Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.106.2018 Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +. Część I –„Meble” Część II – „Sprzęt RTV AGD” Część III – „Pozostałe” Część IV – „Rehabilitacja”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2018 14:38:19
Składania : 04-12-2018 12:00:00
Otwarcia : 04-12-2018 12:10:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

 Znak sprawy : ZP.270.106.2018  

  ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTYUtworzenielub wyposażenie dziennego domu Senior +.

 CzęśćI –„Meble” 

 CzęśćII – „Sprzęt RTV AGD” 

 CzęśćIII – „Pozostałe” 

 CzęśćIV – „Rehabilitacja” 

 o  wartości poniżej 30 000 euro(nazwa i rodzaj zamówienia) 

 I.      Nazwa i adresZamawiającego:        Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze       

 II.    Opis przedmiotu zamówienia:  

 Utworzenielub wyposażenie dziennego domu Senior +. 

 CzęśćI –„Meble”

 CzęśćII – „Sprzęt RTV AGD” 

 CzęśćIII – „Pozostałe” 

 CzęśćIV – „Rehabilitacja”

  Dostawa niezbędnego sprzętui wyposażenia do Dziennego Domu Senior + dofinansowanegow ramach Programu Wieloletniego „Senior +” pn. „Utworzenie lub wyposażenieDziennego Domu Senior +.”  

  Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy  lub czteryczęścispośród opisanych niżej(może złożyć jedną, dwie, trzy  lub czteryofertyczęściowe). 

 Ilekroć w jest mowa o ofercie,należy przez to rozumieć także ofertę częściową.

 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : 

  CzęśćI – „Meble” 

 1.Stoły 11 szt.Stół - blat z płyty meblowej grubośćmin  18 mm. Długość  od 100 cm do 120 cm. Szerokość od  60 cm do 75 cm. Kolor: olcha 

 2. Stoliki 3 szt.Materiał: płyta meblowa grubość min  18 mm Wymiary: Długość: min  55 cm Szerokość: min 55 cm Wysokość: min  45 cm Kolor: olcha  

 3.Krzesła  38 szt.Miękkie, tapicerowane, zmywalnesiedzisko i oparcie. Metalowa konstrukcja ramy. Siedzenia bez podłokietników.Wysokość  krzesła  ok 82 cm. Szerokość krzesła ok 54,5 cm.Głębokość siedziska ok  42,5 cm. Wysokośćsiedziska ok. 47 cm. 

 4.Regał 6 szt.Materiał: płyta meblowa grubość min  18 mm Wysokość: 147 cm. Szerokość 112 cmGłębokość: 39 cm. Z półkami w kształcie kwadratów o wymiarach ok 33,6 cm na33,6 cm Kolor: olcha 

 5.Szafa 1 szt. Materiał: płyta meblowa grubość min  18 mm. Szerokość: ok 80 cm. Głębokość: ok 30cm. Wysokość: ok. 202 cm. kolor: olcha. W komplecie 5 półek,  z czego 2-3 półki za drzwiczkami.     

6.    meble kuchenne 1 zestaw 

 Szafka dolna stojąca, szerokość 60 cm, z szufladami, 1 sztuka. Szafka dolna stojąca z zlewozmywakiem, szerokość 60 cm, pod spodem miejsce na kosz na śmieci, 1 sztuka. Szafka dolna stojąca z 2 półkami w środku, zamykana na drzwi, szerokość 60 cm, 2 sztuki. Głębokość szafek dolnych: 60 cm.Wysokość szafek dolnych z blatem: 85-86 cm. Szafka wisząca z 2 półkami w środku, zamykana na  drzwi, szerokość 60 cm, głębokość: 30 cm, 2 sztuki. Przestrzeń pomiędzy szafkami dolnymi igórnymi (wiszącymi) osłonić materiałem odpornym na zabrudzenia i działaniezwiązków chemicznych używanych w kuchni. 

