Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa kart abonenckich oraz jednostek sterujących do central DGT Millenium

Michał Iwanowski
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Łączności i Informatyki
Termin:
Zamieszczenia : 27-11-2018 11:38:16
Składania : 30-11-2018 11:37:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Termin realizacji zamówienia 14.12.2018
Przekroczenie terminu realizacji zamówienia spowoduje naliczenie kary w wysokości 1% wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia. Po przekroczeniu terminu 21.12.18 Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji zamówienia.
Dostawca gwarantuje usunięcie wszelkich wskazanych i stwierdzonych uszkodzeń oraz wad w terminie do 16 dni od momentu otrzymania zgłoszenia. Jeżeli naprawa uszkodzonego urządzenia nie będzie możliwa w terminie 21 dni Dostawca zapewni na czas naprawy urządzenie zastępcze funkcjonalnie zgodne z urządzeniem będącym w trakcie naprawy. Koszty transportu urządzenia/elementów urządzenia ponosi Dostawca.
Dostarczenie przez Dostawcę urządzenia zastępczego będzie równoznaczne z dotrzymaniem terminu 21 dni, przy czym czas pracy urządzenia zastępczego nie może przekroczyć ośmiu tygodni. Po przekroczeniu terminu ośmiu tygodni pracy urządzenia zastępczego, uszkodzone urządzenie Zamawiającego podlega wymianie na nowe.
Wykonawca przedstawi w terminie 5 dni roboczych od zlecenia imienny wykaz osób wykonujących naprawy oraz złoży oświadczenia, że te osoby są zatrudnione przez Wykonawcę na umowę o pracę.
W razie jakichkolwiek dodatkowych pytań proszę o kontakt z:
- w sprawach kwestii procedury zakupu: Michał Iwanowski 0618414185
- w sprawach kwestii technicznych dotyczących procesu naprawy: Emil Frątczak 0618414116
Firma biorąca udział w postępowaniu musi posiadać autoryzację, oraz przeszkolenia wykonane przez firmę DGT Sp. z o. o . w zakresie przedmiotu naprawy

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2018-11-28 10:28 Michał Iwanowski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: W dniu 28.11.2018 postępowanie zostało anulowane.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pogwarancyjnej naprawy następujących pakietów do centrali DGT Millenium: - 2 pakiety TA16-NJ - 3 pakiety STYK S08-NJ - 1 pakiet STYK UP0/8 - 2 jednostki sterujące JS7160 - 1 HUB - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2635 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 14.12.2018 (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 gwarancja na wykonana naprawę - 6 miesięcy od daty odbioru (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 555