Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie usługi odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwiania odpadów UDT Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu.

Hanna Paluszkiewicz
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Termin:
Zamieszczenia : 13-12-2018 12:37:41
Składania : 18-12-2018 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonanie usługi odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów, które są generowane w UDT Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu przy ul. Małeckiego 29 według załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.

Informujemy,że przewidujemy możliwość przeprowadzenia drugiego etapu niniejszego postępowania (negocjacje), w formie aukcji zniżkowej lub zapytania ofertowego. Zastrzegamy,że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

  1. Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej umowy. Przewidywany okres umowy od  dnia podpisania umowy (przewidywany I kwartał) do 31.12.2019 r.
  2. Wynagrodzenie w formie comiesięcznej opłaty ryczałtowej.
  3. Realizacja usługi będzie odbywać się sukcesywnie i zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
  4. Zamówienia będą realizowane na podstawie mailowego zlecenia zawierającego dane z treścią odpadów do wywozu.
  5. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy zamykane pojemniki do przygotowania ładunku do transportu, pojemniki będą podstawiane wymiennie do Działu Badań Laboratoryjnych na czas pomiędzy odbiorami; w tym min. 2 pojemniki na kółkach (1 100 l – do uzgodnienia) na tworzywa sztuczne, mogące pomieścić długie elementy (do 1,5 m).
  6. Wykonawca zabezpieczy specjalistyczne pojemniki (kanistry) do gromadzenia chemikaliów oraz płynnych odpadów, a także pojemnik na świetlówki (cena pojemników wliczona w usługę).
  7. Koszt transportu po stronie Wykonawcy – odbiór w UDT Dział Badań Laboratoryjnych przy ul. Małeckiego 29 w Poznaniu.
  8. Wykonawca może zlecić odbiór odpadów również z innej lokalizacji na terenie miasta Poznań.
  9. Wykonawca powinien posiadać wszelkie uprawnienia do transportu, składowania  i unieszkodliwienia odpadów generowanych w UDT Dział Badań Laboratoryjnych Poznań wykazanych w załączonej tabeli.
  10. Przy odbiorze odpadów Wykonawca powinien potwierdzić Kartę Przekazania Odpadów oraz wystawić oznakowany swoim logo Dowód Odbioru, w którym wyszczególniona będzie ilość i rodzaj odpadów.
  11. Do oferty Wykonawca załączy dokumenty uprawniające go do transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych.
  12. Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  13. Termin płatności: 21 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej pod względem formalnym i rachunkowym faktury.
  14. Ważność oferty do 31.03.2019 r.
  15. Kryteria oceny ofert: cena.

Szacunkowa wartość zamówienia na cały okres trwania umowy wyliczona zostanie na podstawie Państwa oferty. 

Ewentualne pytania prosimy kierować na adres anna.kaczmarek@udt.gov.pl.

 -kontakt: proszę o wpisaniu w pole “Mój komentarz do oferty” kontaktowego numeru telefonu. Informujemy również, że jest to miejsce na informacje dodatkowe związane z ofertą. 


Informacja o RODO:

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że: 
  •  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353, 
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego IDI 181995 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego; 
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan: 

−  na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;  

−  na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

−  na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;  

−  prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

−  w związku z art. 17 ust. 3lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

−  prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

−  na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


 W przypadku pytań: 

 - technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 664-103-801. 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

 Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
20180104_092809_resized.jpg jpg 115.7 2018-12-13 12:37:41 Postępowanie
20180104_093501_resized.jpg jpg 125.64 2018-12-13 12:37:41 Postępowanie
20180104_093537_resized.jpg jpg 109.57 2018-12-13 12:37:41 Postępowanie
20180104_093556_resized.jpg jpg 120.2 2018-12-13 12:37:41 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.docx docx 18.57 2018-12-13 12:37:41 Postępowanie
załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE RODO.docx docx 18.39 2018-12-13 12:37:41 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa odbioru, transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów generowanych w UDT Dział Badań Laboratoryjnych w Poznaniu Prosimy o podanie ryczałtowego, miesięcznego kosztu wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego. Umowa zostanie zawarta od dnia podpisania umowy (przewidywany I kwartał) do dn. 31.12.2019 r. 1 usługa Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0276 PLN, EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „nie dotyczy”.

załącznik nr 2 - OŚW [...].docx

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
4 Pojemniki/kanistry - Zapewnienie i dostawa na koszt Wykonawcy, proszę potwierdzić. (0)
5 Transport - Po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić. (0)
6 Uprawnienia - Wykonawca posiada dokumenty uprawniające do transportu, składowania i unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych, proszę potwierdzić (0)
7 Ważność oferty - do 31.03.2019 r., proszę potwierdzić (0)
8 Płatność - Czy podlega split payment (przelew na rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy czy konto firmowe?), proszę o informację (0)
9 Dokumenty - Wystawianie po stronie Wykonawcy: kart przekazania odpadów, dowodów odbioru, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 241