 7. Biurko 4 szt. 

 Kolor: olcha. Materiał: płyta meblowagrubość min  18 mm. Szerokość ok 151 cm.Głębokość: ok 65 cm. Wysokość: ok 73 cm 

 8. Biurko 1 szt. Kolor: olcha. Materiał: płyta meblowagrubość min  18 mm. Szerokość ok 151 cm.Głębokość: ok 65 cm. Wysokość: ok 73 cm, w zestawie 1 x deska klawiatura wysuwana,    

 9. Krzesło biurowe 2  szt.Krzesło obrotowe na kółkach. Szerokość:ok 59 cm. Głębokość: ok 65 cm. Kolor: czarny.  

 10. Fotele 4 szt.Szerokość: ok 67 cm. Głębokość: ok 85cm. Wysokość: ok 96 cm. Zmywalne, tapicerowane siedzisko i oparcie.  

 11. Fotele 3 szt.Szerokość: ok 73 cm. Głębokość: ok 74cm. Wysokość: ok 70 cm. Tkanina: włóknina polipropylenowa 

 12. Leżanka 1 szt. Trzypozycyjna regulacja poziomu oparcia,funkcja spania, obicie z tkaniny poliestrowej, materac sprężynowo -piankowy.Długość: max 177 cm. Szerokość: max 85 cm  

 13.Łóżko 5 szt. Łóżko drewniane sosnowe 90x200 (wymiarpod materac) ze stelażem elastycznym + materac sprężynowo – piankowy 90x200.   

 14. Szafki zamykane 3 szt.Szafki do szatni zamykane na klucz .Wymiar jednej szafki ok 30 cm x 103 cm (szer. x wys.) Fronty lakierowane  

 15. Ławki 1 szt.Konstrukcja stalowa spawana. Siedziskodrewniane min 3 krotnie lakierowane. Wysokość: ok 46 cm. Długość: ok 100 cm  

 16.Leżanka lekarska 1 szt.Konstrukcja: metalowa. Leżanka pokrytaskajem. Leżanka dwuczęściowa z regulowanym kątem nachylenia wezgłowia. Wym. ok182cm  x 50 cm x 55 cm 

 17. Metalowa szafka zamykana 1 szt.Metalowa szafka lekarska z przeszklonymidrzwiami i półkami. Uchwyt drzwiowy z zamkiem zabezpieczającym, ryglującymdrzwi w dwóch punktach. Dolna półka szafy zabudowana drzwiami metalowymi.Wymiary ok  80 cm x 43,5 cm x 180 cm 


 CzęśćII – „Sprzęt RTV AGD” 

  1.Tablica magnetyczna 1 szt.Wymiary 150 cm x100 cm. Powierzchnialakierowana. Kolor powierzchni: biała sucho ścierna. Rama aluminiowa 

  2.TV telewizor 1 szt. Rozdzielczość: 3840 x 2160. Przekątnaekranu: od 46,0" do 52,0". Typ matrycy: Ultra HD LED. Smart TV

  3.Projektor 1 szt. Rozdzielczość 1080p (1920x1080). Maks.wielkość obrazu 300". Min. wielkość obrazu 60". Moc głośników 2W  

 4. Czajnik elektryczny 1 szt. Pojemność: 1,7 l. Typ grzałki: Płytowa(ukryta). Moc 2200 W. Napięcie zasilania / zasilacza- 230 V 

  5. Lodówka

 Rodzaj: dwudrzwiowa. Klasa energetyczna:A+. Położenie zamrażalnika: na dole. Rodzaj półek: szklane. Bezszronowa. Kolor:srebrny. Wymiary ok.: wys. 189 x szer. 59,6 x gł. 67,7 

 6. Kuchenka 1 szt. Rodzaj piekarnika: Elektryczny. Rodzajpłyty grzewczej: Ceramiczna. Szerokość [cm]: 60 Klasa energetyczna: A. Napięciezasilania: 400 V. Liczba pól grzewczych: 4  

 7.Zmywarka 1 szt. Pojemność: 14 kpl. Zużycie wody - cyklmax 6 litrów.  Klasa zmywania: A. Klasaenergetyczna : A++, koszyk na sztućce, wymiary ok.: szer. 60 x wys. 85 x gł.60, kolor: srebrny. 

