Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-01-2019 13:46:43 |
Składania : | 23-01-2019 15:00:00 |
Otwarcia : | 24-01-2019 08:00:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Termin, ilość uczestników, posiłki:
a) termin: 27-29 maja 2019 r., godz. przyjazdu 15.00, godz. wyjazdu 15.00,
b) ilość uczestników: minimum 45, maksymalnie 53 osoby (39 - 45 dzieci),
uczniowie klas V-VI szkół podstawowych z opiekunami,
c) czas trwania: 2 doby (3 dni, 2 noclegi),
d) posiłki dla 1 osoby: 2 śniadania, 2 obiadokolacje, 1 obiad w dniu wyjazdu,
dodatkowo: kiełbasa (śląska wieprzowa, min. 86% mięsa, waga min. 90 g.) z dodatkami (bułka duża,
musztarda, ketchup) na ognisko,
suchy prowiant na drogę powrotną: 2 duże bułki z serem żółtym i wędliną,owoc, baton,
woda niegazowana 1 litr.
2. Wymagania dotyczące obiektu i warunków zakwaterowania:
a) ośrodek powinien posiadać najwyżej 100 miejsc,
b) zakwaterowanie całej grupy wyłącznie w jednym budynku,
c) pokoje dla dzieci maksymalnie 4 osobowe,pokoje dla kadry 2-3 osobowe plus pokój dla kierowcy, wszystkie pokoje z łazienkami i wc, wszystkie osoby powinny spać na pojedynczych łóżkach,
d) stołówka z wystarczająca liczbą miejsc dla całej grupy, dostępna na miejscu,
e) świetlica, w której można prowadzić zajęcia z całą grupą, dostępna na miejscu,
f) możliwość korzystania ze sprzętu CD,
g) obiekt powinien być położony w bezpiecznej odległości od głównych dróg,
h) teren przy obiekcie powinien być ogrodzony.
Wykonawca powinien bezwzględnie dysponować obiektem, który spełnia wszystkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, ochrony środowiska oraz warunki higieniczno-sanitarne określone w odpowiednich przepisach o ochronie przeciwpożarowej, ochronie środowiska i Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
3. Wymagania dotyczące wyżywienia:
a) wszystkie posiłki muszą być posiłkami pełnowartościowymi, zgodnie z technologią żywienia człowieka, powinny zostać przygotowane zgodnie z zasadami higieny i obowiązującymi przepisami sanitarnymi,
b) świadczenie usług żywienia odbywać powinno się zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. 2017 poz. 149 t.j.).
4. Miejsce zakwaterowania: Karpacz – położenie ośrodka dowolne w granicach miasta.
5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
– 55100000-1 usługi hotelarskie
– 55240000-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
II. Wymagane dokumenty.
1. Aktualny wpis do CEIDG lub KRS (skan załączony do oferty).
2. Wypełniony formularz ofertowy, wg załączonego wzoru, dołączony do oferty.
3. Aktualna opinia potwierdzająca spełnienie wymagań ochrony przeciwpożarowej wydana przez właściwego komendanta Państwowej Straży Pożarnej (skan załączony do oferty).
III. Sposób i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać wyłącznie za pomocą platformy zakupowej w terminie do dnia 23 stycznia 2019 r., do godz. 15.00.
2. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
IV. Istotne warunki, które będą zawarte w umowie.
1. Termin pobytu grupy ustala się na dni 27-29 maja 2019 r., godzina przyjazdu 15.00, godzina wyjazdu 15.00.
2. Płatność nastąpi po wykonaniu zadania, przelewem, w terminie do 14 dni po przedłożeniu faktury, za datę zapłaty uważa się datę wpływu na rachunek wykonawcy.
3. Płatność wg faktycznej ilości uczestników, ale nie mniej niż 45 osób.
4. Kara umowna w kwocie 5.000,00 zł w przypadku odstąpienia przez wykonawcę od umowy z przyczyn niezależnych od zamawiającego.
V. Wybór oferty.
1. Przy wyborze będą brane pod uwagę tylko oferty spełniające wszystkie wymagania, w tym miejsce zakwaterowania i termin.
2. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena ogólna (za cały pobyt) brutto za jedną osobę.
VI. Inne informacje.
1. Tryb udzielania zamówienia zgodnie z art.4 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 t.j.).
2. Umowa zostanie podpisana do dnia 22 lutego 2019 r.
3. Ewentualne dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 068 4751105 – Pełnomocnik Burmistrza ds. Uzależnień Robert Brzóska.
Komunikaty