Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy krytego basenu z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół nr 8, ul. Pijarów 4 w Bydgoszczy

Danuta Liman
Urząd Miasta Bydgoszcz Department: Wydział Inwestycji Miasta
Deadlines:
Published : 28-11-2018 14:52:13
Placing offers : 05-12-2018 10:00:00
Offers opening : 05-12-2018 10:05:00
Procedure:
Type: -

Requirements and specifications

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYMnr WIM 271.2.108.2018z dnia  27.11.2018r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości od kwoty 6.000 euro dokwoty 30.000 euro wyłączonego z obowiązku stosowania przepisów prawa zamówieńpublicznych na podst. art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawozamówień publicznych Dz.U.2018.1986 t.j. z poźn. zm.)  

1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:Miasto Bydgoszcz, ul.Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz                                                       Wydziałprzeprowadzający postępowanie:Wydział InwestycjiMiasta (WIM), ul. Grudziądzka 9 -15, bud. B, 85-130Bydgoszcz 

2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie aktualizacji(posiadanejprzez Zamawiającego)dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowykrytego basenu z łącznikiem do budynku Zespołu Szkół nr 8  wraz  z infrastrukturą techniczną izagospodarowaniem terenu przy ul. Pijarów 4 w Bydgoszczy opracowanej w listopadzie2015r. w zakresie uwzględnienia zmian wprowadzonych i planowanych dowprowadzenia przepisami prawa (dla inwestycji planowanej do odbiorukońcowego w pierwszym półroczu 2021r.) po jej opracowaniu i mającychznaczący wpływ na  realizację i końcowyodbiór inwestycji (2019-2021), szczególnie:

  • nowoczesnychrozwiązań (w tym doboru kotła gazowego oraz zastosowanieodnawialnych źródeł ciepła),
  • parametrówprzegród budowlanych pod względem współczynników wymaganych do osiągnięcia od31 grudnia 2020r.,
  • parametrówwody basenowej (w tym uzdatniania wody basenowej,złoża),
  • centralwentylacyjnych (z uwzględnieniem dyrektywyeuropejskiej nr 1253/2014),
  • oprawoświetleniowych,
  • obowiązującychprzepisów przeciwpożarowych,
  • charakterystykienergetycznej,
  • zagospodarowaniaterenu w zakresie parkingów,
  • wynikającychz weryfikacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej 

wramach inwestycji Miasta pn. „Program budowy basenów  osiedlowych”. 

2.1. Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1/ weryfikacji posiadanej dokumentacjiprojektowo-kosztorysowej pod względem obowiązujących przepisów,

2/ wielobranżowego zamiennego projektu budowlanego z kompletem opinii, uzgodnień (tj. z użytkownikiem – Dyrekcją Zespołu Szkół nr 8, WIMoraz rzeczoznawcami)i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,wymaganych do złożenia wniosku o wydanie zamiennej decyzji administracyjnej udzielającejpozwolenia na budowę i jej uzyskanie przez Zamawiającego (wersja papierowa: 5 egz., na nośnikuelektronicznym: 1egz., do odczytu – z rozszerzeniem pdf oraz  do edycji – rysunki w dxf),

3/wielobranżowego  projektu wykonawczegobranż wymagających zmian w pełnym zakresie lub uzupełnienia (wersja papierowa: 4 egz., na nośniku elektronicznym: 1egz., do odczytu– z rozszerzeniem pdf  oraz  do edycji – rysunki w dxf),

4/ aktualizacji projektu instrukcji  pożarowej – w przypadku takiej potrzeby,

5/ przedmiaru robót budowlanych  branż wymagających zmian,

6/ kosztorysu inwestorskiego branż wymagających zmian,

7/ specyfikacji technicznych wykonania iodbioru robót budowlanych branż wymagających zmian, (poz.4÷7 – wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym:1egz., z tym, że kosztorys inwestorski – do odczytu – z rozszerzeniem pdf orazdo edycji – z rozszerzeniu ath), 

2.2. Przedmiotzamówienia powinien być wykonany zgodnie z powszechnie obowiązującymiprzepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególnościwynikającymi z:

1/ ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 j.t. z późn. zm.),

2/ rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa iGospodarki Morskiej dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu iformy projektu budowlanego (Dz.U.2018.1935j.t. z późn. zm.),

3/ rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej,specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programufunkcjonalno – użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.),

4/ rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaćbudynki i ich usytuowanie (Dz.U.2015.1422j.t. z późn. zm.),

5/ ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U.2018.1986j.t. z późn. zm.),

6/ rozporządzenieMinistra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015r. w sprawie wymagań, jakim powinnaodpowiadać woda na pływalniach (Dz.U.2015.2016),

7/ rozporządzeniaKomisji (UE) nr 1253/2014 z dnia 7lipca 2014r. w sprawie wykonania dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady2009/125/WE w odniesieniu do wymogów dotyczących ekoprojektu dla systemówwentylacyjnych (tekstmający znaczenie dla EOG) (Dz.U.Unii Europejskiej L 337/8 z dnia25.11.2014r.). 