 8. Komputer 2 szt.Ekran od 15,0 do  15,6 cala. Pamięć RAM  4 GB. Dysk 1000 GB . System operacyjny Windows10. Gwarancja 24 miesiące, standardowa 

 9. Pralka 1 szt.Klasa efektywności energetycznej  A++. Typ załadunku: od przodu. Maksymalneobroty wirowania   1000 obr/min. Wielkośćzaładunku   6 kg  

 10. Suszarka 1 szt.Suszarka stojąca. Grube aluminiowedruty. Długość linek: minimum 20 m. Wymiary rozłożonej: ok 174x57x91cm  

 11. Deska do prasowania 1 szt. Wymiary blatu (szer. x gł.) 114 cm x 34cm. Wysokość maksymalna (cm) 95 cm  

 12. Żelasko 1 szt.Rodzaj stopy: ceramiczna. Moc: 2200 W.Obowiązkowa funkcja tworzenia pary 

 13.Komputer 1  szt. 

 Ekran od 15,0 do  15,6 cala. Pamięć RAM   8 GB . Dysk 1000 GB. System operacyjnyWindows 10. 


CzęśćIII – „Pozostałe” 

  1.Garnki 5 szt. Garnki z pokrywkami: 1 sztuka: średnica: 16,0 cm / pojemność: 1,5 litra 1 sztuka: średnica: 20,0 cm / pojemność: 2,5 litra 1 sztuka: średnica: 24,0 cm / pojemność: 2,5 litra 1 sztuka: średnica: 24,0 cm / pojemność: 4,0 litra 1 sztuka: średnica: 24,0 cm / pojemność: 5,5 litraMateriał: szlachetna stal nierdzewna.Trójwarstwowe dno. Możliwość użycia na kuchence gazowej, elektrycznej,ceramicznej i indukcyjnej oraz w zmywarce. 

 2.Patelnie 2 szt. Średnica: 28 cm. Wskaźnik nagrzaniapatelni. Możliwość używania na kuchniach indukcyjnych. Powłoka wewnętrzna :nieprzywierająca. Powłoka zewnętrzna: nieprzywierająca 

 3. Zastawa stołowa 25 sztuk - talerz głęboki ok 22 cm, 25 sztuk- talerzyk ok  20 cm 25 sztuk talerz płytki  26 cm Możliwość używania w mikrofalówce orazzmywania w zmywarce. Materiał: kamionka, szkło lub porcelana. 

 4. Szklanki 25 szt.Materiał: szkło przezroczyste.Pojemność: max 250 ml. Ilość: 25 sztuk. Możliwość mycia w zmywarce 

  5. Kubki z uchem 25 szt.Materiał: kamionka lub porcelana.Pojemność:  max 310 ml. Ilość: 25 sztuk.Możliwość mycia w zmywarce 

 6. Sztućce 100 el. Widelec- 25 sztuk Łyżka - 25 sztuk Łyżeczka - 25 sztuk Nóż - 25 sztukMateriał: stal nierdzewna. Możliwośćmycia w zmywarce  

 7. Akcesoria kuchenne 

 Ścierki: rozmiar min  50cm x 65 cm, materiał: bawełna, 10 sztuk 

 Dzbanek na wodę, pojemność: 1,7 l, materiał: szkło, 2 sztuki 

 Miska, materiał: szkło, średnica ok 28 cm, 2 sztuka. 

 Obieraczka do warzyw, materiał: plastik, stal nierdzewna, 1 sztuka.

 Drewniana deska do krojenia, 45 cm x 28 cm, 2 sztuki. 

 Chochla do zupy, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka. 

 Wyciskacz do czosnku, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka. 

 Sitko/durszlak, średnica od 20 do 28 mm, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka. 

 Tarka do warzyw, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka. 

 Tłuczek do ziemniaków, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka.

 Tłuczek do mięsa, materiał: stal nierdzewna, guma syntetyczna (uchwyt), 1 sztuka. 

 Zestaw noży, materiał: ostrze ze stali szlachetnej, komplet.

 Nożyczki, materiał: część główna ze stali nierdzewnej, 1 sztuka. 

 Taca, średnica max 50 cm, 2 sztuki. 

 Trzepaczka, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka.

 Łyżka drewniana, materiał: drewno, 1 sztuka. 

 Cedzak, materiał: stal nierdzewna, 1 sztuka.

 Forma do pieczenia, materiał: stal nierdzewna, rozmiar: 40 cm x 32 cm, 1 sztuka

. Naczynie żaroodporne, materiał: kamionka, glazura, 1 sztuka.  


 8. Wózek na posiłki 1 szt. Długość: min 98 cm. Szerokość: min 57cm. Wysokość: min 86 cm. Materiał: stal nierdzewna. Kółka z blokadą. 


