Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE Dotyczące zamówień o wartości szacunkowej do 30 000 euro: Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w roku 2019.

Magdalena Miś
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Referat Inwestycji Miejskich i Gospodarki Komunalnej
Termin:
Zamieszczenia : 03-12-2018 13:22:18
Składania : 10-12-2018 13:30:00
Otwarcia : 10-12-2018 13:35:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 1.   Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na:Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w roku 2019.         

Elementy oświetlenia ulicznego:

- 1185 punktów świetlnych, w tym: 1023 oprawy sodowe,162 opraw LED, 

- 31 sztuk punktów zapalnych (sterowania),

- do 300 sztuk elementów iluminacji świątecznych. 

1.1. Zakres prac planowanych czyli czynności niezbędne do utrzymania funkcjonalności sieci oświetleniowej obejmuje:

1)    Pełnienie dozoru technicznego nad rządzeniami i liniami oświetleniowymi,

2)    Dokonywanie oględzin oświetleniowych,

3)    Przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, urządzeń aparatury zasilającej,pomiarowej i sterowniczej, pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, w tym prowadzenie książek obiektów,

4)    Pomiary skuteczności ochrony przeciwpożarowej,

5)    Kontrolę stanu i czasu świecenia w porze świecenia lamp,

6)    Utrzymanie właściwego stanu opraw oświetleniowych i ich elementów w stopniu nie powodującym powstania olśnienia,nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego i zmniejszenia żywotności źródeł światła,

7)    Montaż na słupach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikami,stanowiącymi materiał Zamawiającego,

8)    Utrzymanie właściwego stanu urządzeń oświetleniowych gwarantujących prawidłową, pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia,

9)     Ustawienie i regulacja przekaźników zmierzchowych (czas pomiędzy załączeniem pierwszego, a ostatniego obwodu nie może być dłuższy niż piętnaście (15) minut,

10)  Wykonanie przeglądu stanu istniejącego oświetlenia minimum raz (1) na dwa tygodnie,

11)  Konserwację szafek i tablic rozdzielczych,

12)  Czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,

13)  Prostowanie pochylonych słupów i wysięgników,

14)  Malowanie słupów oświetleniowych farbą do metalu oraz w dolnej części farbą zabezpieczającą przed zniszczeniem (20 szt. w trakcie trwania porozumienia),

15) Przedłożenie raz (1) w miesiącu - na podstawie księgi przyjętych zgłoszeń i ich  napraw, dzienników przeglądów, protokołów z przeprowadzonych badań i pomiarów, raportu z:

a)    wykonanych czynności konserwacyjnych,

b)    usuniętych awarii obwodów oświetlenia ulicznego,

c)    napraw nieczynnych punktów oświetleniowych,

16)  Utylizacja zdemontowanych urządzeń oświetlenia oraz źródeł światła zgodnie zobowiązującymi przepisami w zależności od klasyfikacji odpadów,

17)  Wykonywanie przycinki/prześwietleń drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych według potrzeb oraz na wniosek Zamawiającego,

18)  Prowadzenie na bieżąco, niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych takich jak: dzienniki przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów,

19)  Prowadzenie na bieżąco, wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia ulicznego i przekazanie je jZamawiającemu na koniec trwania Umowy,

20)  Wykonywanie pozostałych, innych nie opisanychrobót występujących podczas konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego,

21)  Elementy oświetlenia świątecznego:

a)    przegląd elementów oświetlenia świątecznego,

b)    wymianę niesprawnych lub uszkodzonych elementów oświetlenia świątecznego – dotyczy oświetlenia świątecznego będącego własnością gminy, utrzymywanie elementów oświetlenia świątecznego w stanie sprawności,

c)    zainstalowanie elementów oświetlenia świątecznego - w miejscach i terminach wskazanych przez Zamawiającego,

d)    demontaż w terminie wskazanym przez Zamawiającego, elementów oświetlenia świątecznego,

e)    elementy oświetlenia świątecznego przechowywane będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 

