejszej oferty.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 075 75 47 708.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-01-24 14:26 | Ewa Bartosik |
Dzień
dobry, W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia pn: "Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2019 r." informuję,że najkorzystniejszą ofertę złożyła: Firma Handlowa CDN Paweł Rurak Weronika Rurak sp.jawna. Dziękuję za udział w postępowaniu. Ewa Bartosik |
2019-01-15 15:03 | Ewa Bartosik |
Dzień
dobry, informuję że w dniu 15 stycznia 2019 r. o godzinie 15:00 wprowadzono zmiany w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego na realizacje zadania pn. "Dostawa artykułów biurowych do Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie w 2019 r.". zmiany dot. pozycji nr 6 i 8. Poprawiono również błąd związany z sumowaniem wszystkich pozycji. z poważaniem Marcin Juralewicz Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie |
Komunikaty