 9. Gry planszowe , książki 

 Domino klasyczne - 1 szt., 

 Zestaw do gry w kości / kubek 84 mm - 1szt

, Puzzle 500 elementów - 1szt,

 Halma (HG) Klasyczna gra planszowa, wykonana z drewna, 1szt, 

 szachy- 1szt, 

 Łamigłówki zapałczane (50 zagadek) - 1szt 

 Gra w okręty statki - 1szt 

 Zestaw 25 gier domino bierki warcaby chińczyk- 1szt,

 Gra słowna scrabble - 1szt

 Kolorowanki  relaksujące i antystresowe dla seniorów:(Relaksującakolorowanka - 2szt), (Antystresowa kolorowana - 2szt),

 Książka Poradnik

 - Porady zielarskie dotyczące kuracji na dolegliwości - 2szt 

 Książka dotycząca nauki języka angielskiego dla seniorów- 2szt 

 Przewodnik dla seniorów – książka dla seniorów i nie tylko- 1szt) 

 Książka o żartach i dowcipach dla seniorów-1szt

Poradniki dla seniorów, jak aktywnie spędzać czas (4 szt. różnych poradników)  

 10. Pościel i koce 

 Koc 4 szt. Rozmiary: min130 cm x 180 cm. materiał: minimum 50% wełny 

 Pościel 4 szt. Rozmiar: 160 cm x 200 cm. materiał: bawełna  

 CzęśćIV – „Rehabilitacja”   

 1.Drabinki gimnastyczne 3 szt.

 Drabinka gimnastyczna 2,2-3,0m szer. Ok90 cm pojedyncza. Materiał: drewno. W zestawie okucia potrzebne do zamontowaniadrabinki.  

 2. Piłka lekarska 5 szt. Piłka lekarska 2kg  

 3. Rower stacjonarny magnetyczny  rehabilitacyjny 2 szt.Rower treningowy do rehabilitacji,wyposażony w kierownicę, pedały z paskiem i wygodne siodełko fitnessowe. Pomiartętna przez czujnik tętna w uchwytach albo pas piersiowy. Wyświetlacz LCD. Instrukcjaobsługi w języku polskim. 

 4.Bieżnia 1 szt.Antypoślizgowy pas bieżny. Zakresprędkości: 1 - 13 km/h. Liczba poziomów nachylenia pasa bieżnego: 0 – 3.Automatyczna regulacja prędkości, możliwość składania bieżni, rolkitransportowe, zasilanie sieciowe 230V. Minimalne funkcje komputera: czas,prędkość, dystans, skan, kalorie, puls. Instrukcja obsługi w języku polskim. 

 5. Rotory 3 szt.Elektryczny rotor do ćwiczeń kończyndolnych i górnych. Z bezpiecznym zapięciem stóp, z uchwytem do treningu, zwielofunkcyjnym wyświetlaczem. Wyświetlacz komputera musi posiadać funkcje,min.: liczbę obrotów na minutę, całkowitą liczbę obrotów, czas treningu,spalone kalorie. Działanie dwukierunkowe. Instrukcja obsługi w języku polskim. 

  6. Materace do ćwiczeń 6 szt.Wymiary: 40 cm x 90 cm x 8 cm. Obszytetrwałą tkaniną PCV, podłoże antypoślizgowe. 


  7. Drobny sprzęt do ćwiczeń Piłka sensoryczna, średnica 28 cm. -2 szt. Trener równowagi, wymiary: 35 cm x 20 cm x 4 cm,

 - 1szt. Taśma do ćwiczeń oporowych -długość: 2,5 m - 1szt. Gymniastyc, stopień oporu od 1 do 10 kg -1 szt. Rzemień (Tubing) do ćwiczeń z sztywnym uchwytem z gąbki 1,4 m- 1 szt. Ringo sensoryczne - średnica 16 cm- 1 szt. 