2.3. Przedmiotzamówienia powinien zawierać na etapie odbioru oświadczenie o:

  • sporządzeniu zamiennego projektubudowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzytechnicznej,
  • kompletności dostarczonych pracprojektowych z punktu widzenia celu jakiemu mają służyć oraz zgodności  dostarczonych prac  projektowych w wersji  papierowej z danymi na nośnikuelektronicznym,
  • zastosowaniu opisu materiałów i urządzeńwskazanych w dokumentacji projektowej za pomocą cech technicznych ijakościowych bez wskazywania znaków towarowych, patentów, pochodzenia /wskazywania producentów.  

2.4. Załączniki do zapytania ofertowego:

1/ decyzja Prezydenta Miasta Bydgoszczy ozatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 252/2016znak WAB.II.6740.1772.2015.MG z dnia 24.03.2016r. (Zamawiający informuje,że w ramach budowy basenu zrealizowano przyłącze wodociągowe, a w trakcierealizacji jest przygotowanie terenu pod budowę basenu),

2/ projekty wykonawcze (autorstwa biuraprojektowego SchickArchitekci Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa zRudy Śląskiej)z listopada 2015r.:

  • a/ planzagospodarowania terenu,
  • b/ drogi,
  • c/ architektura,
  • d/ konstrukcja,
  • e/ wewnętrzneinstalacje elektrycznie i teletechniczne,
  • f/ wewnętrzneinstalacje sanitarne,
  • g/ wewnętrzneinstalacje gazowe,
  • f/ technologiabasenowa.

3/ wzór umowy. 

2.5.Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinienspełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1/ prowadzeniedziałalności w zakresie usług projektowych,

2/ dysponowanieosobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane/odpowiednieuprawnienia budowlane do projektowania,

3/ posiadaniedoświadczenia – co najmniej 1 wykonane w ciągu ostatnich 3 lat zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacjiprojektowej budowy budynku użyteczności  publicznej o kubaturze min. 5.000 m3o charakterze sportowym lub rekreacyjnym, która obejmowała  zaprojektowanie technologii basenowej.  

2.6.Informacje dodatkowe:

1/ Zamawiającywybranemu wykonawcy przekaże:

a/ podkładgeodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przezMiejską Pracownię Geodezyjną (MPG) w Bydgoszczy (wprzypadku takiej potrzeby po określeniu zakresu przez wykonawcę, bezpośredniopo opracowaniu przez MPG),

b/ posiadanądokumentację projektowo-kosztorysową (autorstwa  biura projektowego Schick Architekci Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z  Rudy Śląskiej)  z listopada 2015r. w  wersji edycyjnej (w przypadku takiejpotrzeby w uzgodnionym zakresie),

c/ projektbudowlany (egzemplarz opieczętowany przez Wydział Administracji wramach udzielonego pozwolenia na budowę) oraz aktualne/przedłużone warunki technicznedo projektowania i aktualizację opracowań przyrodniczych (wprzypadku takiej potrzeby na umówiony okres – do zwrotu Zamawiającemu).

2/ obowiązekWykonawcy aktualizacjidokumentacji:

a/ organizacji w siedzibie WIM lub we wskazanym miejscuUMB w uzgodnionym terminie:

  • comiesięcznychnarad koordynacyjnych w celu zaprezentowania rozwiązań projektowych,  omówienia zaproponowanych materiałów, stanuzaawansowania prac oraz dokonania stosownych uzgodnień,
  • wilościach niezbędnych/koniecznych/wymaganych dla prawidłowego przygotowaniaprzedmiotu zamówienia  prezentacji zamiennegoprojektu w tym udzielania odpowiedzi na zapytania dotyczące przyjętychrozwiązań projektowych, 

b/ udzielania odpowiedzi na pytania oferentów biorących udziałw postępowaniu przetargowym na realizację robót budowlanych w terminieodwrotnym, jednak nie dłużej niż 7 dni od daty przekazania pytań/nia.

3/ w  przypadku przystąpienia do realizacji robótbudowlanych w przewidywanym terminie zakończenia robót do połowy roku 2021 – zwykonawcą aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej zostanie zawartastosowna umowa w przedmiocie sprawowania nadzoru autorskiego (Zamawiającyustala co najmniej 10 pobytów na budowie i/lub w siedzibie Zamawiającego orazzapłatę za sprawowanie nadzoru autorskiego w kwocie stanowiącej równowartość 10procentowego udziału  w wartości aktualizacjidokumentacji projektowo-kosztorysowej).   

2.7.Informacje dla Wykonawców dot. sposobu i formy przygotowania dokumentacji:

2.7.1  Tworzenie plików PDF:

1/dokumenty tekstowe: składające się z większej liczby stron (np. opisy doprojektów, specyfikacje techniczne) powinny być przygotowane (zapisywane) w formiepojedynczych plików PDF, tzn. cały dokument jako jeden plik PDF,

2/niedopuszczalne jest przygotowanie plików PDF (wedługformuły 1 do 1)czyliutworzenie takiej ilości plików PDF z ilu stron składa się dokument tekstowy (np. strona tytułowa – 1 plik PDF, spis treści – 1 plikPDF),

3/przygotowując pliki PDF należy uwzględnić maksymalny dopuszczalny rozmiarkażdego pojedynczego pliku, tj. 50 MB.

