Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa profesionalnych środków myjących (ZP-947/2018_z2)

Wojciech Czekaj
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2018 14:11:50
Składania : 05-12-2018 09:05:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH

1) Zakupy Komendy Wojewódzkiej Policji wystawione na platformie zakupowej realizowane są wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
5) Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
6) KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7) Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
8) Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
9) Oferty składa się w cenie brutto.
10) Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
11) Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
12) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
13) W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
14) KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
15) W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
16) KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
17) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Oświadczam, ze zapewnię w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poz. 1986) spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym SIWZ nr ZP-947/2018 oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
koszty dostawy po stronie dostawcy/Wykonawcy
termin płatności 30 dni od otrzymania faktury

Oświadczam, że zawarty projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia tej umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
Gwarancja co najmniej 12 miesięcy, licząc od daty odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego.
Wykonawca złoży karty charakterystyki wraz z dostawą na oferowany asortyment , które muszą potwierdzać zastosowanie i parametry jakościowe zawarte w SIWZ
Realizacja dostawy do 20.12.2018. zgodnie z zawartą umową.
Nie dopuszcza się wysyłek firma kurierską , spedycyjną. Przy dostawie wymagana jest obecność przedstawiciela wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do magazynu Mundurowo-Żywnościowego KWP w Kielcach wraz z rozładunkiem.
Termin przydatności środków nie może być krótszy niż do dnia 31.12.2019r.
Cena jednostkowa brutto oferowanego asortymentu na fakturze musi być wyrażona w złotych z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający nie przewiduje zmian SIWZ dotyczących jednostek miary w jakich ma być dostarczony towar.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
platforma umowa_z2.doc doc 68.5 2018-11-29 14:11:50 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 1. Profesjonalne środki myjące Środek myjąco - pielęgnacyjny .Pozostawia na umytej podłodze związki powierzchniowo czynne i wysokomolekularne substancje pielęgnujące , które zostają wymienione na nowe podczas podczas każdego procesu czyszczenia .Dlatego też nie dochodzi do nawarstwiania się filmu pielęgnacyjnego. Wysycha nie pozostawiając smug i tworzy ochronny film antypoślizgowy. Zachowuje naturalny połysk powierzchni. Środek przyjazny dla skóry, posiada świeży zapach i nie zawiera mydła ani wosku. SKŁAD: Niejonowe związki powierzchniowo- czynne<5%-15% rozpuszczalne w wodzie rozpuszczalniki, substancje uzupełniające, barwniki, substancje zapachowe ( limonen, linalool, lilial) konserwanty ( methyl-/ methylchloroisothiazolinone). pH ( koncentratu) przy 20 stopniach C 4,5, pH ( roztworu roboczego ) ok. 7, gęstość względna przy 20 stopniach C 0,99 g/cm3 ZASTOSOWANIE : Do wszystkich wodoodpornych wykładzin podłogowych. Nadaje się przede wszystkim do powierzchni błyszczących pokrytych powłoką emulsji woskowej lub dyspersji polimerowej oraz do powierzchni z kamienia naturalnego i sztucznego. Opakowania o poj. 1 l.( np. KLARONET KONZENTRAT firmy KIEHL). 40 szt. - (0)
2 2. Profesjonalne środki myjące RO-3 MYDŁO W PŁYNIE pomarańczowe ROYAL Antybakteryjne mydło do mycia rąk i ciała. Dzięki zawartości gliceryny jest łagodny dla skóry, posiada dobre właściwości myjące. Zawiera: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cacamidopropyl Betaine, Cocamide DEA, Glycerin, Sodium Chloride, Citric Acid, Glycol Cetearate, Benzyl Alcohol, Methylparaben, Methylchloroisothiazolinone, 2-Bromo-2-nitropropane-1,3-diol, Parfum – Linalool, Limonene, Cl.15510. Opakowanie . 5 l 25 szt. - (0)
3 3. Profesjonalne środki myjące LUDWIK Płyn do mycia naczyń 1 L Skutecznie usuwa najsilniejsze zabrudzenia w każdej temperaturze wody, ciepłej i zimnej. Szczególnie nadaje się do powierzchni pokrytych tłuszczem. Zabezpiecza i regeneruje skórę podczas czyszczenia. Krystalicznie czyste i lśniące naczynia Jest to płyn przeznaczony nie tylko do mycia naczyń ale również innych powierzchni. Przebadany dermatologicznie. Bezpieczny dla skóry oraz środowiska (ulega biodegradacji). Efektywny, gęsty i bardzo wydajny starcza na wielokrotne użytkowanie. W różnych zapachach. 100 szt. - (0)
4 4. Profesjonalne środki myjące RO-4 PŁYN UNIWERSALNY – ROYAL Preparat o wysokiej skuteczności czyszczącej z aktywną sodą. Przeznaczony do usuwania tłustych zabrudzeń z wszelkich wodoodpornych powierzchni: glazury, terakoty, mebli i blatów kuchennych, drzwi i urządzeń sanitarnych. Pozostawia delikatny połysk i przyjemny kwiatowy zapach ( konwaliowy) Zawiera: nonylofenol, etoksylowany 7-11TE, niejonowe środki powierzchniowo czynne < 5%, fosfoniany < 5%, kompozycja zapachowa (citronellol, hexyl cinnamal, geraniol). Opakowania 5 l 70 szt. - (0)
5 5. Profesjonalne środki myjące RO-5 GLASREINIGER Płyn do szyb Preparat przeznaczony do czyszczenia wszelkich powierzchni szklanych, lakierowanych, ram okiennych, urządzeń biurowych i przedmiotów z tworzyw sztucznych. Skutecznie usuwa tłuste zabrudzenia i kurz, nie pozostawia smug. Antystatyczny. Zapobiega zaparowywaniu luster. Przeznaczony dla firm sprzątających oraz gospodarstw domowych. Zawiera: Alkohole C2-C3; 2-butoksyetanol anionowe środki powierzchniowo czynne < 5%, kompozycja zapachowa. Opakowanie 5 l 22 szt. - (0)
6 6. Profesjonalne środki myjące RO-72 Office do czyszczenia mebli, urządzeń biurowych oraz powierzchni szklanych Preparat gotowy do użycia z cząsteczkami aktywnego tlenu do czyszczenia i pielęgnacji wszelkich wodoodpornych powierzchni, również szklanych. Stosowany do codziennej pielęgnacji mebli, wyposażenia wnętrz i urządzeń biurowych. Środek posiada doskonałe właściwości czyszczące i emulgujące dzięki procesowi odrywania cząsteczek brudu przez aktywne cząsteczki tlenu. Pozostawia na czyszczonych powierzchniach intensywny odświeżający zapach i połysk. Zawiera: alkohole C2 - C3, niejonowe środki powierzchniowo czynne < 5%, anionowe środki powierzchniowo czynne <5%, fosfoniany <5%, kompozycja zapachowa (citronellol, heksyl cinnamal, geraniol). Opakowanie o poj. 1 l z atomizerem 90 szt. - (0)
7 7. Profesjonalne środki myjące RO-136P ROPUR PRO Niskopieniący, silnie alkaiczny preparat do profesjonalnego mycia i okresowego doczyszczania bardzo zabrudzonych posadzek przemysłowych odpornych na alkalia. Doskonale usuwa zabrudzenia ropopochodne. Zawiera: metakrzyemin sodu, wodorotlenek potasu; d-glukozyd heksylu, alkohole C9-11, etoksylowane, niejonowe środki powierzchniowo czynne <5%, anionowe środki powierzchniowo czynne <5%, fosfoniany <5%. Opakowania 10 l 4 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 271