 8. Ciśnieniomierz 1 szt.Dokładny manometr. Stetoskop wkomplecie. Etui do transportu. Obwód mankietu ok 22-23 cm. 


 Dostawę należy wykonać zgodnie zzałączonym zestawieniem. Dostarczone wyposażenie ma być zgodne lub orównoważnych parametrach.  Wykonawcaw wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane ztransportem, rozładunkiem rozmieszczeniem, ustawieniem, i montażem elementówwyposażenia meblowego własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi.  


 terminy wykonania zamówienia:    18.12.2018r. 

okresgwarancji: minimum  36 miesięcy 


 warunki  płatności : 

 a)    Za wykonane dostawy ustala się wynagrodzenieRyczałtowe Wykonawcy.

b)Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez           Zamawiającego, na podstawie pisemnegobezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez       obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionejfaktury.

 c)    Protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbiorukońcowego będą   stanowiły wyłączny dowódna należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak i całego przedmiotu umowy oraz wyłącznąpodstawę do wystawienia przez Wykonawcę           fakturczęściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych dostaw.

 d)   Za dostawy niewykonane lub dostawydodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody       Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. 

 e)    Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do7 dni od daty doręczenia Zamawiającemu     prawidłowowystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści.      Błędniewystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 7 –       dniowego terminu płatności liczonego oddnia dostarczenia prawidłowych dokumentów        rozliczeniowych. 

 f)    Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa siędzień obciążenia rachunku bankowego   Zamawiającego.


 3.     Warunki: 

 Proponowanewarunki udziału wykonawców w postępowaniu: 

 - Kryteria ocenyofert: 100 % cena, 

 - Formawynagrodzenia – ryczałtowe,

 - Wykonawcaudziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy, 

 Opis sposobuobliczenia ceny:Wykonawcapowinien: 

 - podać cenębrutto każdej pozycji oraz cenę jednostkową a następnie wszystkie pozycjezsumować      obliczając cenę oferty(brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług   (VAT).

 -  Wykonawca w cenę oferty powinien wkalkulowaćkoszty wynikające z usług dodatkowych   tj. transportu, rozładunku itp.-  Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenęryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości          zamówienia. 4.    Istotnepostanowienia umowne: 

 Pozainnymi obowiązkami wynikającymi z Umowy do obowiązków Wykonawcy należy: 

 4.1. Dostarczenie wyposażenia o parametrach zgodnychz wymaganiami określonymi w Zaproszeniu     dozłożenia oferty; 

 4.2. Transport wyposażenia na koszt i ryzykoWykonawcy do Zamawiającego 

 4.3. Terminowa realizacja przedmiotu umowy; 

 4.4  Zawiadomienie Zamawiającego o terminiedostawy; 

 4.5  Usunięcie wszelkich wad i usterekstwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru  przedmiotu umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji; 

 4.6  Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach,które mogą mieć wpływ na tok realizacji      zamówienia,jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do           współdziałania z Zamawiającym przyopracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających          zagrożeniom; 

 4.7  Pełnienie funkcji koordynacyjnych inadzorczych w stosunku do dostaw realizowanych przez        podwykonawców. 

 Załączniki do zapytania :           

    -  Druk oferty załącznik nr 1, 

 -  Szczegółowe zestawienie cen dla poszczególnychczęści zamówienia – załącznik nr 2, 


 III.  Formazłożenia oferty: Ofertę naformularzu należy złożyć w terminie do dnia 04.12.2018r do godziny 12:00 w formie:


 - pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Urząd Gminy Klucze ul.Partyzantów 1, 32-310 Klucze. 

 Lub: 

 - platformę zakupową. 

 Oferta  musi zostać opatrzona nazwą przedmiotuzamówienia oraz  pieczęcią firmowąWykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem: 

  „Utworzenie lubwyposażenie Dziennego Domu Senior +.”  

 CzęśćI –„Meble” 

 CzęśćII – „Sprzęt RTV AGD” 

 CzęśćIII – „Pozostałe” 

 CzęśćIV – „Rehabilitacja” 

 Uwaga:Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowegooznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych wniniejszym punkcie. W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty(Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu dozłożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego. 


 IV. Do ofertynależy załączyć: 

 -Druk oferty- wzór załącznik nr 1 , 

 -Wycenę jednostkową, ( na podstawie załącznika nr 2) 

 -Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,     


W przypadku pytań: 

 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Postępowanie
zestawienie cenowe dla poszczególnych części.xlsx xlsx 15.46 2018-11-29 14:38:19 Postępowanie
Treść zaproszenia.doc doc 83.5 2018-11-29 14:38:19 Postępowanie
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Przedmiot zamówienia
zestawienie cenowe dla poszczególnych części.xlsx xlsx 15.46 2018-11-29 14:38:19 Kryterium
Załącznik nr 1 druk oferty 106.doc doc 42.5 2018-11-29 14:38:19 Kryterium

Komunikaty

2018-12-04 14:31 Joanna Kujawa-Popowska ZP.270.106.2018

Dokumentacja z przeprowadzonego postępowania
o wartości nie przekraczającej równowartości 30 000 euro

zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 )

ustawy nie stosuje się.
1. W celu zamówienia


Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +.
Część I –„Meble”
Część II – „Sprzęt RTV AGD”
Część III – „Pozostałe”
Część IV – „Rehabilitacja”

które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną (*) przeprowadzono procedurę:

rozeznania rynku zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych w UG Klucze dla przedziału cenowego od 40000,00 zł do 30 000,00 euro netto.

1. Wartość szacunkowa zamówienia: 40 650,41 zł netto
2. Dla zamówienia poniżej 30 000 euro netto w dniu 29.11.2018 r. zaproszono do udziału
w postępowaniu niżej wymienionych Wykonawców:

1. PPUH MOLO Salon Meblowy filia 1, ul. Zawierciańska 2, 32-310 Klucze,

2. KAMAD Kamil Mielczarek, ul. Bartosza Głowackiego 23, 32-300 Olkusz

3. Firma Handlowo Usługowa „Krawczyk” Justyna Małecka 32-300 Olkusz, Osiek 215

4. . AZM Medical Curyło Spółka Jawna, al. Marszałka Ferdinanda Focha 33, 30-119 Kraków

5. BardoMed Sp. z o.o. ul. Pod Fortem 2F/lok.6, 31-302 Kraków,

6. Partner AGD RTV, Makuszyńskiego 18, 31-752 Kraków,

7. EURO-net Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa,

8. Zakład Informatyczny PasCom Krzysztof Perek, Krakowska 18, 32-300 Olkusz,

poprzez: zaproszenie do złożenia ofert , poprzez platformę zakupową , procedura otwarta i zamieszczenie na BIP Gminy Klucze,
które stanowią integralną część niniejszej dokumentacji(*)
W terminie do dnia 04.12.2018 r. do godziny 12:00 przedstawiono poniższe oferty:
W częściach Część I –„Meble”
Część III – „Pozostałe”
Nie zostały złożone oferty.
Część II – „Sprzęt RTV AGD”

Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena brutto
Uwagi
1. Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak spółka jawna
GORZESZÓW 19
58-404 Krzeszów 26 213 76 zł brutto Brak uwag

4.Wybrano ofertę:
Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak spółka jawna
GORZESZÓW 19
58-404 Krzeszów

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Cena jaką zaoferował Wykonawca mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma na realizację zamówienia. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego.

Część IV – „Rehabilitacja”

Lp. Nazwa i adres wykonawcy Cena brutto

1. Fizjo Active Bartosz Latos 8774,70 brutto Brak uwag
2 PHU Activ Medica Aldona Rawicka 6 800,24 zł brutto Gwarancja 24 miesiące ( wymagana 36 miesięcy)
3 KAL-SPORT HURTOWNIA SPORTOWA Al. Tadeusza Rejtana 8 35-310 Rzeszów Oferta po terminie data wpływu 04.12.2018r.godzina 13:07

4.Wybrano ofertę:

Fizjo Active Bartosz Latos
32-300 Olkusz ul. Marcina Bylicy 1/310

Uzasadnienie wyboru najkorzystniejszej oferty :

Cena jaką zaoferował Wykonawca mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma na realizację zamówienia. Oferta spełnia wymagania Zamawiającego.
2018-12-03 10:18 Joanna Kujawa-Popowska

W związku z otrzymanym dnia 03.12.2018r. pytaniem dotyczącym zadania:
Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +.
Część I –„Meble”
Część II – „Sprzęt RTV AGD”
Część III – „Pozostałe”
Część IV – „Rehabilitacja”
Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:

Ad.1 Garnki
- czy mają to być profesjonalne garnki gastronomiczne ze stalowymi pokrywami?
Odp. Nie muszą być profesjonalne garnki gastronomiczne pokrywki stalowe lub szklane.
- jaka tolerancja od podanych parametrów jest dopuszczalna?
Odp. +/- 5 cm średnicy i +/- 0.5 litra pojemności.
- garnka o średnicy 24 cm i pojemności 2,5 litrów nie ma. Prosimy o weryfikację zapisu.
Odp. o średnicy 20 cm i pojemności 2,5l.