2.7.2. Opisywanie plików PDF i katalogów:

1/wszystkie pliki PDF powinny być opisane zgodniez wytycznymi wskazanymi w punktach poniżej, tj. w sposób umożliwiającyewentualne ich łączenie w celu zmniejszenia ich ilości,

2/w przypadku załączników w postaci (np. rzutów, map, rysunków) nazwa tworzonegopliku PDF powinna odpowiadać nazwie oraz numerowi opisywanego załącznika,

3/utworzone pliki PDF powinny być zapisane w katalogach odpowiadającychposzczególnym branżom, stanowiąc tym samym komplet plików PDF dla danegozagadnienia,

4/nazwa katalogu powinna wskazywać jednoznacznie na zakres tematyczny zawartych wnim plików PDF - jeżeli nie ma takiej potrzeby nie należy tworzyć podkatalogów,

5/tworzone pliki PDF oraz katalogi nie powinny zawierać w swych nazwach polskichliter oraz znaków specjalnych np. ąężźć.,(-

6/nazwy plików, katalogów i podkatalogów – powinny być zapisywane jako nazwyskrócone np. br. sanit., br. elektr. (należy unikaćrozbudowanych nazw, które utrudniają skopiowanie dokumentacji z płyty),

7/nazwy katalogów i plików nie powinny zawierać w nazwie lokalizacji (płyta zawiera dokumentację dot. konkretnej inwestycji –nie ma więc potrzeby przywoływania jej nazwy w tworzonych katalogach czyplikach),

8/uzgodnienia, oświadczenia projektantów, zaświadczenia oraz decyzje ostwierdzeniu przygotowania zawodowego należy zamieszczać w osobnym katalogu (z uwagi na zawarte w nich dane osobowe). 

3. Kryterium oceny ofert: 100 % cena, przyczym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzeniaryczałtowego, rozliczonego na podstawie dwóch faktur, tj.:

1/ po dostarczeniucałości zamówienia dla potrzeb prawidłowego przeprowadzenia proceduryprzetargowej (w drugiej połowie roku 2019r.), zgodnie zobowiązującym Prawem Zamówień Publicznych ust. 3 art. 29 (Dz.U.2018.1986t.j. z póź. zm.)- 50%,

2/ po  dostarczeniu całości zamówienia dla potrzebrealizacji inwestycji (wykonawcy robót budowlanych) oraz otrzymaniu przezZamawiającego zmienionej decyzji administracyjnej  udzielającej pozwolenia na budowę - 50%. 

4. Termin wykonania zamówienia: do24.06.2019r. ztym, że wykonanie całości zamówienia dla potrzeb prawidłowego przeprowadzeniaprocedury przetargowej do 30.04.2019r. 

5. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:  

  • InspektorWIM Dorota Piasecka – tel. 52 58 59 229,
  • InspektorWIM Andrzej Bizon – tel. 52 58 59 190 (br. budowlana),
  • InspektorWIM Łukasz Kaźmierczak – tel. 52 58 59 294 (br. sanitarna),
  • InspektorWIM Marcin Janas – tel. 52 58 58 698 (br. elektryczna). 

6. Termin składania odpowiedzi na zapytanieofertowe: upływa w dniu  05.12.2018r. (środa) o godz. 10:00  

7. Składając ofertę wykonawca zobowiązanyjest załączyć:

1/ potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełnionyzałącznik nr 1)– wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) polegające nawykonaniu dokumentacji projektowej budowy budynku użyteczności publicznej okubaturze min. 5.000 m3 o charakterze sportowym lub rekreacyjnym,która obejmowała  zaprojektowanietechnologii basenowej,

2/ dowód/dowody należytego wykonaniazamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 1 (referencje/poświadczeniapodmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane).   

7.1. Oferty bez wymaganych i określonych wpkt. 7 ppkt.: 1-2 załączników nie będą rozpatrywane.    

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1 decyzja o pozwoleniu na budowę-spr..pdf pdf 2655.36 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
a PW PZT.pdf pdf 21293.82 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
b PW drogi.pdf pdf 5096.48 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
c PW architektura.pdf pdf 35531.09 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
d PW konstrukcja.pdf pdf 42581.47 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
e PW wew inst elektr teletech.pdf pdf 10921.71 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
f PW inst wew sanit.pdf pdf 38350.59 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
g PW wew inst gaz.pdf pdf 8159.14 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
h PW technologia basenowa.pdf pdf 4441.41 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
Projekt umowy.pdf pdf 6516.22 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
zał 1 Wykaz wykonanych usług.doc doc 36.5 2018-11-28 14:52:13 Proceeding
Wynik - DP Pijarów.pdf pdf 252.42 2018-12-07 11:29:29 Public message

Announcements

2018-12-07 11:40 Danuta Liman ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Wynik - DP Pijarów.p [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy krytego basenu z łącznikiem do budynku ZS nr 8, ul. Pijarów 4 w Bydgoszczy wg ogłoszenia i załączników 1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 689