Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-11-2018 15:23:33 |
Placing offers : | 05-12-2018 23:59:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | |
Type: | - |
Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o. o. w Bydgoszczy zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty w prowadzonym postępowaniu w trybie zapytania ofertowego, którego przedmiotem jest „Kontrola i naprawa wymurówki w kotłach parowych w ZTPOK”.
Przedmiotem zamówienia obejmować będzie:
- dokładne sprawdzenie stanu obmurza,
- usunięcie uszkodzonych części,
- odbudowa usuniętych fragmentów w dwóch kotłach parowych, rusztowych spalających odpady komunalne.
W zakres zadania wchodzić będzie montaż i demontaż rusztowania niezbędnego do wykonania zleconych prac oraz dostawa materiałów do napraw. Szczegóły dotyczące wymiarów oraz dotychczas stosowanych materiałów zawarte są w załączonych plikach.
Koszt usługi będzie rozliczany wynikowo na podstawie zużytego czasu i materiałów. Dopuszczalne jest stosowanie zamienników o parametrach nie gorszych niż oryginalne.
Termin wykonywania prac:
- Kocioł 1: start 19-01-2019 g. 10:00, koniec 26-01-2019 g. 06:00
- Kocioł 2: start 02-02-2019 g. 10:00, koniec 09-02-2019 g. 06:00
Podane terminy nie definiują pracochłonności wykonywanych prac a jedynie określają w jakim, nieprzekraczalnym terminie mogą być wykonywane.
Wykonawca winien podać stawkę za:
- 1 roboczogodzinę,
- jednostkową cenę materiału ogniotrwałego,
- jednostkową cenę drutu stalowego na kotwy.
oraz dołączyć oświadczenie wraz z referencjami – potwierdzającymi należyte wykonanie zrealizowanych zadań
Oferent musi wykazać się doświadczeniem w wykonywaniu tego typu prac (min. 3 zlecenia za łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł).
Kryterium oceny ofert:
1. 80 % - cena
2. 20 % - doświadczenie w realizacji prac będących przedmiotem zamówienia o wartości min. 100 tys. zł każda:
- 20 pkt - powyżej 5 wykonanych prac objętych przedmiotem zamówienia
- 10 pkt - 3-4 wykonane prace objęte przedmiotem zamówienia
- 0 pkt – 2 i mniej wykonanych prac objętych przedmiotem zamówienia, oferta odrzucona.
W celu potwierdzenia doświadczenia w zakresie realizacji prac będących przedmiotem zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie (zawierające nazwę Zamawiającego, daty wykonania zleceń oraz wartość zrealizowanych umów oraz dołączy referencje potwierdzające należyte wykonanie zadań.
Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod numerem tel. 52 506 59 08 z Panem Stanisławem Zwierzyńskim – Kierownikiem ds. utrzymania ruchu.
Uwaga! Składając ofertę należy dołączyć dokument ofertowy w postaci pliku PDF.
Announcements