Ad. 2 Patelnia
- co Zamawiający rozumie pod zapisem „ powłoka zewnętrzna : nieprzywierająca”?
Odp. Powłoka wewnętrzna: teflonowa lub ceramiczna. Zewnętrzna – tzn. łatwa do zmywania.

Ad. 7 Akcesoria kuchenne
- chochla do zupy : jaka minimalna pojemność chochli?
Odp. minimalna pojemność 100 ml.

- tarka do warzyw : ile stron?
Odp. 4 strony.

- zestaw noży : ile ma być noży? – czy mają być w bloku?
Odp. Minimum 4 szt. Tak w bloku.

- taca : jaki materiał?
Odp. Z polipropylenu

- łyżka drewniana : jaka minimalna długość?
Odp. Minimum 30 cm
- cedzak : jaka minimalna średnica?
Odp. Minimum 20 cm

- naczynie żaroodporne : jaka minimalna pojemność?
Odp. Minimum 2,5 l

Ad. 10 Pościel i koce

- koc : czy ma to być pled o podanych wymiarach ?
Odp. Tak koc lub pled wymiary +/- 10 cm
- pościel : z ilu części ma składać się pościel? - czy ma to być bawełna satynowa?
Odp. Pościel z trzech części Poszwa i dwie poszewki , materiał bawełna.
2018-12-03 10:17 Joanna Kujawa-Popowska
W związku z otrzymanym dnia 03.12.2018r. pytaniem dotyczącym zadania:
Utworzenie lub wyposażenie dziennego domu Senior +.
Część I –„Meble”
Część II – „Sprzęt RTV AGD”
Część III – „Pozostałe”
Część IV – „Rehabilitacja”
Zamawiający udziela następujących wyjaśnień:
Część IV- Rehabilitacja
p.6 Materace do ćwiczeń- czy na pewno takie wymiary 40 x 80 x 8 cm.
Odpowiedź . Zamawiający uaktualnia wymiary materaca : 80 cm x 180 cm x 5 cm. +/- 10 cm. Obszyte trwałą tkaniną PCV, podłoże antypoślizgowe.
6 szt.
p.7 Drobny sprzęt do ćwiczeń ; Gymniastyc, stopień oporu od 1 do 10 kg.
Odpowiedzi: Gymstick to sprzęt treningowy, na poprawę siły mięśni i stabilizację stawów przy wykorzystaniu połączenia ćwiczeń oporowych ze specjalnie opracowanym drążkiem.
Pięć stopni oporu, możliwością dopasowania siły i wyznaczonych celów użytkownika, (budowanie lepszej koordynacji i wyższej sprawności mięśniowej w obrębie wybranych grup).
Gymstick to innowacyjny przybór wykorzystywany w terapii, fitness i treningu sportowym. w 5 stopniach oporu:
od 1 do 10 kg

p.5 Retor .

Opis przedmiotu zamówienia otrzymuje brzmienia :
Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych i górnych. Z bezpiecznym zapięciem stóp, z uchwytem do treningu, z wielofunkcyjnym wyświetlaczem.
Wyświetlacz musi posiadać funkcje, min.: liczbę obrotów na minutę, całkowitą liczbę obrotów, czas treningu, spalone kalorie. Działanie dwukierunkowe. Instrukcja obsługi w języku polskim.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” Część I –„Meble” * zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia OFERTA CZĘŚCIOWA

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 dostawa - (0)
2 „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” Część II – „Sprzęt RTV AGD” * zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia OFERTA CZĘŚCIOWA

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 dostawa - (0)
3 „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” Część III – „Pozostałe” * zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia OFERTA CZĘŚCIOWA

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 dostawa - (0)
4 „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” „Utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu Senior +.” Część IV – „Rehabilitacja” * zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia OFERTA CZĘŚCIOWA

Załącznik nr 1 druk [...].doc

1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

zestawienie cenowe d [...].xlsx

Załącznik nr 1 druk [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 7 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - 18.12.2018 dla wszystkich części (0)
5 Gwarancja - min.36 miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 474