W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usługi odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów, które są generowane w UDT Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29 według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
Informujemy,że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy. Przewidywany okres umowy od dnia podpisania umowy (przewidywany I kwartał) do 31.12.2019 r.
- Wynagrodzenie w formie comiesięcznej opłaty ryczałtowej.
- Realizacja usługi będzie odbywać się sukcesywnie i zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
- Zamówienia będą realizowane na podstawie mailowego zlecenia zawierającego dane z treścią odpadów do wywozu.
- Wykonawca na własny koszt zabezpieczy zamykane pojemniki do przygotowania ładunku do transportu, pojemniki będą podstawiane wymiennie do Działu Badań Laboratoryjnych na czas pomiędzy odbiorami; w tym min. 2 pojemniki na kółkach (1 100 l – do uzgodnienia) na tworzywa sztuczne, mogące pomieścić długie elementy (do 1,5 m).
- Wykonawca zabezpieczy specjalistyczne pojemniki (kanistry) do gromadzenia chemikaliów oraz płynnych odpadów, a także pojemnik na świetlówki (cena pojemników wliczona w usługę).
- Koszt transportu po stronie Wykonawcy – odbiór w UDT Dział Badań Laboratoryjnych przy ul. Małeckiego 29 w Poznaniu.
- Wykonawca może zlecić odbiór odpadów również z innej lokalizacji na terenie miasta Poznań.
- Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów generowanych w UDT Dział Badań Laboratoryjnych Poznań wykazanych w załączonej tabeli.
- Przy odbiorze odpadów Wykonawca powinien potwierdzić Kartę Przekazania Odpadów oraz wystawić oznakowany swoim logo Dowód Odbioru, w którym wyszczególniona będzie ilość i rodzaj odpadów.
- Do oferty Wykonawca załączy dokumenty uprawniające go do transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych.
- Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Termin płatności: 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej pod względem formalnym i rachunkowym faktury.
- Ważność oferty do 31.03.2019 r.
- Kryteria oceny ofert: cena.
Szacunkowa wartość zamówienia na cały okres trwania umowy wyliczona zostanie na podstawie Państwa oferty.
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres anna.kaczmarek@udt.gov.pl.
-kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą.
Informacja o RODO:
- Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
- Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego IDI 181995 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 664-103-801.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty