Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-01-2019 10:38:19 |
Składania : | 16-01-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-01-2019 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Dolnośląskiego Centrum Onkologii we Wrocławiu informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na:
-dostawę programu komputerowego służącego doautomatycznego pobierania danych z Systemu Obsługi Kart Diagnostyki i LeczeniaOnkologicznego NFZd (DiLO),
-dostawę programu komputerowego do przygotowywaniazestawień realizacji kontraktu z systemu Portal świadczeniodawcy NFZ,
-dostawę modułu raportowego, serwis i aktualizacje dostarczonego oprogramowania, usługizwiązane z opracowaniem analiz i raportów.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Warunki uczestnictwa:
• Wykonawcapowinien być producentem oferowanych rozwiązań informatycznych,
• Oferowanysystem do pobierania i analizy kart DiLO powinien być uruchomiony w minimumjednym szpitalu,
• Oferowanysystem pozyskiwania informacji z systemów NFZ powinien być uruchomiony wminimum jednym szpitalu,
• Składający ofertę musi realizować usługianaliz danych w min. jednym szpitalu realizującym kontrakt z NFZ o wartościminimum 100 mln zł w skali roku,
• Składający ofertę musi realizować minimumjedną usługę wiązania danych pochodzących z NFZ (Portalu Świadczeniodawcy) zdanymi generowanymi systemów informatycznych szpitala.
• Wymagana gwarancja: do 31.12.2019 r.
• Terminwykonania przedmiotu zamówienia: do31.12.2019 r.
OPIS SPOSOBUPRZYGOTOWANIA OFERTYWykonawcapowinien złożyć ofertę na załączniku nr 3 ,,Formularz oferty” do zapytania.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofertczęściowych
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2019-01-17 14:27 | Alicja Jasek | Protokół udzielenia zamówienia |
2019-01-14 09:32 | Alicja Jasek | Odpowiedzi na pytania oraz poprawiony projekt umowy |
Komunikaty