Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-11-2018 14:52:13 |
Placing offers : | 05-12-2018 10:00:00 |
Offers opening : | 05-12-2018 10:05:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYMnr WIM 271.2.108.2018z dnia 27.11.2018r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro dokwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówieńpublicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych Dz.U.2018.1986 t.j. z poźn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul.Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz Wydziałprzeprowadzający postępowanie:Wydział InwestycjiMiasta (WIM), ul. Grudziądzka 9 -15, bud. B, 85-130Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie aktualizacji(posiadanejprzez Zamawiającego)dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowykrytego basenu z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół nr 8 wraz z infrastrukturą techniczną izagospodarowaniem terenu przy ul. Pijarów 4 w Bydgoszczy opracowanej w listopadzie2015r. w zakresie uwzględnienia zmian wprowadzonych i planowanych dowprowadzenia przepisami prawa (dla inwestycji planowanej do odbiorukońcowego w pierwszym półroczu 2021r.) po jej opracowaniu i mającychznaczący wpływ na realizację i końcowyodbiór inwestycji (2019-2021), szczególnie:
wramach inwestycji Miasta pn. „Program budowy basenów osiedlowych”.
2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1/ weryfikacji posiadanej dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej pod względem obowiązujących przepisów,
2/ wielobranżowego zamiennego projektu budowlanego z kompletem opinii, uzgodnień (tj. z użytkownikiem – Dyrekcją Zespołu Szkół nr 8, WIMoraz rzeczoznawcami)i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,wymaganych do złożenia wniosku o wydanie zamiennej decyzji administracyjnej udzielającejpozwolenia na budowę i jej uzyskanie przez Zamawiającego (wersja papierowa: 5 egz., na nośnikuelektronicznym: 1egz., do odczytu – z rozszerzeniem pdf oraz do edycji – rysunki w dxf),
3/wielobranżowego projektu wykonawczegobranż wymagających zmian w pełnym zakresie lub uzupełnienia (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 1egz., do odczytu– z rozszerzeniem pdf oraz do edycji – rysunki w dxf),
4/ aktualizacji projektu instrukcji pożarowej – w przypadku takiej potrzeby,
5/ przedmiaru robót budowlanych branż wymagających zmian,
6/ kosztorysu inwestorskiego branż wymagających zmian,
7/ specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót budowlanych branż wymagających zmian, (poz.4÷7 – wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym:1egz., z tym, że kosztorys inwestorski – do odczytu – z rozszerzeniem pdf orazdo edycji – z rozszerzeniu ath),
2.2. Przedmiotzamówienia powinien być wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymiprzepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególnościwynikającymi z:
1/ ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 j.t. z późn. zm.),
2/ rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa iGospodarki Morskiej dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu iformy projektu budowlanego (Dz.U.2018.1935j.t. z późn. zm.),
3/ rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno – użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.),
4/ rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaćbudynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422j.t. z późn. zm.),
5/ ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U.2018.1986j.t. z późn. zm.),
6/ rozporządzenieMinistra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie wymagań, jakim powinnaodpowiadać woda na pływalniach (Dz.U.2015.2016),
7/ rozporządzeniaKomisji (UE) nr 1253/2014 z dnia 7lipca 2014r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla systemówwentylacyjnych (tekstmający znaczenie dla EOG) (Dz.U.Unii Europejskiej L 337/8 z dnia25.11.2014r.).
2.3. Przedmiotzamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:
2.4. Załączniki do zapytania ofertowego:
1/ decyzja Prezydenta Miasta Bydgoszczy ozatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 252/2016znak WAB.II.6740.1772.2015.MG z dnia 24.03.2016r. (Zamawiający informuje,że w ramach budowy basenu zrealizowano przyłącze wodociągowe, a w trakcierealizacji jest przygotowanie terenu pod budowę basenu),
2/ projekty wykonawcze (autorstwa biuraprojektowego SchickArchitekci Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa zRudy Śląskiej)z listopada 2015r.:
3/ wzór umowy.
2.5.Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinienspełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1/ prowadzeniedziałalności w zakresie usług projektowych,
2/ dysponowanieosobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane/odpowiednieuprawnienia budowlane do projektowania,
3/ posiadaniedoświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacjiprojektowej budowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze min. 5.000 m3o charakterze sportowym lub rekreacyjnym, która obejmowała zaprojektowanie technologii basenowej.