1.2. Zakres prac awaryjnych obejmuje:

1)    Usuwanie awarii obwodu oświetlenia ulicznego w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty wystąpienia awarii,

2)    Naprawę nieczynnego punktu świetlnego w ciągu trzech (3) dni roboczych od daty wystąpienia awarii,

3)    Usuwanie awarii lub powstałego zagrożenia oraz wykonywanie zabezpieczeń w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa osób trzecich i ruchu drogowego w trybie natychmiastowym,

4)    Naprawę uszkodzonych styków,połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpieczników, końcówek kabli,5)    Wymianę uszkodzonych bezpieczników,styczników, żarówek itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego,

6)    Lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych,

7)    Ustalanie przyczyn awarii oświetlenia oraz realizacja naprawy usterek,

8)    Wymiana latarni uszkodzonych w wyniku kolizji samochodowych, aktów wandalizmu lub bądź koniecznych do odbudowy ze względu na stan techniczny, wskazanych przez Zamawiającego (materiał zapewni Zamawiający), 

1.3. Wszystkie materiały użyte do konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego zapewnia Wykonawca we własnym zakresie, z wyłączeniem pkt. 1.2. ppkt 8. 

2.   Termin realizacji:

Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego usług stanowiących przedmiot umowy od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od 01.01.2019r. do 31.12.2019r.

3. Warunek udziału w postępowaniu:

3.1.  Wiedza i doświadczenie - Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają prawo do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia  oraz dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.2.  Poświadczenie o dysponowanym doświadczeniu(wymagany okres 3 lat doświadczenia w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,co najmniej trzech (3) konserwacji oświetlenia ulicznego. Poświadczenie należy dołączyć do składanej oferty.

3.3.  Potencjał kadrowy – wykazać minimum dwie osoby, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia do prac pod napięciem (PPN) przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych, posiadające świadectwo kwalifikacji E, 1 osobę posiadająca świadectwo kwalifikacji D wraz z załączeniem kserokopii dokumentów (w świadectwie kwalifikacji wpis sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego).

3.4.  Potencjał techniczny – dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w tym szczególnie: pojazdem z podnośnikiem.

3.5.  Sytuacja ekonomiczna i finansowa – opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 120 000,00 zł.Kopię polisy należy dołączyć do oferty.  

4.Sposób rozliczeń:Wszelkie rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia dokonywane będą w PLN.   

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WZÓR UMOWY utrzymanie oświetlenia na 2019.pdf pdf 615.49 2018-12-03 13:22:18 Postępowanie
Odpowiedź na pytania 07.12.2018.pdf pdf 499.05 2018-12-07 14:30:55 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-12-07 14:31 Magdalena Miś W dniu 06.12.2018r. wpłynęły pytania dotyczące zapytania ofertowego : Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w roku 2019" z dnia 03.12.2018r. W załączniku zawarte są odpowiedzi.

Odpowiedź na pytania [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Konserwacja i utrzymanie oświetlenia ulicznego w Szklarskiej Porębie w roku 2019. Wynagrodzenie ryczałtowe za cały okres wykonywania usługi 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2812 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - od 01.01.2019 do 31.12.2019 (0)
4 Wiedza i doswiadczenie - Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają prawo do wykonywania działalności w zakresie przedmiotu zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez złożenie oświadczenia oraz dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Poświadczenie o dysponowanym doświadczeniu - wymagany okres 3 lat doświadczenia w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego, Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech (3) konserwacji oświetlenia ulicznego. Poświadczenie należy dołączyć do składanej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Potencjał kadrowy - wykazać minimum dwie osoby, w tym 2 osoby posiadające uprawnienia do prac pod napięciem (PPN) przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych, posiadające świadectwo kwalifikacji E, 1 osobę posiadająca świadectwo kwalifikacji D wraz z załączeniem kserokopii dokumentów (w świadectwie kwalifikacji wpis sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Potencjał techniczny - dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w tym szczególnie: pojazdem z podnośnikiem (0)
8 Sytuacja ekonomiczna i finansowa - opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 120 000,00 zł. Kopię polisy należy dołączyć do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 873