Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 22-11-2018 11:42:58 |
Placing offers : | 26-11-2018 23:50:00 |
Offers opening : | 26-11-2018 23:55:00 |
Procedure: | |
Type: | - |
Przedmiotem zadania jest świadczenie usług w zakresie mycia floty samochodów należących do Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów, w skład której wchodzą pojazdy wymienione w Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania.
Rodzaje usług mycia i czyszczenia będące przedmiotem usług:
1. Mycie wstępne z częściami smarującymi(dotyczy pojazdów typu śmieciarka i hakowiec),
2. Mycie szczotkami z częściami smarującymi (dotyczy pojazdów typu śmieciarka i hakowiec),
3. Mycie prowadnic wewnętrznych (dotyczy pojazdów typu śmieciarka i hakowiec),
4. Mycie zewnętrzne i wewnętrzne (dotyczy pojazdów do 3,5 tony).
Wymagania Zamawiającego:
1. Mycie pojazdów powinno odbywać się w myjni obsługiwanej przez pracowników Wykonawcy,
2. Myjnia powinna być czynna min. 6 dni w tygodniu (z wyjątkiem niedziel), w godzinach:
• pon. –pt.: min. 08:00-18:00,
• sob.:min. 08:00-15:00,
3. Mycie samochodów powinno być możliwe w temperaturze zewnętrznej powietrza do (-5oC),
4. Czas oczekiwania na mycie samochodu nie powinien być dłuższy niż 20 min,
5. Wykonawca powinien dysponować:
• min. 2stanowiskami mycia samochodów,
• osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: min. 2 osobami obsługującymi stanowiska mycia.
Inne warunki i ustalenia
1. Wykonywanie usług powinno odbywać się na terenie miasta Bydgoszcz pod warunkiem, że trasa dojazdu z siedziby Zamawiającego położonej przy ul. Prądocińskiej 28 do miejsca świadczenia usług jest nie dłuższa niż 15 km (optymalna trasa dojazdu wyznaczona w portalu Targeo lub MapyGoogle).
2. Wykonanie usług będzie odbywało się sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.
3. Fakturowanie przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę powinno odbywać się raz w miesiącu, wyłącznie w oparciu o dane podane w ofercie i na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizacji usług zgodnie z jego potrzebami oraz dokonywanie zmian w załączonym wykazie samochodów.
Czas wykonywania usług: od 01.01.2019 r. do 31.05.2019 r.
Uwaga! Składając ofertę należy dołączyć dokument ofertowy w formie pliku PDF.
Announcements