2.6.Informacje dodatkowe:
1/ Zamawiającywybranemu wykonawcy przekaże:
a/ podkładgeodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przezMiejską Pracownię Geodezyjną (MPG) w Bydgoszczy (wprzypadku takiej potrzeby po określeniu zakresu przez wykonawcę, bezpośredniopo opracowaniu przez MPG),
b/ posiadanądokumentację projektowo-kosztorysową (autorstwa biura projektowego Schick Architekci Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z Rudy Śląskiej) z listopada 2015r. w wersji edycyjnej (w przypadku takiejpotrzeby w uzgodnionym zakresie),
c/ projektbudowlany (egzemplarz opieczętowany przez Wydział Administracji wramach udzielonego pozwolenia na budowę) oraz aktualne/przedłużone warunki technicznedo projektowania i aktualizację opracowań przyrodniczych (wprzypadku takiej potrzeby na umówiony okres – do zwrotu Zamawiającemu).
2/ obowiązekWykonawcy aktualizacjidokumentacji:
a/ organizacji w siedzibie WIM lub we wskazanym miejscuUMB w uzgodnionym terminie:
b/ udzielania odpowiedzi na pytania oferentów biorących udziałw postępowaniu przetargowym na realizację robót budowlanych w terminieodwrotnym, jednak nie dłużej niż 7 dni od daty przekazania pytań/nia.
3/ w przypadku przystąpienia do realizacji robótbudowlanych w przewidywanym terminie zakończenia robót do połowy roku 2021 – zwykonawcą aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej zostanie zawartastosowna umowa w przedmiocie sprawowania nadzoru autorskiego (Zamawiającyustala co najmniej 10 pobytów na budowie i/lub w siedzibie Zamawiającego orazzapłatę za sprawowanie nadzoru autorskiego w kwocie stanowiącej równowartość 10procentowego udziału w wartości aktualizacjidokumentacji projektowo-kosztorysowej).
2.7.Informacje dla Wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania dokumentacji:
2.7.1 Tworzenie plików PDF:
1/dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy doprojektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formiepojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,
2/niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (wedługformuły 1 do 1)czyliutworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plikPDF),
3/przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiarkażdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.
2.7.2. Opisywanie plików PDF i katalogów:
1/wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodniez wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiającyewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,
2/w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonegopliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,
3/utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadającychposzczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danegozagadnienia,
4/nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych wnim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,
5/tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskichliter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-
6/nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwyskrócone np. br. sanit., br. elektr. (należy unikaćrozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),
7/nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji –nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czyplikach),
8/uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje ostwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe).
3. Kryterium oceny ofert: 100 % cena, przyczym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzeniaryczałtowego, rozliczonego na podstawie dwóch faktur, tj.:
1/ po dostarczeniucałości zamówienia dla potrzeb prawidłowego przeprowadzenia proceduryprzetargowej (w drugiej połowie roku 2019r.), zgodnie zobowiązującym Prawem Zamówień Publicznych ust. 3 art. 29 (Dz.U.2018.1986t.j. z póź. zm.)- 50%,
2/ po dostarczeniu całości zamówienia dla potrzebrealizacji inwestycji (wykonawcy robót budowlanych) oraz otrzymaniu przezZamawiającego zmienionej decyzji administracyjnej udzielającej pozwolenia na budowę - 50%.
4. Termin wykonania zamówienia: do24.06.2019r. ztym, że wykonanie całości zamówienia dla potrzeb prawidłowego przeprowadzeniaprocedury przetargowej do 30.04.2019r.
5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:
6. Termin składania odpowiedzi na zapytanieofertowe: upływa w dniu 05.12.2018r. (środa) o godz. 10:00
7. Składając ofertę wykonawca zobowiązanyjest załączyć:
1/ potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełnionyzałącznik nr 1)– wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) polegające nawykonaniu dokumentacji projektowej budowy budynku użyteczności publicznej okubaturze min. 5.000 m3 o charakterze sportowym lub rekreacyjnym,która obejmowała zaprojektowanietechnologii basenowej,
2/ dowód/dowody należytego wykonaniazamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczeniapodmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).
7.1. Oferty bez wymaganych i określonych wpkt. 7 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.
2018-12-07 11:40 | Danuta Liman | ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY |
Announcements