Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2018 13:56:19 |
Składania : | 18-12-2018 09:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Czyszczenie i konserwacja przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach Gminy Wronki w 2019 r.
2. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje czyszczenie przewodów dymowych, spalinowych i wentylacyjnych w budynkach użyteczności publicznej i mieszkalnych, których wykaz stanowią załącznik nr 2 i 3 do niniejszego ogłoszenia.
Częstotliwość czyszczenia przewodów kominowych określają przepisy rozporządzenia MSWiA z dnia 07.06.2010 r. w sprawie ochrony p.poż. budynków innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109, poz. 719) oraz ustawy z dnia 24.08.1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2018 r. poz. 620 ze zm.):
1) przewodów dymowych - 4 razy w roku
2) przewodów spalinowych - 2 razy w roku
3) przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku
Wykonawca przyjmuje obowiązek dokonania raz w roku jednorazowej kontroli przewodów kominowych (dymowych, spalinowych,wentylacyjnych) zakończonych protokołem oceny technicznej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.).
Wykonawca zobowiązuje się do potwierdzenia każdorazowo wykonanych prac w każdym budynku gminnym przez co najmniej jednego najemcę i załączać te potwierdzenia do wystawionej faktury.
3. Kryteria oceny ofert i ich procentowa wartość: najniższa cena ogółem w zł brutto: 100% = 100 pkt.
4.Imię i nazwisko pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:Jan Kwaśny, tel. nr: 67 25 49 516, adres e-mail: j.kwasny@wronki.pl
5.Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) dzień: 18 grudnia 2018r.
b) godzina: 09:00
6.Termin związania ofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7.Termin wykonania zamówienia: od dnia 2 stycznia 2019 r. do dnia 31 grudnia 2019r.
8. Okres gwarancji: 12 miesięcy
9.Warunki płatności:
Rozliczanie za wykonane usługi odbywać się będzie za pomocą faktur częściowych, płatnych w ciągu14 dni licząc od dnia dostarczenia prawidłowo sporządzonej faktury VAT Zamawiającemu. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
10.Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Cenę ofertową obejmującą całość zamówienia, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty, stanowi cena ogółem w złotych brutto za poszczególne części zamówienia.
2) Zsumowanie cen jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym ma na celu porównanie złożonych ofert przez Wykonawców.
3) Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonywanie przedmiotu umowy ustalane będzie według stawek jednostkowych wynikających z formularza ofertowego.
4) Oferta powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu oraz wszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
5) Stawki jednostkowe nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.
6) Zamawiający przewiduje tylko jedną cenę za oferowany przedmiot zamówienia
11. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
3) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszego ogłoszenia
12. Informacje dodatkowe:
1) Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
2) Oferty, które złożone zostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie, nie będą brane pod uwagę przy dokonywaniu oceny złożonych ofert.
Załączniki:
1) Formularz ofertowy.
2) Wykaz budynków użyteczności publicznej i mieszkalnych.
3) Wykaz świetlic wiejskich.
4) Zestawienie ilości przewodów.
5) Projekt umowy
6) Obowiązek informacyjny RODO
7) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art 13 lub art 14 RODO
2018-12-28 15:11 | Anita Krupa | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
Komunikaty